Rafael kirjoitti:
Edes huumorin varjolla vastustajan logon häpäisy ei ole kovinkaan kunnioitettavaa. Täällä päin niitä logoja ainakin arvostetaan. Niin vastustajan kun omaakin.
ihan OT, mutta olin tuossa eräässä Tappara-henkisessä pubissa käymässä joku aika sitten ja siellä oli ainakin seinällä sellainen kuva jos oli teurastettu/tapettu Ilves ja alla luki Tappara. Itse ainakin hörähdin asialle, että onpas erilainen:)
edit. ja tästä tunteitten kuohahtamisesta. Taitaa olla sillä lailla, että raumalaiset ovat olleet suurimmaksi osaksi vain kettuilemassa tässäkin ketjussa Poriin päin. Vain muutama viesti on ollut jossakin mielessä asiallinen.
Mainittakoon, että itse seuraan lähinnä jääkiekkoa itseään, jonka lisäksi olen Lukon puolella.
Ja miten Strakan ajeleminen liittyy tähän paikallispeli touhuun? No, siten, että Ässien olisi pitänyt jo aikaa sitten yrittää pommittaa liigan parhaimpia pelaajia, mutta jos vasta tästä innostuvat niin kyllä on ammattimaisuus kaukana.
Tämä episodi tuo ainakin lisäväriä seuraavaan otteluun ja mielenkiinnolla odotan sitä hetkeä Isomäessä, mikäli Ässät voittaa ottelun:) Keksivätkö jotain vai vetävätkö tylyn linjan ja vittuilevatko tekemättä mitään? Se se vasta olisikin osoitus, että ei jaksa kiinnostaa raumalaisten touhut!
Poriin kaikki katsomaan seuraavaa peliä!