Viestin lähetti junkkki
Järjestysmiehien hommia läheltä seuraavana voin sanoa, että kissafanit ovat kaikkea muuta kuin "parasta antia"! Fanit seisovat penkeillä vastoin monia kehoituksia, huudot olivat monin paikoin törkeitä loukkauksia eivätkä kannustavia mutta lisäksi nuo punanutut räkivät järkkäreiden päälle ja repivät heitä vaatteista! Vaikka kuinka kännissä olisi, ja miksi ihmeessä olisi, joku raja on sentään vedettävä.
Lukon kotisivujen jutussa oli siis vinha perä.
Aika erilainen kuva kyllä itselleni eilisestä reissusta jäi, vaikka siellä keskellä punaista laumaa olinkin. En nimittäin henk.koht. nähnyt yhtään mainitsemistasi ongelmista, jos ei tuota muutaman ihmisen pari kertaa harrastamaa penkeillä seisomista lasketa mukaan ja sekin tapahtui ainoastaan pelikatkoilla, joten en sitä nyt kovin suureksi "rikokseksi" laske. Kaiken lisäksi kertaakaan en siitä nähnyt yhdenkään järkkärin ketään huomauttavan.
Minkälaisia ei-kannustavia törkeitä loukkaavia huutoja Sinä kuulit? Itse en nimittäin niihinkään törmännyt, vaan kaikki huudot/laulut olivat IFK:ta kannustavia, ei ketään pilkkaavia, jos ei pelin jälkeistä Saarelalle suunnattua narri-huutoa lasketa, mutta eiköhän senkin voi ottaa huumorilla.
Järkkärien vaatteiden repimistä ja heidän päälle sylkemistä? Täytyy taas sanoa, että sellaistakaan en nähnyt, mutta toki olen voinut tässäkin tapauksessa olla "väärässä paikassa, väärään aikaan". Jos niin on tosiaan tapahtunut, on se tietenkin täysin tuomittavaa toimintaa.
Itselleni siis jäi ihan positiivinen kuva koko reissusta näin fanin näkökulmasta, vaikka itse pelissä turpaan tulikin. Paikallisista ei ollut pienintäkään ongelmaa, päin vastoin, muutaman kanssa tuli baarin puolella ihan asiallista keskusteluakin.