Lukko CHL:ssä

  • 169 550
  • 690

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suurimmat syyt ilmeisesti olivat, että turnauksesta jää miinukselle, rasitukset kun mennään tiukalla tahdilla pisin eurooppaa ja omat harjoittelut jäävät vähille kun pitää myös antaa lepopäiviä.

Taisi vaan olla lopulta niin, että Lukko heitettiin Nordic Trophyn jälkeen pois perustajajäsenistä kun JYP ja KalPa haluttiin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Niin pääsee. Todennäköisesti bussimatka Luulajaan on tyyriimpi mitä lentämällä Saksaan.

Riippuu vähän minkä kokoisella porukalla lähtee liikenteeseen. Normaaleille reittilennoille (jotka varmaan maksaisi sen n. 250€ / hlö) ei varmasti löydy paikkoja edes yhdelle bussilastilliselle, ainakaan samaan koneeseen, ja maksaa se kuljetus lentokentillekin. Eri asia on, että onnistuisiko jonkinlainen charter-lento (esim. joukkueen kanssa samaan koneeseen?)
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Onkos CHL-joukkueen kokoonpano 18 + 2, vaiko 20 + 2 -mallinen?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
CHL:n avulla sitä oppi taas jotain uutta. Tästä eteenpäin on turha tulla muiden fanien nokittelemaan seurojensa historiikeilla.

Lukko Rauma | Champions Hockey League

"Lukko is an old and very traditional club in Finnish Ice Hockey. It was founded in 1936, but its roots go to as early as 1020"

EDIT: Soneralla on ihan mehevä CHL-tarjous:

Champions Hockey League - Sonera

Pitipä tarttua.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kävin hakemassa tuon lehdessä ja Lukon www-sivuilla mainostetun CHL-viikonloppupaketin eli liput Nottinghamia ja Hampuria vastaan pelattaviin kotipeleihin yhteishintaan 30 €uroa. En katsonut muita katsomoita, mutta ainakin A1 näytti olevan kohtalaisen hyvin jo myyty, kun peleihin on sentään vielä lähes neljä viikkoa aikaa. Olin jopa yllättynyt siitä kuinka hyvin lippuja on mennyt kaupaksi.

Olisi mukava tietää paljonko kausikorttilaiset noita omia paikkojaan ovat CHL-peleihin varanneet. Minä en sitä CHL:ää korttiini ottanut mutta varmaan aika moni muu otti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö tuota jaffaa olisi voinut laittaa jotenkin ilman tuota valkoista kehystä, vaikka eihän se olisi tietenkään sitten kovin hyvin näkynyt. Jotkut joukkueet on kuitenkin ilmeisesti jättänyt tuon mainospaikan kokonaan myymättä. Engelbert-Schumberpumperdinkelin johtoportaassa on ilmeisesti joku kiekkomies, mutta olisi hän voinut mainospuolen ihmistäkin konsultoida.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ainakin Sonera viihteen asiakkaat näkevät ilmaiseksi CHL matsit. Kannattaa toimia nopsaan ettei missaa ekoja matseja, sillä itsellä ainakin meni pari päivää kun vahvistus tuli.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sunnuntain peli Hampurista tulee MTV Sport1-kanavalta.

Ne, jotka paikalle menevät Lukkoa kannustamaan tuolloin, niin älkäähän sitten pitäkö kynttiläänne vakan alla kun kerrankin vieraalta maalta telkkariin pääsette.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sunnuntain peli Hampurista tulee MTV Sport1-kanavalta.

Ne, jotka paikalle menevät Lukkoa kannustamaan tuolloin, niin älkäähän sitten pitäkö kynttiläänne vakan alla kun kerrankin vieraalta maalta telkkariin pääsette.
Harmittavasti ovat vaan tunkeneet vieraskannattajat johonkin piippuhyllylle, joten voi olla ettei Lukon kannattajia paljon kuvissa näy.
 

Samila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ainakin Sonera viihteen asiakkaat näkevät ilmaiseksi CHL matsit. Kannattaa toimia nopsaan ettei missaa ekoja matseja, sillä itsellä ainakin meni pari päivää kun vahvistus tuli.

Sori ot, mutta minua kiinnostaisi tämä hiukan. Tänään yritin aktivoidan Soneran Omilla Sivuilla tuon paketin ja heti tuli vahvistusviestit jne. Kanavaa ei kuitenkaan näy listassani. Onko sulla auennut joku ylimääräinen CHL-kanava? Enää 3 päivää alkuun, pelin ois parempi näkyä!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viikonlopun vastustajat Nottingham ja Hampuri pelasivat pari päivää sitten kauden ensimmäisiä pelejään.

Nottingham otti kaksi kertaa pataan Ljubljanalta ja Hampuri voitti omansa 3-5.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sori ot, mutta minua kiinnostaisi tämä hiukan. Tänään yritin aktivoidan Soneran Omilla Sivuilla tuon paketin ja heti tuli vahvistusviestit jne. Kanavaa ei kuitenkaan näy listassani. Onko sulla auennut joku ylimääräinen CHL-kanava? Enää 3 päivää alkuun, pelin ois parempi näkyä!
Mä en oo tota sonera viihde boxiani pitkään aikaan ees käynnistänyt, kun kerran tuo kaapelikin tulee. Pitäny pitkään se muutaa pelkäksi laajakaistaksi, mutta nyt tämän tarjouksen myötä saa olla :). Eli en osaa tohon mitään sanoa, mutta peli-iltana ajttelin sen buutata ja jostain löytää matsit :).
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sori ot, mutta minua kiinnostaisi tämä hiukan. Tänään yritin aktivoidan Soneran Omilla Sivuilla tuon paketin ja heti tuli vahvistusviestit jne. Kanavaa ei kuitenkaan näy listassani. Onko sulla auennut joku ylimääräinen CHL-kanava? Enää 3 päivää alkuun, pelin ois parempi näkyä!

CHL-pelit näkyvät MTV-sport-kanavilla, jotka ainakin itselläni on listattuna (yhteensä 8 eri kanavaa).

http://i.imgur.com/NV4fidn.png - Oheessa screenshot omasta näkymästäni.
 

Samila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
CHL-pelit näkyvät MTV-sport-kanavilla, jotka ainakin itselläni on listattuna (yhteensä 8 eri kanavaa).

http://i.imgur.com/NV4fidn.png - Oheessa screenshot omasta näkymästäni.

Hmm sullahan on ihan erilainen näkymä kun mulla, vai näkyykö noi pelit ainoastaan tietokoneella / puhelimella? Mulla on siis toi IPTV digiboksi, jossa ainakin teoriassa pitäs näkyä nuo samat kanavat. Hirveen vaikeeks tekee Sonera nää kaikki tunnus- & kirjautumishommat.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itselläni on myös tuo IPTV digiboksi ja eilen kyllä kun kävin Soneran omilta sivuilta sen tilaamassa, niin hetken päästä kun starttasin tuon boksin, niin sillä ne kanavat olivat.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
IPTV täällä myös ja kyllä siellä nuo kanavat näkyvät ja lähettävät testikuvaa. Tosin ohjelmaopas ei näytä mitään perjantai illalle. Tiedä sitten pitäiskö tosta huolestua. Kanavat taisivat olla 261->.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös