Lukko – Ässät to 20.10.2005

• 19 686
  • 193
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tieto

Jäsen
Suosikkijoukkue
UKP
psychodad kirjoitti:
Katkeruudesta jo mielestäni keskustelimmekin varsin kattavasti, ilmeisesti joillain on kuitenkin varsin erilainen käsitys tuon sanan merkityksestä, kun se minuun vieläkin yhdistetään.

Myöntäisit jo etkä vetäisi tuollaista ihmeroolia. Kaikkihan sen nyt huomaa, että sulla on jo asiat aivan sekaisin päässäsi. Jankutat jokaisessa viestissäsi samoja asioita, etkä ole huomaavinasi mitä sulle sanotaan.

psychodad kirjoitti:
Siinä olet kyllä oikeassa, että käytännön tilanne tällä hetkellä on hyvinkin tasainen, ja jopa kallellaan poriin päin lukon loukkaantumisten ja esim. Saarelan olemattomuuden vuoksi. Sitä en kiistä, enkä ole kiistänyt.

Pelin jälkeen katkeruudessasi päästelit ilmeisesti sitten unissasi jotain. Mutta senhän taas varmaan kiistät, sehän on helppo sanoa, että tarkoitin vain paperijuttuja.. Sitä naurettavaa selitystäsi olet tässä jo yrittänyt jankata. Se ei vain onneksi mene kaikille läpi.

Jatka vain noin, ei se minua ainakaan tämän enempää kiinnosta. Ei olisi pitänyt puuttua koko keskusteluun, mutta tuntuu niin hölmöltä, kun sinä yrittät ja yrittät sinnitellä, vaikka laivas on jo ajat sitten uponnut.

Juu, ei mulla muuta.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eli sen mitä nyt tuosta sain selville....

Sinä olet sitä mieltä, että kun sanoin pelin jälkeen "hävittiin ennakkoon heikommalle" EI mielestäsi voinut tarkoittaa sitä, että tarkoittaisin paperilla heikompaa? Tätäkö yrität sanoa?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
En nyt oikeen ymmärrä tätä yhteen kirjoittajaan kohdistuvaa ajojahtia. Nauttikaan nyt porilaiset voitosta, kun kerran sen saitte. Ihan asiallisista kirjoituksista pitää vaan ettiä kohtia, joihin tarttua... Mielestäni psykoisin kirjoitukset ovat kuitenkin olleet ihan asiallisia.

Parempi joukkue voitti. Kättä päälle jo vihdoinkin?

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Aika huvittavaa luettavaa toisaalta, mutta tavallaan surullista, kun huomaa että osa on väitteissään tosissaan. Käsi ylös, jos luulet, että Nickerson pelkäsi Topoa. Kelataampas pikkusen. Nicke on kolunnut kaikennäköiset alasarjat pohjoisameriikassa läpi ja tapellutkin, jos tilanne olisi se, että hän pelkäisi, niin miten hän on päässyt edes Dallasin organisaatioon? Tuon klipin katsottuani, tulee selkeästi mieleen, että halu olisi kova, mutta työnantaja on määrännyt muuta, siitä johtuen tuo vitutuskin tuolla jäähyboxissa oli sitä luokkaa, että puhui itsensä suihkuun.

Oikeasti. Pohjoisameriikasta tulleet kaverit, jotka ovat vähääkään hanskanneet tietävät sen, että on häpeä olla vastaamatta haasteeseen, tästä meteli jäähyboxissa. Jollei tappelukieltoa olisi, olen varma, että Nickerson tappelisi vaikka Marty McSorlya vastaan (Marty parhaimmillaan) ja ottaisi turpaan ennen kun perääntyisi. Enkä tässä tarkoita sitä, etteikö Topo olisi voinut silti antaa junnulle kuonoon, mutta kaveri olisi varmasti halunnut saada kuonoon edes kunnialla, tai peräti selättää Topon, mistäs tietää. Kyllähän Topperi on kova nyrkeistään, mutta kevätkaudella otetaan uusinta, siitä olen varma, ei Nicken ammattiylpeys anna tämän asian jäädä tähän.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Topo voitti tämän erän, revanssi seuraavassa kohtaamisessa? Toivotaan, että saadaan eduskuntaan pohdittavaa, sekä sille eräälle älyvapaalle professorille tukiensa kera.

Nicke veti hyvää ilmehdintää Lankulle. Henkistä yliotetta, kyl..

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Olkku kirjoitti:
Aika huvittavaa luettavaa toisaalta, mutta tavallaan surullista, kun huomaa että osa on väitteissään tosissaan. Käsi ylös, jos luulet, että Nickerson pelkäsi Topoa. Kelataampas pikkusen. Nicke on kolunnut kaikennäköiset alasarjat pohjoisameriikassa läpi ja tapellutkin, jos tilanne olisi se, että hän pelkäisi, niin miten hän on päässyt edes Dallasin organisaatioon? Tuon klipin katsottuani, tulee selkeästi mieleen, että halu olisi kova, mutta työnantaja on määrännyt muuta, siitä johtuen tuo vitutuskin tuolla jäähyboxissa oli sitä luokkaa, että puhui itsensä suihkuun.

Oikeasti. Pohjoisameriikasta tulleet kaverit, jotka ovat vähääkään hanskanneet tietävät sen, että on häpeä olla vastaamatta haasteeseen, tästä meteli jäähyboxissa. Jollei tappelukieltoa olisi, olen varma, että Nickerson tappelisi vaikka Marty McSorlya vastaan (Marty parhaimmillaan) ja ottaisi turpaan ennen kun perääntyisi. Enkä tässä tarkoita sitä, etteikö Topo olisi voinut silti antaa junnulle kuonoon, mutta kaveri olisi varmasti halunnut saada kuonoon edes kunnialla, tai peräti selättää Topon, mistäs tietää. Kyllähän Topperi on kova nyrkeistään, mutta kevätkaudella otetaan uusinta, siitä olen varma, ei Nicken ammattiylpeys anna tämän asian jäädä tähän.

Kuten jo tuonne tappeluketjuun kirjoitin, Nickersonille saattoi käydä tässä niin, että hän uskoi liikaa sitä mitä hänelle oli kerrottu. Eli niin että liigassa ei tapella paljoa, ja että jengi ei uskalla haastaa. Topo kyllä antoi aikaa vastata, mutta Matt saattoi kuvitella että tämä on vain sitä sm-liigan uhoa. Ei siis osannut odottaa että toinen p-amerikan mies saattaisi pelata samalla intensiteetillä täällä kuin sielläkin.

Mutta silti...kyllähän kaveri pakoon meni. Ja senkin jälkeen kun oli symbolisesti viskonut hanskat jäähän, meni karkuun tuomarien taakse. Varmasti ottaisi uudestaan matsia tyyliin "hanskat ja kypärät pois" mutta en usko että lukosta taas kukaan haluaa showtappeluun lähteä. Ei ainakaan kultakypärä. Tuo oli Topolle pakkotilanne, ja kyllä Nickersoninkin olisi sitä pitänyt tappelumiehenä odottaa....ei jätkiä taklata pää edellä laitaan ilman turpakäräjiä, jos kentällä on hiukankin kovemman luokan kavereita. Ja sitä Topo on, vaikkei porilaiset sitä haluaisikaan myöntää.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
psychodad kirjoitti:
....ei jätkiä taklata pää edellä laitaan ilman turpakäräjiä, jos kentällä on hiukankin kovemman luokan kavereita.

En tuossa klipissä nähnyt ketään taklattavan pääedellä laitaan, lienee kuvan ulkopuolinen tapahtuma? Ja en, siinä en anna periksi, pohjoisamerikkalainen kiekkoilija ei lähde karkuun, edes meidän Topperia. Kallistun vakaasti tuon tappelukiellon puoleen ja se selittää vit... harmistuksen jäähyaitiossa. Vaikka tuo Nickerson on "junnu", niin ei hän mikään poikanen ole näissä tappeluissa.

Ps. ei lähde karkuun, usko pois.

Naama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tappara
Rommeli kirjoitti:
En nyt oikeen ymmärrä tätä yhteen kirjoittajaan kohdistuvaa ajojahtia.

Kyllä tämä nimimerkki psychodad nyt voisi jo luovuttaa, kun kaverilla ei ole minkäänlaista pohjaa kirjoituksissaan. Kyseessä ei ainakaan minun mielestäni todellakaan ole mikään ajojahti, vaan "psykoisi" nolaa itseään jauhamalla jotain ihmeellistä sontaa.

Äijällä on vellit täysin sekaisin. Näitä näkee harvoin palstoilla, että kaveri vääntää ja jauhaa samaa asiaa, eikä ole ymmärtävinään koko jutun juonta. Mahtava persoona! Noloa sinänsä, siinä vain nolaa itsensä. Katkeruus on pahasta, sitä näkee melko usein kirjoituspalstalla. Se saa ihmisen joskus näköjään lähes pois tolaltaan. Kyllä miehen silti pitäisi pystyä myöntämään virheensä.

Eipä ole meikäläisen asia. Aloin vain hieman seuraamaan keskustelua ja kolusin palstaa taaksepäin. No, jatkakoon valitsemallaan tiellä. "Minuun se ei tehoa" vai miten se oikein meni..;)

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Naama kirjoitti:
Kyllä tämä nimimerkki psychodad nyt voisi jo luovuttaa, kun kaverilla ei ole minkäänlaista pohjaa kirjoituksissaan. Kyseessä ei ainakaan minun mielestäni todellakaan ole mikään ajojahti, vaan "psykoisi" nolaa itseään jauhamalla jotain ihmeellistä sontaa.

Kun kerran on valmis tällaisia arvioita heittämään niin eikö olisi kohteliasta myöskin selvittää mistä "sonnasta" sitä oikein puhuu.

Yksilöi vaikka ranskalaisilla viivoilla, lainaa tekstiäni, tai jollain tavalla muuten listaa näitä minun "paskapuheitani". On helppoa heittää juttua tyyliin "vittu mitä paskaa" tms. mutta olisi kyllä ihan aiheellista silloin myös pystyä osoittamaan että mistä puhuu. Minä kyllä myönnän sen, että keskustelen asioista niiden hamaan loppuun asti, mutta mitään "paskanjauhamista" tyyliin takinkääntö tai valheelliseksi todettujen väitteiden esittämistä en ole kyllä tässäkään ketjussa tehnyt. Se ettet pidä tyylistäni vastata vittuiluihin ja kyselyihin ei vielä minusta tee "itsensä nolaajaa" joka olisi alati väärässä. Anna tulla niitä esimerkkejä missä minä olen ollut väärässä, tai ristiriidassa aiempien kommenttieni kanssa.

Jos niitä ei tule, odotan ja oletan että pidät turpasi kiinni ja häpeät nurkassa.
Peace.

EDIT: Ja halusit minun myöntävän joitain virheitäni? Kerro heti mistä virheistä on kyse, niin katsotaan asiaa uudestaan.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Olkku kirjoitti:
En tuossa klipissä nähnyt ketään taklattavan pääedellä laitaan, lienee kuvan ulkopuolinen tapahtuma? Ja en, siinä en anna periksi, pohjoisamerikkalainen kiekkoilija ei lähde karkuun, edes meidän Topperia. Kallistun vakaasti tuon tappelukiellon puoleen ja se selittää vit... harmistuksen jäähyaitiossa. Vaikka tuo Nickerson on "junnu", niin ei hän mikään poikanen ole näissä tappeluissa.

Ps. ei lähde karkuun, usko pois.

Uskon ettei lähde karkuun. Kuten selitin, kaverille saattoi olla yllätys, että täällä peräpohjolan pehmoliigassa tuleekin kaveri vetämään nekkuun. Mitään tappelukieltoa tuskin on, mutta kaverille oli varmasti kerrottu ettei täällä kukaan mitään tappelemaan lähde vaikka vähän tökkivätkin. Nyt vaan sattui se jätkä tielle, joka ei pelkästään uhonnut että nyt otetaan matsi. Se saattoi yllättää Nickersonin.

Naama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tappara
psychodad kirjoitti:
Kun kerran on valmis tällaisia arvioita heittämään niin eikö olisi kohteliasta myöskin selvittää mistä "sonnasta" sitä oikein puhuu.

Aiemmin oli juuri jossain puhetta näistä "en ymmärrä mitä puhut"-seliseli-tyksistä. Mieti ja lue tekstiäsi. Lue myös monien muiden keskustelijoiden kommentteja. Ja asia valkenee sinulle... Hoo.

Loppuun vielä kovistelua. Tee niin tai sitten menet sinne.... Aikuistu. Olet nolannut itsesi jo.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Naama kirjoitti:
Aiemmin oli juuri jossain puhetta näistä "en ymmärrä mitä puhut"-seliseli-tyksistä. Mieti ja lue tekstiäsi. Lue myös monien muiden keskustelijoiden kommentteja. Ja asia valkenee sinulle... Hoo.

Loppuun vielä kovistelua. Tee niin tai sitten menet sinne.... Aikuistu. Olet nolannut itsesi jo.

Eli edelleen sorrut näihin yleismaailmallisiin yleistyksiin ja pyydät minua tekemään jonkinlaista sisäistä tutkintaa. Sinun mielipiteesi on kärkäs, olet valmis teilaamaan minut paskanpuhujana, mutta sinulla ei kuitenkaan ole näyttää mitään, missä olisin jollain tavalla ristiriidassa omien kommenttieni kanssa tms.

Ei tuollainen tyyli toimi. Anna tulla niitä pommeja, jos kerran väität että niitä siellä on. Jos sinulla on varaa kommentoida, kai sinulla nyt jotain ihan selkeitä ammuksiakin on varastossa. Onhan tämä ketju kuitenkin kaikkien nähtävillä, ja sinäkin voit vanhoja kirjoituksia lainata. Jos kerran väität, että minun vanhoissa kirjoituksissani on jotain kyseenalaista, käytä quote toimintoa ja katsotaan oletko niin vahvoilla jäillä mitä tuo esiintymisesi antaa ymmärtää.

Mitään kovistelua tuossa ei ollut. Minä vaan haluan asioiden menevän niin, että jos joku aikoo hyökätä minua vastaan väittämällä jotain, haluan ihan selkeää näyttöä ruudulle jos kerran on noin kovasti asiaa. Tässähän näitä kirjoituksia on vaikka kuinka, joten ei pitäisi olla minkäänlainen ongelma löytää sieltä niitä juttuja, joiden perusteella olet päättänyt että minun juttuni ovat "sontaa". Se että sinä et niitä välttämättä aina ihan ymmärrä ei ole merkki minun heikkoudestani.

EDIT:

"Aiemmin oli juuri jossain puhetta näistä "en ymmärrä mitä puhut"-seliseli-tyksistä"

Ei kai se ole minun vikani, jos kirjoittaja ei onnistu saamaan aikaiseksi kovinkaan loogisia kokonaisia lauseita, tai ei saa ajatuksiaan kuvatuksi kovin järkevästi. Minä pyysin näihin juttuihin selvennyksiä, ja kysyin vielä erikseen että oliko tämä mitä tarkoitit jne. Vastaväittäjän verbaalinen kyvyttömyys ei pitäisi olla minun ongelmani.

Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
U fucking chicken shit! Eiköhän jatketa Pori-Rauma-akselilla maajoukkuetauon jälkeen 17.11. Mikäli Pyhäinpäivänillan koitos ei ole aiheuttanut liikaa vahinkoa...

Naama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tappara
psychodad kirjoitti:
Se että sinä et niitä välttämättä aina ihan ymmärrä ei ole merkki minun heikkoudestani.

Ei kai se ole minun vikani, jos kirjoittaja ei onnistu saamaan aikaiseksi kovinkaan loogisia kokonaisia lauseita, tai ei saa ajatuksiaan kuvatuksi kovin järkevästi. Minä pyysin näihin juttuihin selvennyksiä, ja kysyin vielä erikseen että oliko tämä mitä tarkoitit jne. Vastaväittäjän verbaalinen kyvyttömyys ei pitäisi olla minun ongelmani.

Mutta kun tässähän oli juuri kyse siitä, että et itse ymmärrä. Tai todennäköisesti kuitenkin ymmärrät, mutta et ole ymmärtävinäsi, koska pieni sisu sisälläsi pukkaa päälle ja teit itsestäsi pellen. Kyllä tässä on jo muutaman kirjoittajan toimesta tullut hyvinkin loogisesti kaikki asiat esille, mutta pyysit selvennyksiä varmasti sataan kertaan, kun et osannut enää vastailla. Tai pikemminkin et voinut enää mitenkään itseäsi puolustella. Kyllä muiden silmissä näytit todelliselta pelleltä, ei millään pahalla. Verbaalisesta kyvyttömyydestä juuri sinun on turha skitsoilla. Peili!

Katkera kirjoittaja ei anna periksi, eikä halua myöntää mitään. "en tarkoittanut sitä"-- "ei ole perusteita"-- "en ymmärrä"-- "ei ole loogisia näyttöjä"-- "muilla kirjoittajilla ei ole verbaalista lahjakkuutta" ;))

Suljen sen kannen, jonka alle Kontio ja kumppanit sinut jo jättivät vikisemään. Hola!

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Naama kirjoitti:
Mutta kun tässähän oli juuri kyse siitä, että et itse ymmärrä. Tai todennäköisesti kuitenkin ymmärrät, mutta et ole ymmärtävinäsi, koska pieni sisu sisälläsi pukkaa päälle ja teit itsestäsi pellen. Kyllä tässä on jo muutaman kirjoittajan toimesta tullut hyvinkin loogisesti kaikki asiat esille, mutta pyysit selvennyksiä varmasti sataan kertaan, kun et osannut enää vastailla. Tai pikemminkin et voinut enää mitenkään itseäsi puolustella. Kyllä muiden silmissä näytit todelliselta pelleltä, ei millään pahalla. Verbaalisesta kyvyttömyydestä juuri sinun on turha skitsoilla. Peili!

Katkera kirjoittaja ei anna periksi, eikä halua myöntää mitään. "en tarkoittanut sitä"-- "ei ole perusteita"-- "en ymmärrä"-- "ei ole loogisia näyttöjä"-- "muilla kirjoittajilla ei ole verbaalista lahjakkuutta" ;))

Suljen sen kannen, jonka alle Kontio ja kumppanit sinut jo jättivät vikisemään. Hola!

Tästä vuodatuksesta jäi päällimmäisenä mielikuva jonka alla kuvaan...

"Minulla ei ole yhtään mitään sanottavaa, ei mitään näyttöä, mutta haluan silti aukoa päätäni".

Onnea valitsemallasi tiellä. Sitten kun astut isojen poikien maailmaan ja haluat oikeasti kyseenalaistaa toisten jutut ja sinulla on näyttöjä, pistä vaikka yv:tä. Nyt päällimmäiseksi jää koko angstin kattava kommenttisi:

"Peili!"

Anteeksi mutta minun ala-asteestani on hyvin paljon aikaa.

Naama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tappara
psychodad kirjoitti:
Sitten kun astut isojen poikien maailmaan ja haluat oikeasti kyseenalaistaa toisten jutut ja sinulla on näyttöjä, pistä vaikka yv:tä.
.
.
Anteeksi mutta minun ala-asteestani on hyvin paljon aikaa.

Näihin provoihin ei pitäisi enää lähteä, mutta otetaan nyt vielä tämä.

Tämä kuvastaa loistavasti jälleen katkeroituneen kitkerää loppua. Vedetään esiin isojen poikien maailmat, yv:t, ala-asteet ja tietenkin tämä muotisana `angsti`.

Paljon sinusta kertoo myös tuo allekirjoituksesi. Luuletko, että se on jotenkin miehekästä laittaa sinut väittelyssä päihittäneen ja sinut nolanneen nimimerkin kommentti allekirjoitukseesi. Kyseessä on vielä täysin normaali lause, jossa ei ole mitään ihmeellistä. Viimeinen oljenkorsiko? Aika epeli olet.

Hoo. Mikä saa miehen nolaamaan itsensä noin täydellisesti jollakin keskustelupalstalla. Ilmeisesti nimimerkin takaa on niin mukava huudella, kun periaattessa et menetä omia kasvojasi, vaan ainoastaan nimimerkkisi joutuu noloon maineeseen.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä hullu luin juuri 4 viimeistä sivua tästä ketjusta, ja täytyy sanoa, että keskustelun aihe on karannut johonkin aivan muualle kuin itse peliin...Täytyy kyllä ihmetellä tiettyjen nimimerkkien avautumista psychodadin viesteille. Helpostihan tuollaisesta väittelystä syntyy oravanpyörä missä toista haukutaan oikein urakalla kun se ei kerran ymmärrä minun pointtiani. Minulle ainakin jäi sellainen mielikuva, että psykoiskä joutui ns. silmätikuksi, koska vastaväittäjät joko putosivat kärryiltä tai eivät halunneet myöntää tiettyjä (psykoiskän viesteihin liittyviä) väitöksiään erheellisiksi tai muuten vaan pitivät toisten puolta, ja siksi jatkoivat valitsemallaan linjalla. Ärsyttää muuten suunnattomasti, kun itse joutuu tuollaiseksi silmätikuksi, koska se näyttää muille yhtäkkiä siltä, että itse on se sekoilija. Vaikka totuus on, että muut (tässä: tietyt) eivät pysyneet kärryillä. Enkä tässä tarkoita pelkästään jatkoajan keskustelupalstaa, vaan yleensäkin vastaavia tilanteita elämästä. Enkä todellakaan puolusta psykoa sen takia, että olen itsekin Lukkofani. Vituttaa vaan tuollainen syyttäminen kun ei osata perustella sen paremmin.

Itse pelistä sanon sen verran, että minua ei vituta niinkään tappio Ässille, vaan se tapa millä Lukko viime aikoina on pelannut. Jotenkin tuntuu että Tolvanen ei saa äijiä pelaamaan parhaalla mahdollisella tavalla, lähellekään.

Minusta ainakin se oli jo vähän tylsää, kun Lukko aina voitti paikallispelit. Ei sinänsä, olihan se kivaa kun tiesi, että taas on pisteitä luvassa. Minä kaipaan kuitenkin sellaisia todella tasaisia taisteluvääntöjä, joista ei etukäteen osaa sanoa oikein mitään. Ja tietysti maaleja enemmän.

Jospa Naama ja psychodad siirtyisivät yv-puolelle keskustelemaan keskinäisistä asioistaan, ne kun eivät varmaan muita kiinnosta tai sitten aletaan laittaa rankkareita kehiin.

Ystävänne Moderaattorit

Edit. Pyynnöstä ja aiheesta ketju lukitaan.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Miksei tää ketju oo jo kiinni, viimeiset viisi viestiä on ainakin käsitellyt aivan muuta kuin tätä peliä. Eihän noissa ole mainittu Ässiä tai Lukkoakaan kertaakaan. Pistäkää kiinni. Pliis.

-paze-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.