Lukko-HPK, 4.ottelu, 19.03.2004

• 16 627
  • 176
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Ja vielä viimeinen kommentti hetkeen:

Haista sinä "Jääkoneenkuljettaja" oikeen pitkä poron vittu !

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulipahan sekin sitten nähtyä - kesäloman alku Lukolle.

Vaikka tappio tulikin, olen tietyssä mielessä tyytyväinen, sillä tappio tuli taistellen. Jos joukkueella olisi ollut yhtä paljon tuuria matkassa kuin HPK:llakin, niin tulos olisi ollut ehkä eri.

Täällä on moitittu mm. Porkkaa ja muitakin pelaajia. Kyllä he mielestäni kaikkiensa tänään yrittivät. HPKn oli helppo pelata kolmen pelivoiton kaulalla. Koko viisikon puolustus ja rivi miehiä omalla siniviivalla ottamassa vastaan Lukon hyökkäyksiä - jotka oikeastaan kaksi ekaa erää puskivat koko ajan tuota puolustuslinjaa vastaan. HPK.n oli helppo kytätä vastustajan virettä ja tulihan sellainen toisen maalin aikana.

Ekalle maalilla ei mielestäni Porkkakaan voinut mitään, vaikka hänen puoleltaan mies pääsi iskemään päädystä ponnahtaneen kiekon maaliin. Hyökkäjällä oli vaan pirun hyvä tuuri (tai taito) iskeä puolittain ilmassa oleva kiekkon pömpeliin. Kolmas maalin tosiaan poukkasi Jokelan maskista ja reboundi lakaistiin maaliin.

Ja lurahtian se kiekko toisessa erässä kerran Jokelan alta maaliin jo 0-1 tilanteessakin, mutta onneksi pilli oli jo soinut (tai oliko, en kuullut) ja Laaksonen ei enää nähnyt missä kiekko oli. Kyllä kylmäsi silloin.

Jokela pelasi ihan hyvin, samoin mielestäni Porkka, Eepi ja Bruun. Hyökkäys oli kaksi erää tehotonta ja epätoivoisenkin oloista puskemista ja raastamista laidoilla. Syötöt menivät pitkiksi ja kiekko karkaili lavasta. Kolmannessa erässä Viinanen pelasi ihan OK, samoin Tähtinen ja Torkki. Oikeastaan kaikki hyökkääjät paransivat otetta kolmannessa erässä. Normiolla ja Koivistolla tasivat olla ne parhaimmat paikat kavennuksen jälkeen tehdä lisämaali. Mutta ei, joko päin maalivahtia tai mailan lapa ei ollut jäässä.

Näin kaikki pelin maalit tosiaankin aitiopaikalta, sillä istuin H-katsomon alarivilla ihan kaukalon nurkan kohdalla. Pääsin sentään näyttämään keskisormea nenän edessä juhliville HPK:n pelaajille toisen maalin synnyttä, jos pleksiä ei olisi, olisi ehkä käsi käynyt...sen verran ketutti ;=)

Ei HPK minusta Lukkoa parempi ollut. Tässä nyt vaan kävi näin. Ensi kaudella sitten uusi yritys.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Onnittelut kerholle! Teiän pronssilätkät on sinettiä vaille varmat:) Ei vaan oli hienoa, että ainakin maineeltaan iloinenpelitapa voitti sen ikävämmän pelitavan. Pelottaa vain tuo teidän tahti, jos me teiät tässä välierissä kohdataan. Tosin me ollaan kaukana vielä välieristä ja blegiki pitää suurimpia mestarisuosikkeja tiukilla vielä.

Hyvää kesälomaa Rauman Lukko. Hetken saitte paistatella valtakunnan parhaana kiekkoseurana jonkin kuntopuntarin perusteella. Saavutus sekin. En halua vääntää puukkoa haavassa, mutta jotenkin tuntuu että nyt olis ollu se sauma...

pallokerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
IKI PRONSSI VAIHTUU NYT !!! Kerho on kaikki edelliset peijarit pelannut sitä yleisöystävällistä hyökkäyskiekkoa, jolla kuitenkin ollaan aina jääty sille PRONSSILLE. NO me etenkin SIKAKATSOMOSSA annamme pelityylin muutoksen anteeksi, sillä onhan meidänkin jo aika olla todistamassa KANADA MALJAN nosto kapteenimme toimesta.
Puun takaa on parempi tulla, sehän taas todistettiin BUT, BUT, kohta alkavat pelit, joissa ei oma HPK:mme tule enää puun takaa, vaan asetetaan medioissa suosikiksi ! Silloin nähdään, mistä on mailan mittaaja JUKKAMME joukot tehty !

Torilla tavataan...

pallokerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TEMPO GIGANTELLE ! Suuri sydän omillesi !!! Ole ylpeä siitä, ensi vuonna kenties ! Mieti maalaisloppuottelua HPK - LUKKO, tai LUKKO - HPK, ihan miten tahdot, vaan loppukaneetistasi ei voinut olla huomaamatta, että sinulla taiteilijan sielu ja tunne.

Terveisin HPK

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Minulla on asiaa muutamille tahoille:

HPK: Kiitos!!! Oikein kylmät väreet menee, niin ylivoimaisia olitte tässä sarjassa! Kiitos, ja nostakaahan tasoanne vielä pykälän jokaista playoffkierrosta kohden!

Lukkofanit: Kuulin, että Äijänsuolla sai HPK aplodit pelin jälkeen myös Lukon kannattajilta - Ja yli 4000 katsojaa paikalla, siitäkin huolimatta, että vastustaja johti sarjaa 3-0 ja peli televisioitiin. Kiekkokulttuuria? (Voittajan on helppo kehua..)

"Asiantuntijat": Buahahahahahahahahahaaaaa.... Buahahhaaaa... Hahhaaa! Buahahaaaaaaaaa!!!

Kärppäfanit: Niille parille nimimerkille, jotka meidän voiton huomioivat, kiitokset! Hoitakaahan nyt vaan itsenne jatkoon, niin me päästään hakemaan Raksilasta muutaman voiton ja hyvää mieltä - niinkuin yleensä!

On tää jääkiekko hienoo!

Terveisin: "eräs kesken kauden uskonsa menettänyt" *hävettää*

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Non niin pojjaat! Vettä sattoo (Taitaa tulla kesä!Kesä!) ja linnut lentää kukasta kukkaan. Olo on kuin hemmolla, jonka piti Erkkimerkissä ottaa I-llä alkavia esineitä. Noh, hemmohan otti vispilän ja juontajan kysyessä, mikä se on, niin hemmo vastasi, että isvitinvispitin. Sattuuhan noita.

Pronssiotteluun on aikaa enää pari viikkoa ja päästään teettämään t-paitaan uusia pronssivuosilukuja. Designeri tai Ossi voi laittaa osoitteitaan, mihin nämä paidat voidaan lähettää.

Sillä välin laulaa luikautan myös tänään kaverin varpajais-/tuparibileissä ohjesäännön mukaisen RAIRAI-laulun akustisena ilman sähköä, kovaa ja korkealta.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Huomenta!

Kerho jatkoi melkein siitä, mihin keskiviikkona jäi. Vain taklaukset puuttuivat, eikä se peli muutenkaan samanlaista ollut. Mutta ei se haitannut, koska tuollakin esityksellä voitto tuli. Paineet olivat lukolla, joten Kerhon ei tarvinnut höntyillä, ryntäillä tai muuta vastaavia ilmauksia toteuttaa. Hyvää puolustusta, kärsivällistä pelin rakentelua ja niiden tarvittavien maalipaikkojen odottelua. Toimi.

Hiukan on hämmentynyt olo, kun ei oikeasti paljoa näistä pudotuspeleistä odottanut. Perhana, välieriin täystyrmäyksellä joukkueesta, jonka piti olla parempi. Tällaisten hetkien takia jääkiekkoa tulee seurattua.

Pronssipaidat tullaan keräämään lisäpainatusta varten Mestaruussaunassa (ks. HPK:n omat keskustelut). Sinne ovat myös Lukko-fanit tervetulleita.

Kiitos Lukko-faneille näistä keskusteluista, olette asiallista porukkaa. Ja ne muutamat poikkeukset vahvistavat tätä sääntöä ;o) Näkisin Lukon tilanteen siten, että syksyllä jatketaan siitä, mihin nyt jäätiin, eli edessä on paljon parempia aikoja kuin muutamat viime vuodet.

Kerhon faneille en muuta sanokaan, kuin RAI RAI RAI!

F

Flonaldo

Kerholta selvästi tämän ottelusarjan heikoin ottelu. Tähän asti kaikki on sujunut kuin ruusuilla kävellen, nyt panikoitiin viimeinen kymppi ihan runkosarjan tyyliin. Johtui varmaankin siitä, että sarja oli katkolla, mutta ei tuota passivoitumista ole kiva katsoa. Kyllä kaveri ihan varmasti kuittaa, jos saa kiekonhallinnan 90-prosenttisesti.

Jälleen kerran on lähes mahdotonta lähteä tuosta jengistä nostamaan ketään yksilöitä esiin. Joukkue pelaa nimenomaan kurinalaisena joukkueena vallan mainiosti.

HPK teki tästä ottelusarjasta itselleen helpon. Tuolla pelillä voitot näyttävät tippuvan helposti, vaikka niiden eteen valtava määrä duunia tehdäänkin.

Erittäin mukava reissu jälleen Raumalle, siitä erityiskiitokset matkaseuralaisille.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Kotkafani

Näin kaikki pelin maalit tosiaankin aitiopaikalta, sillä istuin H-katsomon alarivilla ihan kaukalon nurkan kohdalla. Pääsin sentään näyttämään keskisormea nenän edessä juhliville HPK:n pelaajille toisen maalin synnyttä, jos pleksiä ei olisi, olisi ehkä käsi käynyt...sen verran ketutti ;=)

Ei HPK minusta Lukkoa parempi ollut. Tässä nyt vaan kävi näin. Ensi kaudella sitten uusi yritys.

Ensimmäisen kommentin perusteella voisi kuvitella että raumalaiset saavat jonkun sorttista täyttymystä juhlivista vierasfaneista. No joo, oli huono.

Toisessa olet ihan oikeassa. Playoffeissa nimenomaan käy vain aina niin , tämä on huomattu useaan otteeseen Hämeenlinnassa.

Hauskana yksityiskohtana tapparafanit, joista yksi rohkaisi mielensä ja avasi oikein ketjun HPK:n voittokulun kunniaksi.

Kerholta sarjan huonoin peli. Kolmannen erän loppupuoli toi mieleen runkosarjan, ei hyvä. Pakko parantaa vielä.

Raumalaisille hyvää kesälomaa. On se epistä kun Rautakorpi pääsee valmistautumaan ensi kauteen monta viikkoa kauemmin kuin Jalonen?

RMJ:ssä tavataan.

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Venäjä<=ei lue Putin, Ukrainan sota, Ässät
Onnea kerholle pronssista, taas se tuli. Kyllähän tämän jo olisi pitänyt tietää että kerho pronssin vie ja oltaisiin voitu jättää koko ottelu sarja pelaamatta, nyt vaan pitää löytää joku joukkue joka häviää pronssipelin.
Juu enää enää ei tarvitese puhua hämeenlinnassa puhua taitokiekosta, kyllä oli kauheaa sumputtamista.
Kuka muistaa koska lukko on viimeksi voittanut playoff pelin, tais olla jokereita vastaan joskus 2000, sen jälkeen tullut 10 kertaa peräjälkeen turpiin. Korjatkaa jos olen väärässä.

Edit: Ps. olisi tällä kertaa kannattanut taktikoida runkosarjan lopussa, ja ottaa hifk playoff vastustajaksi. Lukko vaan ei pärjää kerholle, mutta ifk on aina ollut suhteellisen mieluisa vastus.

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rairatuttaaaaaaaaa

Niin, listaampa tähän alkuun Kerhon heikot lenkit joita ovat mm:

Loppukaneetiksi päädyn sanomaan, että oli Kerhossa kyllä jotain hyvääkin.

Kiitokset sinne Rauman suuntaan ja sillälailla tällälailla. Ensi kaudella sitten paremmalla sykkeellä!

Täältä tähän

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Pluton
Kuka muistaa koska lukko on viimeksi voittanut playoff pelin, tais olla jokereita vastaan joskus 2000, sen jälkeen tullut 10 kertaa peräjälkeen turpiin. Korjatkaa jos olen väärässä.

Nimenomaan eka peli Jokereita vastaan keväällä 2000, kun Eepi karkasi alivoimalla yksin läpi ja pisti Nurmisen kaffeelle ja "kiakon pörsään" niinkuin Jutila sanoisi. Sen jälkeen on tullut kolme kertaa turpiin Jokereilta samassa sarjassa, kolme kertaa Tapparalta keväällä 2001 ja nyt neljä kertaa HPK:lta eli 10 play off-tappiota putkeen.

Muistuu ihan mieleen ajat 90-luvun alkupuolelta, jolloin Lukko pelasi hyviä runkosarjoja mutta aina sanottiin että "Lukko ei ole play off-joukkue", eikä niissä menestystä tullutkaan, paria pronssimitalia lukuunottamatta.

Nämä neljä peliä noudattivat mielestäni hyvin pitkälti samaa kaavaa kuin se joulutaukoa edeltänyt peli HPK:ta vastaan. Silloinkin Lukko oli jo aika aseeton Kerhoa vastaan, ja aivan kuten näissä pudotuspeleissäkin niin silloin ennen jouluakin HPK oli varsinkin molempien maalien edustalla Lukkoa valovuoden edellä.

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Juu, kesäloma ja ulkonakin on niin pirun kylmä vielä..noh, eiköhän se tuosta..

Nyt haluan kuitenkin muistaa niitä kaikkia kahvan itkijöitä, HPK oli loistava esimerkki siitä miten kahvalla pärjää..lisää kahvaa ensi kaudeksi Rautakorpi! "Äijänsuo pyytää lisää kahvaa!" :)

Ja pelipaidat voisi kanssa vaihtaa sinisiksi kun noissa jäähytilanteissa tuo keltainen erottuu sinisestä liian hyvin.. ;)

Juu, pientä ironiaa..antakkee anteeks..

Ja ei siellä Äijänsuolla HPK:lle taputeltu vaan kiitettiin Lukkoa menneestä kaudesta, usko johonkin parempaan palasi..tai näin ainakin itse tein.. ja hieno asia oli, että Lukon pelaajat jäivät vielä jäälle kiittämään fanejaan..

Pitsiturnaus odottaa!

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Pluton
Juu enää enää ei tarvitese puhua hämeenlinnassa puhua taitokiekosta, kyllä oli kauheaa sumputtamista.

Voittamisen taito -> taitokiekko

ACME

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Nyt haluan kuitenkin muistaa niitä kaikkia kahvan itkijöitä, HPK oli loistava esimerkki siitä miten kahvalla pärjää..lisää kahvaa ensi kaudeksi Rautakorpi! "Äijänsuo pyytää lisää kahvaa!" :)

J [/B]

Aikuisten oikeesti? Ai niin siin oli noita hymiöitä.

" Ja ei siellä Äijänsuolla HPK:lle taputeltu vaan kiitettiin Lukkoa menneestä kaudesta, usko johonkin parempaan palasi..tai näin ainakin itse tein.. ja hieno asia oli, että Lukon pelaajat jäivät vielä jäälle kiittämään fanejaan.."

Niin pitääkin!!!!! Älkää ny ihmeessä taputtako vastustajalle, se on merkki, et on mukamas hyvä hävijäjä ja kuka haluaa olla hyvä hävijäjä??? Teillä oli huono tuuri(vaikka en mä siihen usko) ja pelit olisivat voineet päättyä ihan eri tavalla jos olisi pomppinut.

Sitten vielä iso käsi Rokulle, jonka komentit/otteluraportit on loistavan objektiivisia ainakin näin Kerho-fanin silmin. En pystyisi samaan...ainakaan ihan ottelun jälkeen, tuskin haluaisinkaan...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Päivä jälkeen rairain

Koska ottelusarjan lopputulos oli jo ennen sen alkamistakaan selviö, en näe aiheelliseksi ryhtyä sen suurempaan lällättelyyn ja lyödyn lyömiseen.

HPK oli kaikessa Lukkoa parempi myös eilen, vaikka Keinäsen puuttuminen ketjuja olikin sekoittanut. Pelissä se kyllä näkyi, mutta kasvanut itseluottamus ja luotto juuri siihen omaan pelityyliin on niin vahva, että homma pystyttiin hoitamaan tosi tyylikkäästi kotiin.

Joni Puurula on tällä hetkellä liigan paras maalivahti. Siinä missä Stathos, Lassila ja kumpanit imuroivat joka pelissä, Joni on ollut niitä kahta lipsahdusta lukuun ottamatta vuorenvarma. Jampoista Huikein sä oot.

Lukosta ei oikein ole mitään sanottavaa. Lopputulos ja maaliero kertoo mielestäni ihan kaiken tarvittavan.

Jotain sen on kuitenkin pakkoa kertoa myös Jukka Rautakorven valmentajankyvyistä. Kyllä Lukon olisi pitänyt Kerholle edes jonkinlaista vastusta antamaan. Nyt Rautakorpi ei löytänyt missään vaiheessa yhtään konstia Kerhon pelin sekoittamiseksi. Räksyttäminen ohi luisteleville tuomareille ja vastustajien pelaajille ei saa sekaisin mitään muuta kuin oman joukkueen, niin kuin Lukolle tässä juuri kävikin.

Minkäänlaista hermokontrollia joukkueella ei tuntunut olevan ja idioottimaiset jäähyt seurasivat toisiaan. Vaikka kentällä pelaaja pelaakin tunteella ja tilanteet tulevat eteen nopeasti, valmentajan tehtävä on laittaa joukkue kuriin niin, että idioottimaisuudesta ei tule ainakaan ihan tapa pelata.

Minulle tuotti suuren tyydytyksen nähdä kuinka Jukka Jalonen hoiti hommansa tyylikkäästi kotiin, saaden samalla Rautakorven näyttämään todella surkealta. Olkootkin mestarivalmentaja.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Ja mitähän minä sanoin....

Ennen kuin joukkue on kypsä voittamaan, tarvitsee varmaankin jollakin tasolla oppia tuo surullisen kuuluisa häviämisen kulttuuri. Jep, tuttu asia meillä täällä Hämptonissa, mutta Rauma sai tänä vuonna nyt oman osansa.

Sanoin ensimmäisen pelin jälkeen nauttivani uhoäänien vaimenemisesta. Muutamia Lukko-faneja "ei pelottanut" HPK enää pätkääkään ja toisessa ottelussa hämeenlinnalaisten haarniskat lähtisivät varmasti, vaikka sitten väkivaltaisin keinoin. Lukko oli kuulemma ensimmäisen ottelun jälkeen saanut yliotteen.

Sitten kävi juuri niin kuin arvasin. Uho vaihtui toivon kipinään, toivo vaihtui epätoivoksi ja epätoivosta päästiinkin sitten siihen pettymykseen. Ja kuinka tuttua tämä ketju onkaan hämeenlinnassa! Jokerit ovat välierissä kurmuuttaneet Kerhoa leveämmällä materiaalillaan ja allekirjoittanut on ottelusarjan aikana kerennyt uhoamaan moneen otteeseen. Kuitenkin poikkeuksetta olen myös saanut häpeän punan kasvoilleni.

Mikä on siis tämän kirjoituksen pointti? Mistä minä tiedän. Lukko oli vielä liian kokematon voittamaan pudotuspeleissä ja siinä samassa HPK pelasi loistavasti. Lukko pisti Kerhon ahtaalle oikeastaan ensimmäisessä ottelussa ja viimeisen ottelun viimeisessä erässä - hölmökin tajuaa ettei se riitä näissä peleissä.

Kiitos raumalaisille hyvästä vastuksesta. Ehkäpä ensi vuonna sitten pidemmälle, jos vaikka kohdattaisiin vasta välierissä!

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti ACME
Aikuisten oikeesti? Ai niin siin oli noita hymiöitä.

Niin pitääkin!!!!! Älkää ny ihmeessä taputtako vastustajalle, se on merkki, et on mukamas hyvä hävijäjä ja kuka haluaa olla hyvä hävijäjä??? Teillä oli huono tuuri(vaikka en mä siihen usko) ja pelit olisivat voineet päättyä ihan eri tavalla jos olisi pomppinut.
Joo, ei sullakaan näytä kovin hyvin menevän..kannattaa sun olla aika varovainen, jatkoajassa kun esiintyy aika paljon tuota provoilua, tunnut olevan herneet nenussa suht helposti..

Olisiko minun pitänyt taputtaa Kerholle? Miksi? Oman joukkueen viimeinen peli tällä kaudella ja en saisi kiittää joukkuetta menneestä kaudesta vaan ainoastaan onnitella Kerhoa?

Osta elämä niin siitä se lähtee..

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti TheBlade

Olisiko minun pitänyt taputtaa Kerholle? Miksi? Oman joukkueen viimeinen peli tällä kaudella ja en saisi kiittää joukkuetta menneestä kaudesta vaan ainoastaan onnitella Kerhoa?

Juuri näin, tuskin sitä kukaan tosissaan odottikaan.

Itse olin aistivinani että Lukko-pelaajat sotkeutuivat summerin soitua hieman ristiriitaisiin tunteisiin.

Toisaalta teki varmasti mieli kiittää yleisöä hienosta kannustuksesta runkosarjan aikana. Toisaalta pettymys ja häpeä oli pelaajilla sen verran suuri, että mielessä varmasti kävi että nyt vauhdilla suihkuun täältä pyörimästä.

Pleijareissa ensimmäisessä Lukon kotipelissä oli alkuun hyvää meteliä, mutta vain ensimmäisen erän verran. Perjantain pelissä kuului televisioon lähinnä vain Kerho-huudot. Vieraspeleissä Lukon faniryhmä oli hienosti mukana alusta loppuun. Kiitoksia siitä ja ensi kaudella uusiksi.

ACME

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti TheBlade
Joo, ei sullakaan näytä kovin hyvin menevän..kannattaa sun olla aika varovainen, jatkoajassa kun esiintyy aika paljon tuota provoilua, tunnut olevan herneet nenussa suht helposti..

Osta elämä niin siitä se lähtee..

Jos minä nyt häiritsin sinun kesäloman viettoasi niin olen syvästi pahoillani, sillä minun kahva-kommentti oli huuli niinkuin oletin sen sinunkin kommenttisi olevan.

Mitäköhän minä kirjoitin?? Eli ole ystävällinen ja lue se minun kirjoitus uudestaan. Minä olen aivan samaa mieltä kuin sinä! Eli vielä kerran, kannusta omiasi ylpeänä älä onnittele vastustajaa eli niinkuin teit, hei olen ylpeä sinusta. Ja heti kun opit lukemaan niin minä lupaan opetella kiljoittamaan;)

Oliskohan toi viimeinen kommenttisi ollut hieman harkitsematon? Minusta se on ainakin hieman epäasiallinen ja tilanteeseen sopimaton, voi meinaan jäädä kuva, että olet katkera ja näinhän asia ei ole.

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti ACME
Mitäköhän minä kirjoitin?? Eli ole ystävällinen ja lue se minun kirjoitus uudestaan. Minä olen aivan samaa mieltä kuin sinä! Eli vielä kerran, kannusta omiasi ylpeänä älä onnittele vastustajaa eli niinkuin teit, hei olen ylpeä sinusta. Ja heti kun opit lukemaan niin minä lupaan opetella kiljoittamaan;)

Oliskohan toi viimeinen kommenttisi ollut hieman harkitsematon? Minusta se on ainakin hieman epäasiallinen ja tilanteeseen sopimaton, voi meinaan jäädä kuva, että olet katkera ja näinhän asia ei ole.
Nonni, ei tällänen tekstiviesti ihminen pysy perässä kun ei käytetä hymiöitä, kirjottakaa vaikka perään mitä oikeasti tarkoitetaan.. :) ja pahoittelut siitä viimisestä kommentista, se oli tunnepuuskassa kirjoitettu, täällä kun alkaa oppimaan siihen, että ihmiset heittää välillä sellaista sontaa, että oksat pois..

Mä koitan oppia lukemaan ja lähden tästä nauttimaan kesästä..
Rauha? ja kyllä se HPK vaan kahvasi, mutta ei hätää, kahva on hyvä asia, harmi ettei Lukko kahvannut enempää.. ;)

HPK ansaitsi paikkansa jatkoon, ehkä sitten Lukkokin ensi kaudella..pitää vaan sen verran taktikoida, että ei oteta kerhoa vastustajaksi pleijareissa..

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jes! Hyvä Kerho ja onneksi olkoon jatkopaikasta! Itse kun olemme jo olleet lomalla hyvän aikaa, niin tämä oli sitten se ainoa asia, mistä pystyi hakemaan lohtua. Toivottavasti Kerho ei ole taas välierissä yhtä munaton kuin monena aikaisempana kautena.

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ai jugenauta, kyllä me ollaan hyviä!

Eihän tämä mun asiani ole mutta muutamia pointteja joita toin esille ennen sarjan alkua

-Lukon pelaajat ovat kokemattomia Play Offeissa
-HPK:n rosteriin ei kuulu taitopelaajia tyyliin Tähtinen, Niskala, Saarela jne jne. mutta sitäkin enemmän ilkiö -osastoa. Virta. Mäkiaho, Keinänen, Louhi...
-Puurula on kokenut Play Off vahti
-Joukkueen runko on pysynyt kasassa jo vuosia.
-HPK vie sarjan 4-0

En viitsi mainita mitä mieltä Raumalla oltiin em. asioista...

Hihii.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy