Lukko 2006-2007

  • 235 105
  • 1 254
Tila
Viestiketju on suljettu.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Repolainen kirjoitti:
voitko käsi sydämellä vannoa, että mielestäsi olemme oikealla tiellä kun Lapa räknää kausikirjoista tilastoja vahvistuksia miettiessään?

Olette täysin väärällä polulla ellei päävalmentaja saa päättää ketä joukkueessa pelaa ja kenet sinne halutaan. Tuskin tämä Laiho yksinään sinne yhtään pelaajaa hankkii. Jos näin on, niin olen pahoillani.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näkkäri kirjoitti:
Tuskin tämä Laiho yksinään sinne yhtään pelaajaa hankkii. Jos näin on, niin olen pahoillani.

Tolvanen ei vissiin saanut yhtään haluamaansa pelaaja. Wrigt oli Rautakorven scouttaus. Koivu sanoi ettei nämä viime hetken hankinnat (Straka/Salonen) olleet mitään vahvistuksia. Tuskin Jukka noin olisi sanonut jos itse olisi saanut asiaan vaikuttaa/saatika hankinnasta päättää.
 

Korinekki

Jäsen
Kyllähän tuohon hyökkäyspäähän pitää ilman muuta löytää suomalaisia pelaajia. Eepin jatkosta riippumatta puolustukseen tarvitaan 4 uutta miestä. Kaksi ulkomaalaista ja pari jostain muualta. Uusikartano kelpaa minulle, ilman muuta. Ja Rauteekin.

Mikäs mahtaa Sami Salosen kohtalo olla? Mies nyt oli täysi sukka, mutta Pelicansissa homma toimi Hannuksen kanssa mainiosti. Ässät oli miehen perässä viime keväänä. Toivola voisi olla kiinnostunut pitämään miehen.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Repolainen kirjoitti:
Tolvanen ei vissiin saanut yhtään haluamaansa pelaaja.
Wrigt oli Rautakorven scouttaus. Koivu sanoi ettei nämä viime hetken hankinnat (Straka/Salonen) olleet mitään vahvistuksia. Tuskin Jukka noin olisi sanonut jos itse olisi saanut asiaan vaikuttaa/saatika hankinnasta päättää.

Vaikea uskoa väitteeseen ettei tuleva päävalmentaja saanut päättää tulevia pelaajiaan. Varmasti on jonkinlaisen hyväksynnän ainakin antanut. Ei tietenkään aina voi saada kaikkea mitä haluaa (esim. Jagr ei tule lukkoon vaikka Toivola kuinka haluaisi), mutta realiteetit täytyy olla valmentajan tiedossa.

Koivun aikaiset Salonen/Straka oli paniikkihankintoja tyyliin "kuka vaan vittu ja heti", että saitte edes jonkinlaisen porukan jalkeille. Tietenkin olisi molemmat voinut jättää hankkimatta, varsinkin Strakan, joka oli varsin idioottimainen veto kaikin puolin.

Jos Laiho hankkii lukon tulevat pelaajat ilman Toivolan mielipiteitä/vaatimuksia, niin metsään mennään niin lujaa etten siihen edes usko.
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Olitpas nokkela ja hauska kun aloit nusaisemaan pilkkua.
En suinkaan. Se on mahdotonta - olen yksinkertainen ja tosikko.

Repolainen kirjoitti:
Ketjussa kuitenkin keskustellaan ensi kauden Lukosta, niin sallit kysymyksen?

Enkö minä sitten keskustellut Lukosta? En kai sitten... Mutta toki sallin. En kai sellaista ole koskaan kieltänyt.

Repolainen kirjoitti:
Onko Jari Laiho mielestäsi paras vaihtoehto kokoamaan ensi kauden joukkuetta - voitko käsi sydämellä vannoa, että mielestäsi olemme oikealla tiellä kun Lapa räknää kausikirjoista tilastoja vahvistuksia miettiessään?

Voisit oikeastaan ensin kertoa minulle, miten Lukon joukkueen rakentaminen käytännössä tapahtuu ja mikä on Laihon päätöksentekorooli. Itse en tunne järjestelmää, ja olisin kiitollinen, kun sellainen, joka sen tuntee, minulle siitä kertoisi. Mutta olen kovin paljon samaa mieltä kuin Näkkäri yllä, että metsässä ollaan, jos esim. päävalmentajalla ei ole roolia joukkueen kokoamisessa. Niin ei toimita kuin Jokereissa. Ja ennen kaikkea pelkään, että "Lukon isot pojat" sählää näissä asioissa mukana myös yllättävän paljon. Eli ongelma on siinä, etten usko, että Lukon joukkuetta kootaan sittenkään ihan niin, että Laiho lukee tilastoja ja omapäisesti sen jälkeen valitsee pelaajat, mutta kerro, miten se menee, niin "alan vannomaan valoja" vasta sitten.

Sen sanon kuitenkin jo nyt, ettei kritiikissä ole mitään väärää - päinvastoin, ja sen tarvetta on todella, mutta en tiedä, kohdennetaanko sitä täysin oikein. Osin varmasti kyllä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näkkäri kirjoitti:
Jos Laiho hankkii lukon tulevat pelaajat ilman Toivolan mielipiteitä/vaatimuksia, niin metsään mennään niin lujaa etten siihen edes usko.

Se olisi ihan normaalia meille. Jouluna potkut sitten Toivolalle kun pisteitä ei tule. Valmentaja saa esittää toiveensa Laiholle. Laiho sitten esittelee mahdollisen hankinnan Santalalle ja Jykke kysyy vielä Mokalta, joka näyttää peukkua ylös tai alas, niinkuin Nielikäisen tapauksessa Ikan aikana.
 

Korinekki

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Olette täysin väärällä polulla ellei päävalmentaja saa päättää ketä joukkueessa pelaa ja kenet sinne halutaan. Tuskin tämä Laiho yksinään sinne yhtään pelaajaa hankkii. Jos näin on, niin olen pahoillani.

Sen verran pystyy päättelemään, että ainakaan jo viime vuoden puolella sopimuksen Lukon kanssa tehnyt Petri Tähtisalo ei ole tulevan päävalmentajan päätös. Muutenkaan en tällaista hankintaa ymmärrä. Lukko tarvitsee 3-4 A-luokan pelaajaa puolustukseen.
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Laiho sitten esittelee mahdollisen hankinnan Santalalle ja Jykke kysyy vielä Mokalta, joka näyttää peukkua ylös tai alas, niinkuin Nielikäisen tapauksessa Ikan aikana.

Mä en nyt oikein ymmärrä; eikö tämä nyt juuri tarkoittaisi nimenomaan sitä, että pelkästään Laihoa on turha syyttää... ?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maffesoli kirjoitti:
Eli ongelma on siinä, etten usko, että Lukon joukkuetta kootaan sittenkään ihan niin, että Laiho lukee tilastoja ja omapäisesti sen jälkeen valitsee pelaajat, mutta kerro, miten se menee, niin "alan vannomaan valoja" vasta sitten.

Laiho istuu kaikkissa mahdollisissa hallituksissa Lukossa. Hän voi periaatteessa järjestää Santalalle potkut. Hän myös istuu kaupunginvaltuustossa SDP:n edustajana ja puolue tunnetusti päättää Raumalla kaikesta, myös hallin rahoituksesta. Laiholle vastaan sanominen tietää lähtöä Lukosta ja mies haluaa määrätä kuudennen pakin peliajan jo ennen ottelua pukukopissa banaania syödessään. Lisäksi mies haluaa mokaksi Mokan paikalle. Mitä vielä?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Maffesoli kirjoitti
Voisit oikeastaan ensin kertoa minulle, miten Lukon joukkueen rakentaminen käytännössä tapahtuu ja mikä on Laihon päätöksentekorooli. Itse en tunne järjestelmää, ja olisin kiitollinen, kun sellainen, joka sen tuntee, minulle siitä kertoisi.
Siitä varmasti olemme kaikki täällä samaa mieltä, että suuri osa täällä olevasta kritiikistä yms. on tietynlaista pettymystä ja pettymystä viime kaudesta, eikä sitä varmasti paranna se, että viime kauden pohjanoteerausta ei toimistolla käytännössä kuitattu tavalla, joka olisi kannattajille mieleen eli esim. tiettyjen vastuuhenkilöiden poistamista organisaatiosta. On helppoa aina arvostella epäonnistuneita ja lyödä yhä syvemmälle kritiikissä ja itsekin kieltämättä viime aikoina olen tätä harrastanut tietoisesti.

Kannattajilla tietysti on aina oikeus mielipiteeseen ja totuus on se, että edelliskauden pelaajatappioiden (Vehanen, Roloson, Niskala, Gill, Pettinen, Torkki, Larouche, Pirnes ja Koivisto) paikkaus ei onnistunut kannattajien toivomalla tavalla.

Oli monta vuotta menty ilman, että esim. olisi nostettu uusia pelaajia edustukseen (junioreita). Takki oli ns. tyhjä ja lähtijöitä ei pystytty paikkaamaan Paukkusilla ja kumppaneilla. Kulunut kausi oli monellakin tavalla useamman kauden ratkaisuista tullut seuraus. Näin ehkä se oli.

Kuitenkin jotakinhan tässä on välillä opittava ja uutta Bluesia Lukosta en halua esimerkiksi. Pahaaoloahan pitää aina jonnekin heittää... Joka tapauksessa

1. organisaatio teki keväällä virheratkaisuja (on se Laiho tai joku muu)
2. pelillinen esitys oli alaluokkaa kauden aikana
3. Jäähalliremontti sotki kesällä ilmeisesti melkoisesti kauteen valmistautumista
4. valmentajasotkut ja turhien pelaajien rahtaus.
5. Tiedotus organisaatiosta kauden aikana oli alaluokkaista.

Kukapa tässä olisi tyytyväinen menneeseen. En haluaisi nähdä paniikkiratkaisuja. Pitäisi aina osata katsoa tulevaisuuteen. Jälkiviisaus se on joka tapauksessa kannattajien puolella (ei päättäjien).

Näin tässä itse ajattelin vääntää omaa rautalankaani :D.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maffesoli kirjoitti:
Mä en nyt oikein ymmärrä; eikö tämä nyt juuri tarkoittaisi nimenomaan sitä, että pelkästään Laihoa on turha syyttää... ?

Laiho ei missään nimessä ole ainoa virheitä tehnyt. Mitä Mokka ajateli palkatessaan Tolvasen hätäisesti vajaan kahden viikon neuvottelujen jälkeen. Uskoiko hän Rautakorven jatkavan? Santala on rakentanut mestarijoukkueita, mutta miksi hän ei puuttunut Laihon pelaajahankintoihin, vaikkei päävalmentajaa ollut vielä tiedossa? Miksi minä en ostanut kuin kahteen otteluun liput, vaikka tosifanit punnitaan vasta sitten kun kaikki menee päin persettä?
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Mitä vielä?

En nyt kyllä ole vieläkään vakuuttunut...

Millaista hallitustyöskentelyä se on, että yksi mies päättää kaikesta? Miten Laiho on voinut tällaisen aseman saavuttaa? Miten ja millä valtuuksilla hän voisi yksin muka Santalan (tai jonkun muun) lähdöstä päättää? Miten Laihon yksinvaltius sopii mainitsemaasi valmentaja-Laiho-Santala-Mokka -komentoketjuun? Mitä tekemistä SDP:llä ja banaanin syönnillä on pelaajahankintojen kanssa?

Metsästäjä kirjoitti:
1. organisaatio teki keväällä virheratkaisuja (on se Laiho tai joku muu)
2. pelillinen esitys oli alaluokkaa kauden aikana
3. Jäähalliremontti sotki kesällä ilmeisesti melkoisesti kauteen valmistautumista
4. valmentajasotkut ja turhien pelaajien rahtaus.
5. Tiedotus organisaatiosta kauden aikana oli alaluokkaista.

Tässä ollaan jo askel lähempänä analyyttisempaa kritiikkiä. Sitä tarvitaan.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On kyllä suhteellisuuden taju tosiaan karannut taivaisiin joiltain, kun Uusikartano tyrmätään täysin vanhojen muistojen takia. Takuuvarma oman pään pelaaja, joka tällä kaudelle osoittanut pystyvänsä pelaavan myös ykkössentterin asemassa.

Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen jos ensi kauden sentterit olisivat vaikkapa Uusikartano - Saarenheimo - Ryhänen - Vainiola - Yli-Junnila - (Toporowski). Senttereitä on hyvä olla yli tarpeen, sillä juuri niiden esim. loukkaantumiset kirpaisevat pahimmin. Tämän kauden joukkueista mm. Tappara on selvästi rakennettu vahvan puolustuksen ja tasaisten senttereiden ympärille, mikä mielestäni voisi olla Raumallakin hyvä lähtökohta.

Vapaaksi jäävät ulkomaanpaikat käyttäisin puolustajien hankintaan, ehkä yhden laiturin voisi ulkomailta myös hankkia.

Mitä tuohon ykkössentteriin vielä tulee, niin onhan se nähty että Lukossa jahkaillaan sen kanssa aina niin hirveästi, että tuollainen kombinaatio useasta hyvästä ja tasaisesta sentteristä mun mielestä olisi hyvä vaihtoehto. Tosiaan siis siten, että miehet saadaan jo keväällä solmittua joukkueeseen.

Toinen vaihtoehto olisi juuri se, että sentterit ovat tyyliin:

Mister X - Saarenheimo - Ryhänen? - Vainola - Yli-Junnila

Tämän kanssa kuitenkin käy niin, että mister X:ää ei vaan näy ja sitten pelataankin jo puoli kautta Saarenheimolla ja Ryhäsellä... Niin ja Rauteelle en kyllä näe mitään käyttöä. Vie turhaan vaan esim. Vainolan tai Yli-Junnilan peliaikaa, ja jos Ryhäsen ja Rauteen kesken pitää valita, niin ehdottomasti Ryhänen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Repolainen kirjoitti:
Laiho istuu kaikkissa mahdollisissa hallituksissa Lukossa. Hän voi periaatteessa järjestää Santalalle potkut. Hän myös istuu kaupunginvaltuustossa SDP:n edustajana ja puolue tunnetusti päättää Raumalla kaikesta, myös hallin rahoituksesta. Laiholle vastaan sanominen tietää lähtöä Lukosta ja mies haluaa määrätä kuudennen pakin peliajan jo ennen ottelua pukukopissa banaania syödessään. Lisäksi mies haluaa mokaksi Mokan paikalle. Mitä vielä?
Laiho nyt tuskin antaa potkuja kenellekään, ne on toiset kaverit ketä niitä antaa. Muutenkin turha yrittää mitään politiikkaa tähän sotkea, kun hommat on jo muutenkin solmussa.

Itse söin kuitenkin juuri muutaman simpukan .
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
L4E kirjoitti:
Muutenkin turha yrittää mitään politiikkaa tähän sotkea, kun hommat on jo muutenkin solmussa.

Miksi? Kyllä Lukon sponsoritkin tätä palstaa lukevat ja yleensä tukijat ovat yrittäjiä.

L4E kirjoitti:
Itse söin kuitenkin juuri muutaman simpukan .

Meillä pyyhitään takapuolli ensin kyseiseen kuoreen ja sitten vasta paperiin jos haluaa hienosäätöä.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Johto kirjoitti:
Ikävää, jos asia todellakin näin on. Ryhäsen kohdalla ratkaisu saattaa kuitenkin olla ihan fiksu, sillä mies saanee ensi kaudella Lappeenrannasta isomman ruudun kuin mitä olisi Lukosta saanut. Toivottavasti Lukko sitten saa joko Uusikartanon tai Rauteen kolmosketjun sentteriksi, jos Ryhänen ei Raumalla jatka.

Niin, voin kai tuon lähteenikin paljastaa ja se on Ryhänen itse. Puhui ainakin siihen malliin, että sopimus olisi jo allekirjoitettu Saipaan. Syitä tähän siirtoon mainitsi juurikin tuon, että Lappeenrannassa on tarjolla iso ruutu ja antoi suurta arvoa Mälkiälle, joka oli henkilökohtaisesti soitellut ja kertonut odotuksista. Ja vähän tuli sekin maku, ettei Ryhänen olisi kovin hyvin Raumalla viihtynyt, kaupungista nyt puhuttaessa... Tosin en sitten tiedä, miksi Lappeenranta niin paljon parempi voisi olla.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
TiDo28 kirjoitti:
Ryhäsestä joudutaan käymään ankaraakin hintasotaa eikä lukko halua siihen lähteä joten sinänsä voisi AUK mennä 3-4 ketjuun mutta en usko AUKin tälläiseen rooliin haluavan.

Tätä tarkoitin, kun kirjoitin ei AUK:lle. En millään usko hänen lähtevän 3-ketjun sentteriksi. Jos tietoisesti ja suosiolla on valmis moiseen tehtävään, asia on aivan eri, koska silloin ei pitäisi tulla motivaatio-ongelmaa. Jos taas kaavaillaan AUK:tta 1 sentterin tontille, mielestäni ollaan lähtemässä uusintaan menneestä kaudesta, toivotaan-toivotaan. Tämä mielipiteenä vaan. Enhän edes tiedä onko kukaan tarjonnut AUK:lle paikkaa Lukosta, tai edes tarjoamassa, saati onko mies kiinnostunut Raumalle paluusta.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Grub kirjoitti:
Niin, voin kai tuon lähteenikin paljastaa ja se on Ryhänen itse. Puhui ainakin siihen malliin, että sopimus olisi jo allekirjoitettu Saipaan. Syitä tähän siirtoon mainitsi juurikin tuon, että Lappeenrannassa on tarjolla iso ruutu ja antoi suurta arvoa Mälkiälle, joka oli henkilökohtaisesti soitellut ja kertonut odotuksista. Ja vähän tuli sekin maku, ettei Ryhänen olisi kovin hyvin Raumalla viihtynyt, kaupungista nyt puhuttaessa... Tosin en sitten tiedä, miksi Lappeenranta niin paljon parempi voisi olla.

Eiköhän tämä ole sitten aika selvä asia, eli Ryhänen ei Lukossa jatka. Mielelläni olisin kaverin kettupaidassa ensi kaudellakin nähnyt, mutta nyt täytyy kohdistaa katseet muihin pelaajiin. Uusikartano on toivelistani ykkösenä, kun kolmossentteristä puhutaan. Jos miehelle ei tämä ruutu kelpaa, niin sitten ei voi mitään. Ykkössentteri pitäisi kuitenkin saada ulkomailta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Harmi tosiaan, että Ryhänen ei jatka Lukossa. Oikeanlaisella treenillä ja terveenä pysyessään mies tullee olemaan jo ensi kaudella suhteellisen kova luu liigassa, olettaen että pääkoppa pysyy myöskin kunnossa ja nestepinta riittävän alhaalla. Ymmärrän kyllä sen, että pelaaja haluaa itselleen mahdollisimman suuren roolin ja Lukko ei sitä välttämättä pysty tarjoamaan. Nytkin Ryhänen sai erittäin poikkeuksellisen tilanteen takia hyvin peliaikaa Lukossa ja ensi kaudella rooli olisi ollut huomattavasti pienempi. Ykkös- tai kakkossentteriksi en itsekään suoraan Samia laittaisi pelaamaan, koska nyt saatiin vain pieni otos hänen taidoistaan liigassa. Paineettomassa tilassa on suhteellisen helppo pelata ja virheitä ei tarvitse pelätä. Ensi kauden Lukossa paineita riittää ja kausi on kuitenkin vähintään 56 ottelua pitkä. Siinä otetaan miehestä tosissaan mittaa ja pokeri termein paistit erottuu joukosta vuoren varmasti.

AUK:sta puheen ollen kolmossentterin rooliin mies sopisi vallan mainiosti, kuten täällä on jo todettukin. Ykkössentteriksi AUK ei sovi, ellei laidoilla ole todellisia supertähtiä. Jos P.S pelaa Lukossa ensi kaudella niin hän on selkeä kakkossentteri. Ykkössentterinä olisi kerrankin hieno nähdä tyyppi àla Metropolit... Sellainen ykkössenu, joka pystyisi dominoimaan kenttää parhaimmillaan ja huonompana päivänäkin olisi vahvistus joukkueelleen. Alkaa jo kyllästyttämään tosissaan se tyyli, että odotellaan jotain helvetin lähdeverorajaa pitkälle talveen ja sitten todetaankin, että ketään ei saada. Lopulta rahat hassataan johonkin älyttömään kehäraakkiin. Nyt rahat tiskiin ja hyvissä ajoin joku kova luu rosteriin! Kucharcikeilla ja Vujtekeilla ei juuri nyt tehdä yhtään mitään.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
No Ryhänen meni sitten saipulandiaan. Taitaa tuo ykkössentteri kuitenkin olla astetta kovempi luu kuin AUK, vaikka kotimainen taitaa ollakin.

Suurin huolen aihe onkin edelleen, kun Lukko tuon sopimusnipun kanssa julkisuuteen tulee on, että löytyykö siitä nipusta puolustukseen riittävästi vahvistusta.
 

Korinekki

Jäsen
L4E kirjoitti:
No Ryhänen meni sitten saipulandiaan. Taitaa tuo ykkössentteri kuitenkin olla astetta kovempi luu kuin AUK, vaikka kotimainen taitaa ollakin.

Ketäpä tämä kovempi luu on?
Puolustukseen tosiaan ollaan ainakin se kaksi ulkomaalaista tuomassa, mutta silti pitäisi jostain löytyä muutama kotimainenkin vahvistus peräpäähän.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kauheasti täällä ollaan Ässien ykkössentteriä tuomassa sinne lukkoon, kolmossentteriksi. Toivottavasti täältä kuitenkin pystytään tarjoamaan kilpailukykyinen sopimus, koska Aki on todella aliarvostettu pelaaja. Ilman Akin panosta tuskin Kivenmäki tai Kuusela olisi kolkutelleet piste- ja maalipörssin kärkisijoja. Tähtinen ei kuullosta ollenkaan niin hyvältä ykkössentteriltä Ässiin kuin Uusikartano, siis ketjukavereita ajatellen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
L4E kirjoitti:
Suurin huolen aihe onkin edelleen, kun Lukko tuon sopimusnipun kanssa julkisuuteen tulee on, että löytyykö siitä nipusta puolustukseen riittävästi vahvistusta.

Tämä se on minullakin pelkona persuksissa.

Toistaiseksi on kyllä hyökkäykseen ainakin huhujen mukaan hankittu jos ketä Tomas Kurkaa, Antti Pihlströmiä, Pekka Saarenheimoa ja JP Haatajaa, mutta ainoat pakit joita on huhuttu ovat Marko Toivonen ja Petri Tähtisalo. Toivonen tietysti olisi ainakin tämän kauden Lukossa ollut paras puolustaja, mutta entäs sitten ensi kaudella - jos tulossa yleensä onkaan edes.

Jos ja kun vielä maalivahtikaksikkona on Korhonen & Häkkinen, niin kyllä minusta pakistoon pitäisi myös laatua hankkia. Pelkällä Toivosella ja Tähtisalolla ei vielä kovin paljon näiden tyyppien oloa helpoteta.

Mutta kai siitä nipusta niitä pakkejakin löytyy, sitten kun se paketti joskus julkisuuteen tuodaan. Ja hyvää kannattaa odottaakin, tietysti.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös pakistoon ole huhuttu myös jotain nuorehkoa tsekkipakkia. Toivotaan, että tosiaan puolustajia saadaan jo hyvissä ajoin kiinnitettyä, ettei niitäkään tarvi ensi jouluun asti odottaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös