Mainos

Lukko-HIFK Su 23.01.2005

• 20 723
  • 155

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ehehhehee

Voih, en kai nyt vaan ole ymmärtänyt väärin?....

Kun kerran kysytään niin vastataan, eihän se sen kummempi asia voi olla? Lue sieltä aiemmasta osasta ketjua, mihin kohtaan vastasin, jookosta. Niin ei tartte tulla uhoamaan, että kun tzadilaiset on niin väärin ymmärrrettyjä. Vitustako minä tiedän mitä semmoinen sana voi tarkoittaa? Tsubamela vaan sullekin:)

Aloha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruvetkaa katsomaan telkkarista ohjelmaa nimeltä handu pumpulla.
Siinä on slangia ja tekstitys kulkee mukana niin saatatte oppia jotain.

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Re: ehehhehee

Viestin lähetti masaman
Niin ei tartte tulla uhoamaan, että kun tzadilaiset on niin väärin ymmärrrettyjä. Vitustako minä tiedän mitä semmoinen sana voi tarkoittaa?
No älä sit Kibeä dumaa, jos oot niin jäkälä ettet snaijaa mitä bamlataan.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä skodaaminen on mennyt ohi vissiin kaikilta jotka matkustavat Helsinkiin Riihimäkeä pidemmältä.

Tamperelaisetkin itkivät tätä "ylimielisyyttä" viime kaudella, ja nähtävästi se hiertää yhä pääkaupunkiseudun ulkopuolella.

Toivottavasti Kimmo oppi läksynsä, ja ottaa valtakunnallisessa mediassa tästä lähin käyttöönsä vain aapisessa olleita sanoja.

Lexa

Jäsen
Viestin lähetti OneBigRed

Toivottavasti Kimmo oppi läksynsä, ja ottaa valtakunnallisessa mediassa tästä lähin käyttöönsä vain aapisessa olleita sanoja.

Päinvastoin. Suomessa riittää aivan liikaa näitä tyyppejä 30-sanan sanavarastollaan. Minä ainakin olen sen verran #¤%&#¤ mieheksi, että lainaan mahdollisuuksien mukaan kaikilta murrealueilta. Jos joku siitä pahoittaa mielensä niin voih!, ostan sitten vaikka ChupaChupsin niin tulee parempi mieli.

OffTopic ja kunnolla...

Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottelusta ei liene enää paljon kerrottavaa, mutta mielestäni on pelkästään hieno ja positiivinen asia, että joukkueissa on paikallista murretta tai slangia puhuvia pelaajia. Varsinkin nykyään, kun joukkueet ovat aika pitkälti ostoporukoita. Esim. juuri Kimmo Kuhta edustaa katoavaa kansanperinnettä puhuessaan stadin slangia, missä ei todellakaan mitään ylimielistä ole.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs K-Espoo
  • 1.99
  • 4.50
  • 3.40
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy