Lukko-HPK, 4.ottelu, 19.03.2004

• 16 623
  • 176

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kerran se vaan kirpaisee, kun on ammattimies asialla!

Niin, mainittakoon, että tänään on meille suomalaisille ja etenkin hämäläisille kateuden perikuville ja toteemipaaluille huono päivä.

Nimittäin. Ottaahan se närpiöön, kun toisilla alkaa kesäloma ja itse joutuu täällä elin otsassa näitä ketjuja tahkoamaan. Itse olen niin työuupunut, että työnantajani pakottanee minut kohta langattomaan hiireen, etten tee tuosta hiirenjohdosta rengonkeinua.

Se olisi kuulemma "ei toivottua käytöstä" työaikana ja muutenkin työnantajan antamat työkalut eivät ole saman tahon ohjeistuksen mukaan omiin proggiksiin.

Taidankin siis vain tyytyä lyömään OMALLA vasarallani itseäni polveen työajan ulkopuolella.

Itse peliin mennäkseni on sanottava, että itseni kaltainen kiekkoguru ja Rakennusmestariskenen ykkösketjulainen haistaa jo kauaksi, että nyt on Lukon sillan tukimuuri pettänyt, betoni rapautunut ja paalutukset painuneet siihen malliin, että koko silta on purettava.

Paikalle Rauman Isomäkeen onkin nyt saapuva sillanrakennus-skenen ylivertaisen viisauden ja liigataivaan Kauno Saario HPK, työkalupakkeineen ratkomaan tätä ongelmaa.

Kerho romauttaa hallitusti Lukon sillan ja antaa sille samalla paremmat eväät ensikautta silmällä pitäen.

Kerho vie pelin 3-5 lukemin ja Puurulan Joni ei seikkaile, vaan pelaa yhtä kirjaimellisesti kuin maalivahdin oppikirjan määrittelemä ohjesääntö kuuluu. Ko. ohjeistus kaikkinen täydennyksineen löytyy muuten em. opuksesta sivuilta 35-53.

Täydennykset löytyvät liitteestä 4-0.

Ottakaapa raumalaiset ko. opus vaikka sinne rantsuun mukaan, ettei mene pelkäksi letkujalkalimpparin litkimiseksi koko pitkä kesä. Sillä se jos mikä on turmiollista urheilevalle nuorisolle.

Toisaalta, onhan urheilukin pilannut monta hyvää juomaveikkoa ja Kuningas Alkoholin hovilakeijaa, josta johtuen päädynkin sanomaan, että mikset joisi? Jo tänään!

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eilen meinasi naurukuolema tulla kun katselin Kiekkoyön pohjustusta Play Off sarjojen jatkolle. HPK:n miinuksena "Ottelusarja ei ole vielä poikki" (ikäänkuin olisi jotenkin mahdollista muka ottaa neljä voittoa kolmessa ottelussa?) ja Lukon vahvuutena "Ei enää mitään hävittävää"

Aika hakemalla haettuja juttuja, mutta enpä olisi järeämpiäkään argumentteja kyllä itsekään keksinyt... TV-pelien kirous huolettaa, katsotaan kuinka käy. Toivottavasti Lukon painetila käy liian suureksi ja homma menee yliyrittämisen puolelle... Muuten voi tulla hikinen iltapuhde. Keinosen puuttuminen tulee näkymään.

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kotkafani
Uskon ja toivon, että taika murtuu ja punavalo vilkkuu kaukalon oikeassa päädyssä useammin kuin kerran.

Et oo tainnu Kotkafani käydä hetkeen peleissä paikanpäällä?
Kerrankin voin olla 100%-varma omasta veikkauksestani, ei vilku.

Sen sijaan toinen veikkaukseni on vain 99%-varmaa, Lukon kesäloma alkaa tänään!

Televisioinnista johtuen jätän Äijänsuon visiittini ensi kauteen ja toivotan Lukolle onnea ja menestystä kohta alkavassa Pitsiturnauksessa; sitä edeltävälle ajalle hyvää kesälomaa!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Ylilyöntejä matkalla pronssiotteluun.

Viestin lähetti Pronger
Jotenkin tuntuu etta teilla hlinnalaisilla on joku kummallinen kaappiprovoilu paalla lahes jokaisessa viestissa. Tuntuu etta siella on sellainen "heh heh, nyt osuu" virne naamalla joka jampalla ja hakemalla haetaan kohtia mihin tarttua vastustajan kirjoituksissa. Esim Hancockin kropan kayttaminen pumppuna, mika oli ihan ymmarrettava selitys, mutta lainattiin hassusti useamman kerran.
Hmmm... Ymmärrän mitä tarkoitat ja oikeassa olet. Auliisti myönnän että totta puhut. Viisastelu ja detaljeihin tarttuminen käsittämättömän pitkiksi ajoiksi on paheemme.

[seliseli] Mutta ainakin näissä tämän kerran Lukko-ketjuissa noita on käytetty lähinnä aseina ärsyttävyyteen ja naurettavuuteen asti maalinsiirrot tuominneita ja kanadalaista taklausta puolustelleita vastaan. Vahvuutemme ei ole analyyttinen suhtautuminen ja väärinä pitämiemme mielipiteiden sivuuttaminen. [/seliseli]

[paatos] Ja kun tuolla tyylillä saadaan L4E-tyylisiä totaalisia hermoromahduksia tapahtumaan niin jotkut (itseni mukaan lukien) ovat hyvin tyytyväisiä omasta ylivertaisuudestaan. Filosofisesti tulisi itse kunkin silloista tällöin pysähtyä miettimään että onko keskustelupalstan tarkoitus toisten nolaaminen ja jatkuva kinaaminen, vai ehkä se että voidaan esittää samasta asiasta useita näkemyksiä. [/paatos]

Niin, kai pitäisi pikkuhiljaa päästä on topic. HPK:han tulee voittamaan tämän ottelusarjan, se on 120% varmaa. Se kuka tänään voittaa onkin sitten kimurantimpaa. Jotenkin on sellainen tunne että Lukko voisi voiton vääntää, mutta sellainen perussuomalaispessimistinen tunne minulla on tosin yleensä aina melkeinpä joka pelissä loppusummeriin asti. Ja Kerho on kyllä minut yllättänyt positiivisesti useita kertoja tällä kaudella.

Vehanen ei ole ihmeitä esittänyt. Ei virheitä, mutta "ei virheitä"-pelaaminen ei PO-peleissä riitä. Täytyy pystyä pitämään joukketta pystyssä vaikeat jaksot, kuten Puurula teki keskiviikkona ekassa erässä. Puruluu on hurjassa vedossa. Kenelle tahansa muulle veskalle ekan pelin zägäpomppumaali olisi annettu noin vain anteeksi, mutta Puurulan historiasta löytyvät hapuilut saivat esim. minut ajattelemaan "no joo, mä tiesin että näin tässä käy". Vastaava tilanne kuin silloin kun Eepin avaus ei mene perille, Lukon ei-Eepille-blokki saa orgasmin. Vastustajan silmälaseilla katsottuna: ei se Eepi mitenkään erityisen huono ole. Kyllä meidän ykköspakki on tällä kaudella suurempi pettymys ollut.

Ei se Lukko niin kauhean huono ole ollut, ainakaan näissä Hämeenlinnan peleissä. Keskiviikkona tosin käsittämättömästi usko loppui vaikka peli oli ihan kesken vielä, mutta sehän on tietysti inhimillistä. Yhtä selvästi kuin keskiviikkona HPK hallitsi viimeisen runkosarjapelin toista erää Lukkoa vastaan, ja mitenkäs siinä kävi? Jos Rautakorpi on saanut ammattiurheilun perusasiat käytyä läpi riittävän hyvin niin kurinalainen Lukko pystyy ihan hyvin haastamaan HPK:n. Tai no, olisi pystynyt aikaisemmissa peleissä paremmin. Hurjasti peluutetut Lukon tukipilarit tekevät sitä enemmän virheitä mitä pidemmälle tämä ottelusarja menee.

Maxwell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, #14, Pens
Tänään on sitten viimeinen mahdollisuus yrittää voittoa, itse en usko kyseiseen voittoon enää tippaakaan, poikien mielessä on jo varmasti matka etelän lämpöön.

Peli näyttää tv:stä tulevan, mutta eipä taida olla kiinnostusta edes katsoa sitä, kuunnella sitä voisi jos pojat antaisivat minulle kauden loppuun pienen lahjan ja ajaisivat Setzingerin levyksi laitaan, kyseinen temppu lämmittäisi minua enemmän, kuin voitto tuosta pelistä, kaikkihan on jo kuitenkin menetetty, ja mikä siihen loppuun paremmin sopisikaan, kuin "maajoukkue mies jo 7-vuotiaana" Setzingerin vähemmän ikävä loukkaantuminen.

Hancock olisi voinut valita kohteensa toisin ja jättää Keinäsen ehjäksi, kelpo pelimies sentään Keinänen on.

Odotan innolla joukkoa joka tähän ryntää puolustamaan, käkikello maan kasvattia.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Tänään ne sitten alkaa todenteolla, ai mitkä vai? no pudotuspelit. Tänään päästään pelaamaan selkäseinää vasten jonka näen Lukolle eduksi tähän otteluun lähdettäessä. Ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin voittaa tänään. Näin tulee myös käymään tuloksesta en sano mitään, mutta Lukko tekee ottelun avausmaalin ensimmäisen 5 minuutin aikana. Aika olisi lustelluttaa Jokela maalinsuulle. HPK on videoita tutkiskellut hyvin ja löytäneet Vehaselle sopivat lääkkeet, mutta Jokelaa ne perkeleet ei tunnekkaan. Antti maalille on oma mielipiteeni. Itse olisin laittanut jo keskiviikkona maaliin. Vaikka Lukko ei olekkaan maalivahtiin kaatunut niin siitä huolimatta se on aina kenttäpelaajille herätys kun vaihdetaan maalivahti tulee aina pelaajillekkin tunne, että ei olla tehty tarpeeksi töitä. No tänään tehdään töitä kurinalaisesti täydet 60 minuuttia jonka jälkeen sarja jatkuu sunnuntaina Hämeenlinnan kisapuistossa. Lukon onnistujat ovat tänään haalariosaston miehet eli Yli-Torkko, Normio ja kumppanit.

Ratkaisu siirtyy eteenpäin.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Siirappi
Lukon onnistujat ovat tänään haalariosaston miehet eli Yli-Torkko, Normio ja kumppanit.
Pakko kysyä tähän väliin, että miksiköhän Rautakorpi ei ole laittanut näitä jannuja jäälle aikaisemmin? Luulisi että nimenomaan play-offeissa näitä haalariosaston miehiä tarvittaisiin.

Itse pelistä muuten. Kuunnelkaapa siellä Raumalla tänne Turengin suuntaan. Se rai-rai, mikä jatkuu läpi koko ottelun, kuuluu täältä. Ja jos pelin jälkeen olette oikein hiljaa, saatatte kuulla vienon Suvivirren soivan heleä-äänisen mieskuoron esittämänä.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti Maxwell
Tänään on sitten viimeinen mahdollisuus yrittää voittoa, itse en usko kyseiseen voittoon enää tippaakaan, poikien mielessä on jo varmasti matka etelän lämpöön.

Peli näyttää tv:stä tulevan, mutta eipä taida olla kiinnostusta edes katsoa sitä, kuunnella sitä voisi jos pojat antaisivat minulle kauden loppuun pienen lahjan ja ajaisivat Setzingerin levyksi laitaan, kyseinen temppu lämmittäisi minua enemmän, kuin voitto tuosta pelistä, kaikkihan on jo kuitenkin menetetty, ja mikä siihen loppuun paremmin sopisikaan, kuin "maajoukkue mies jo 7-vuotiaana" Setzingerin vähemmän ikävä loukkaantuminen.

Hancock olisi voinut valita kohteensa toisin ja jättää Keinäsen ehjäksi, kelpo pelimies sentään Keinänen on.

Odotan innolla joukkoa joka tähän ryntää puolustamaan, käkikello maan kasvattia.

Itse aion puuttua ainoastaan kirjoittamisesi tasoon kieliopillisessa mielessä. Veikkaisinpa että suuri osa suomalaisista osasi kirjoittaa paremmin jo ala-asteikäisenä. Kaksi ensimmäistä kappaletta sisältävät vain kaksi lausetta. Pilkkuja on ilmeisesti arpomalla heitelty ihan minne sattuu. Tuollaisen viestin mahdollisesti sisältämällä asiapuolella ei ole enää mitään merkitystä, koska kaikki nauravat kielioppivirheille. Ihmetyttää kyllä ettei sana "käkikello" ollut muodossa "käki kello". No, tuo maa kyllä "pelasti" onneksi tilanteen.

Viestisi asiapuolen osalta toivon, että joku *oikeasti* fiksu Lukon kannattaja antaa sinun kuulla kunniasi. Sinulta pitäisi ilmeisesti kieltää jääkiekon seuraaminen kokonaan.

Illan pelin aion itse kököttää tietenkin tv:n ääressä. Ottelusta tullee tylsä ja ikävähkö, sekä vierasvoittoinen. Vaikea on Lukon tilanne tässä ottelusarjassa. Tosin, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, on raumalaisjoukkue ensi kaudella entistä kovempi luu. Siitä pitää tukka-Jukka varmasti huolen.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti JAT
Veikkaisinpa että suuri osa suomalaisista osasi kirjoittaa paremmin jo ala-asteikäisenä.
Suurin osa suomalaisista ei myöskään toivo toisille ihmisille loukkantumisia. Ja vielä suurempi osa ei ainakaan kerro perversioistaan julkisesti.

Viestin lähetti Maxwell
HPK-fanimainen viisasteleva tarttuminen virheelliseen yksityiskohtaan ärsytystarkoituksessa:
Kenen tässä tulisi rynnätä puolustamaan jotakin henkilöä jolla ei ole mitään tekemistä koko ottelusarjan kanssa? Miten sveitsiläiset liittyvät koko asiaan?

Tavallaan ihan aidosti ilman kinausmieltä kiinnostaa että mikä siinä Ollissa nyt niiiiiiiin on saanut vadin nurin menemään, 2 maaliako? Kyllähän pojalla suu käy ja taklailee. Toki myös käyttää mailaa hiukkasen huitomiseenkin, mutta onko tuo nyt sitten tuollaisen avautumisen arvoinen asia?

HPK:n kannalta toivon että Lukko keskittyy taklauspeliin tässä ottelussa. Se kyllä on arvattavissa miten käy joukkueelle joka yht'äkkiä pyrkii pelaamaan "reilusti mutta kovaa", siis kokeilematta moista pelityyliä kertaakaan koko kauden aikana aiemmin.

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JAT
Veikkaisinpa että suuri osa suomalaisista osasi kirjoittaa paremmin jo ala-asteikäisenä. Kaksi ensimmäistä kappaletta sisältävät vain kaksi lausetta. Pilkkuja on ilmeisesti arpomalla heitelty ihan minne sattuu. Tuollaisen viestin mahdollisesti sisältämällä asiapuolella ei ole enää mitään merkitystä, koska kaikki nauravat kielioppivirheille.

No itse en ainakaan jaksa hirveästi kiinnittää huomiota kieliopilliseen oikeinkirjoitukseen kunhan asia vaan tulee selville. Kaikki ei välttämättä jaksa stressata mistään pilkun oikeasta käyttötavasta tai jostain possessiivisuffeksista. Vapaa-ajan foorumi tämä kuitenkin on eikä mikään **tun oikeinkirjoituksen oppilaitos. Vedä JAT henkeä välillä.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Peter Gabriel
No itse en ainakaan jaksa hirveästi kiinnittää huomiota kieliopilliseen oikeinkirjoitukseen kunhan asia vaan tulee selville. Kaikki ei välttämättä jaksa stressata mistään pilkun oikeasta käyttötavasta tai jostain possessiivisuffeksista. Vapaa-ajan foorumi tämä kuitenkin on eikä mikään **tun oikeinkirjoituksen oppilaitos. Vedä JAT henkeä välillä.

Oli muuten pikkusen sairas kyllä toi alkuperäinen viestikin. Heebo toivoo ihan selkeesti Sezingerin loukkaantumista: "ja mikä siihen loppuun paremmin sopisikaan, kuin "maajoukkue mies jo 7-vuotiaana" Setzingerin vähemmän ikävä loukkaantuminen."

Jep, jep. Peli taas illalla. Ja mehän voitetaan!

Devin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mun mielestä Maxwellin viestin tasoista juttua voi jo arvostella miltä kantilta tahansa. Yrittäisi kirjoittaa edes jotain vähän fiksumpaa (niillä taidoilla mitä löytyy)..

Tänään istutaan herkeämättä TV:n ääressä katsomassa, kun Kerho menee jatkoon. Helppo peli ei ole kuitenkaan tiedossa, sen Lukko on sentään velkaa kotiyleisölleen. Pelin alku ratkaisee tänäänkin paljon.

Lipton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvää toivon, pahaa pelkään

Taitaa pelit jatkua vielä tämän illan jälkeen. Tuntuisi uskomattomalta, jos Pallokerho voittaisi Lukon neljästi peräkkäin. Eihän Lukko tarvitse kuin yhden maalin, ja peli alkaa kulkea. Tosin lukkolaisittain huolta aiheuttanee selkeiden maalipaikkojen vähyys. Tilanteita täytyy pystyä luomaan selkeästi enemmän, jotta Pallokerho olisi tänään kaadettavissa.

Molemmilta yhdet tärkeät miehet sivussa. Kerholla Keinäsen puuttuminen lienee kuitenkin se suurempi juttu, koska Lukko-kanukin esitykset ovat toistaiseksi olleet ala-arvoiset. No, olihan se pelikieltokin alussa päällä.

Kun muistelee ensimmäisen puolivälieräottelun toista erää, ei voi olla ihmettelemättä, miksi Lukko on sen jälkeen ollut niin huono. Sitä erää Lukko hallitsi mielin määrin.

Lukolla ei taida enää paineita olla, sillä nyt ollaan jo pohjalla eikä kovin moni kannattajistakaan enää usko voittoon. Niinpä voitto tänään vois olla pelottava piristysruiske Lukolle. Kerholla on kaikki paineet, sillä sarja on aina vaikea katkaista. Mitä pidemmälle se venyy, sen vaikeammaksi voiton ottaminen muodostuu.

Kliseitä ja taas kliseita. Kyllä jännittää jo, miten illan kamppailussa käy. Kerho on ollut niin uskomattoman hyvä, että pöyhkeilyyn olisi jo ollut aihetta, mutta turha Lukkoa on aliarvioida. Tänään punnitaan erityisesti Pallokerho, sillä Lukko ei enää voi peliään huonontaa.

Ai niin, tv-pelit ovat liian usein olleet Kerholle liian vaikeita. Tänään siitä ei saa aiheutua ongelmia. Toivottavasti Kerho säilyttää fyysisen yliotteensa myös tänään ja aloittaa ottelun parilla terävällä taklauksella, jolla Rauman ketut painetaan väkisin suohon. Jes.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, kettukanava kertoo että Jokela pelaa tänään maalissa ja Hancockille tuomittiin 3 ottelun pelikielto. Luovi pelaa yhdessä Torkin ja Saarelan kanssa.

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Viestin lähetti JAT
Itse aion puuttua ainoastaan kirjoittamisesi tasoon kieliopillisessa mielessä. Veikkaisinpa että suuri osa suomalaisista osasi kirjoittaa paremmin jo ala-asteikäisenä. Kaksi ensimmäistä kappaletta sisältävät vain kaksi lausetta. Pilkkuja on ilmeisesti arpomalla heitelty ihan minne sattuu. Tuollaisen viestin mahdollisesti sisältämällä asiapuolella ei ole enää mitään merkitystä, koska kaikki nauravat kielioppivirheille. Ihmetyttää kyllä ettei sana "käkikello" ollut muodossa "käki kello". No, tuo maa kyllä "pelasti" onneksi tilanteen.

Viestisi asiapuolen osalta toivon, että joku *oikeasti* fiksu Lukon kannattaja antaa sinun kuulla kunniasi. Sinulta pitäisi ilmeisesti kieltää jääkiekon seuraaminen kokonaan.

Illan pelin aion itse kököttää tietenkin tv:n ääressä. Ottelusta tullee tylsä ja ikävähkö, sekä vierasvoittoinen. Vaikea on Lukon tilanne tässä ottelusarjassa. Tosin, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, on raumalaisjoukkue ensi kaudella entistä kovempi luu. Siitä pitää tukka-Jukka varmasti huolen.

Öh, en todellakaan kannata pelaajien tappamista tai loukkannuttamista. Tämä viesti ei siis johdu siitä. Tämä johtuu ennemminkin siitä että moni kirjoittaja jolla äidinkieli ei se vahvin aine koulussa ollut, osaa kuitenkin kirjoittaa asiallisesti. Se on huomattavasti tärkeämpää.

En todellakaan nauranut kyseisen herran kieli-oppi virheitä vaan sitä kuinka tyhmä ihminen voi olla kun toivoo edes pahimman vastustajan pelaajien loukkaantuvan. Enemmän vielä nauroin sinua herra/rouva äidinkieli. Tämä ei ole arvon pilkunnussijalle välttämättä se paras paikka lukea tekstejä jos haluat kieliopillisesti viimeisen päälle naminami viestejä lukea. Ne on ne kirjakerhon keskustelupalstat, tervemenoa sinne.

Pelistä:
Taas jostain puskista nousee usko lukon nousuun. Lukko on vahva kun sen on PAKKO voittaa, saatte nähdä. Lukko tekee tänään parhaansa ja jos se ei riitä niin ei sitten. Ei todellakaan ole mikään oikeusmurha jos noin hyvä joukkue kuin HPK menee jatkoon. Onnea teille siis sinne jos sinne olette matkalla tämän pelin jälkeen.

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Axel K.
Oli muuten pikkusen sairas kyllä toi alkuperäinen viestikin. Heebo toivoo ihan selkeesti Sezingerin loukkaantumista: "ja mikä siihen loppuun paremmin sopisikaan, kuin "maajoukkue mies jo 7-vuotiaana" Setzingerin vähemmän ikävä loukkaantuminen."

Jep, jep. Peli taas illalla. Ja mehän voitetaan!

No jos näin on, sitä suuremmalla syyllä sopii kysyä, miksi pitää ruveta viilaamaan pilkkua jostain kieliopista?

Lukko on kyllä tiukoilla tänään. Ei edes nopea johtomaali laukaise välttämättä kipsiä. Täytyy toivoa ettei HPK:n poppoo ole ylpistynyt liikoja.

pallokerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka meille faneille jääkiekko = 1/2 elämää, niin viime yönä poistui joukostamme 24 nuorta, joista varmaankin osa oli samanlaisia faneja, kuin mekin. Joten, toivon mukaan ennen Lukko - HPK peliä, pidetään Äijänsuolla minuutin hiljainen hetki näiden traagisesti menehtyneiden nuorten muistolle. Sen jälkeen pelataan ja tosissaan, sillä elämä jatkuu kaikesta huolimatta.

Show must go on...

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Maxwell

Jumalauta. Pakkohan tää koko viesti on lainata, jos vaikka yllä olevan tuotoksen tekijänoikeudet omistava henkilö sattuu muokkaamaan teostansa. Tekijänoikeudet sinänsä koskevat ainoastaan teosta, ja teoskynnyksen tämä pala taidetta ylittää kirkkaasti. Kilpailet jopa aiemman suosikkini nimimerkki Thomas#70:n kanssa, mutta häviät niukasti.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Viestin lähetti pallokerho
Vaikka meille faneille jääkiekko = 1/2 elämää, niin viime yönä poistui joukostamme 24 nuorta, joista varmaankin osa oli samanlaisia faneja, kuin mekin. Joten, toivon mukaan ennen Lukko - HPK peliä, pidetään Äijänsuolla minuutin hiljainen hetki näiden traagisesti menehtyneiden nuorten muistolle. Sen jälkeen pelataan ja tosissaan, sillä elämä jatkuu kaikesta huolimatta.

Show must go on...
Sm-liigan sivuilta:

<-- clip -->

19.03.2004

ILLAN LIIGAOTTELUISSA HILJAINEN HETKI

Jääkiekon SM-liiga, liigaseurat ja koko kiekkoväki haluaa esittää syvän osanottonsa viime yön onnettomuudessa menehtyneiden ja loukkaantuneiden omaisille.

Pysäyttävän ja järkyttävän onnettomuuden uhrien muiston kunnioittamiseksi tämän illan kaikissa liigaotteluissa vietetään hiljainen hetki.

JÄÄKIEKON SM-LIIGA

<-- clip -->

toivottavasti porukka tajuaa kunnioittaa tota.

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Vai että 3 ottelun pelikielto tuli taisi taas olla lukkolisä kun Pyörälä pääsi törkeämmästä teloitusyrityksestä kahdellamatsilla. Njoo siinä tietysti vastakkain oli sikajoukkue Jokerit ja taitojoukkue Kärpät ja nyt sikajoukkueenpuolelta tuli taklaus...

Hienoa että Jokela pääsee näyttään tänään kyntensä, jokatapauksessa olen sitämieltä että Vehanen on pelannut ottelut perseelleen, jos ottelussa menee näitä "onnekkaita" monta ja pari kaunista niin ei todellakaan voi sanoa maalivahdin onnistuneen päästettyjen keskiarvokin joka on torjuntaprosenttia 5x tärkeempi on vehasella 4.

Kerholla näköjään on Virta sijoitettu ykkösen keskelle ja Lukon kokoonpanoa ei ollut vielä ilmestynyt sm-liigan sivulle. Josko lukko voittais matsin tänään ja päästäis ekaakertaa kuulemaan kahvaavistta ketuista, aikaisemmissa matseissahan ei lukko ole kahvannt kun lopputulos on ollut HPKlle suotuisa. Eli kahvaamalla 3-1 voitto tänään. Vaikka realistina pitää myöntää että lukon kuparisenrikkominenkin on hyvin epätodennäköistä ja hoopeekoo tuskin jäänee alta 3 maalin.

Noniin tuli se Lukonkin pelaajalista, Vehanen sittenkin maalissa perrkele

Vehanen
Murphy-Tähtinen-Ulmer
Luovi-Torkki-Saarela
Koivisto-Tkatsukki-Normio
Yli-Torkko-Viinanen-Siivonen
Kauvosaari

Hämäläinen-Bruun
Niskala-Porkka
Purontakanen-Letonen
Harikkala

Viimeksi muokattu:

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti Mogilni
En todellakaan nauranut kyseisen herran kieli-oppi virheitä vaan sitä kuinka tyhmä ihminen voi olla kun toivoo edes pahimman vastustajan pelaajien loukkaantuvan. Enemmän vielä nauroin sinua herra/rouva äidinkieli. Tämä ei ole arvon pilkunnussijalle välttämättä se paras paikka lukea tekstejä jos haluat kieliopillisesti viimeisen päälle naminami viestejä lukea. Ne on ne kirjakerhon keskustelupalstat, tervemenoa sinne.

Hehheh, ei mieleesi juolahtanut, että kyse viestissäni oli puhtaasta v***uilusta, johon en todellakaan olisi ryhtynyt jos kohteen viesti olisi ollut asiallinen. Tämä on kyllä jo legendaarista, provosta ottaa nokkaansa ihminen, jolle se ei edes ole osoitettu! Hienoa!

Franklin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,InterMilan,Florida Panthers
Eipä taida hallissa tänään paljon porukkaa ollu kun MTV3 näyttää matsin ja sarjan tilanne 0-3

Itse ottelusta toivoisin Lukon voittoa josenkin takia ettei sarja ihan 0-4 päättyisi

Itse toivoisin onnistumisia:Murphylle joka on ollut minun mielestä paras ulkomaalainen pleijareis

Jos kausi tänään loppuu niin taitaa ollu viimeiset Lukko pelit:Viinasella,Murphylle,Hancockille,Katsukille,Ulmerille,

ja Mahdollisesti:Luoville,Koivistolle

Mutta Lukko voittaa ottelun 3-1

P.S Lukko on pelannut jo monena kautena hyvin nuo TV pelit

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Damien
Noniin tuli se Lukonkin pelaajalista, Vehanen sittenkin maalissa perrkele
Lienee virhe Liigan sivuilla. Luulisi että Lukon oma uutinen pitää ennemmin paikkaansa.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Käkikelloista

Niin, itsenikin on pakko tarttua Maxwellin viestissä olleeseen asiavirheeseen koskien itävaltalaisvahvistustamme. Twite tuossa jo hieman kyselikin, miten Sveitsi liittyy asiaan ja hieman samoilla linjoilla olen minäkin.

Vaikka Sveitsi tunnetaankin käkikellomaana, tuo varsin hieno keksintö on alunperin saksalainen ja kehitelty Schwarzwaldissa, Sveitsin pohjoisrajan toisella puolella. Kyllä, se on sama paikka jossa kuvitteellinen Vuoristosairaala tv-sarja on kuvattu.

Kieliopillisiin asioihin minulla ei eväitä puuttua.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Re: Käkikelloista

Viestin lähetti Rontti
Niin, itsenikin on pakko tarttua Maxwellin viestissä olleeseen asiavirheeseen koskien itävaltalaisvahvistustamme. Twite tuossa jo hieman kyselikin, miten Sveitsi liittyy asiaan ja hieman samoilla linjoilla olen minäkin.

Tuon kyllä huomasin minäkin, mutta totesin kielioppiaiheen jo riittäväksi :) Voidaan kenties sopia työnjaosta siten, että minä hoidan kielioppivirhev***uilun ja Sinä ja Twite asiavirhenäsäviisastelun. Toisen tontille tallominen on tietysti sallittua, jopa suotavaa mikäli tontinhaltija on ylenkatsonut jonkin sopivan kohteen.

Onko Lukon maalilla todellakin joku muu kuin Vehanen? Tuntuu aluksi kummalliselta tuo siirto, mutta joukkueen herättämiseksi on tehtävä mitä vaaditaan. Valitettavasti minun on kuitenkin toivottava ettei Lukko tuosta enää herää vaan jatkaa unelmoimista kesästä ja ensi kaudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy