Luke Martin HIFK:ssa

  • 101 487
  • 597

MaV

Jäsen
Aina luetattavan highlight-videoscouttauksen perusteella pelaa puolustuspäässä aika paljon paikkaa ja mailalla puolustamista, yrittää pelata vastustajan mailaa ja kiekkoa. Voi auttaa isompaan kaukaloon sopeutumisessa, jos ei tarvitse tottua tuomarilinjaan ja ei eksy hakemaan taklauksia. Toisaalta odotan jo palstakommentteja siitä, että seurasi omiin mennyttä maalia vain katseella. Luistelukommentit kiinnostivat, kun kuvailut kokoisekseen hyvästä riippuvat aina siitä, kuinka huonoiksi isot pelaajat oletetaan. Suoraluistelu vaikuttaa vähän repivältä, mutta menee jonnekin Kotkansalan ja Motinin porukkaan. Kiekollista puolustajaa en odottaisi, mutta pitäisi pystyä viivalla ainakin parempiin suoritukseen kuin Larsson.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Aina luetattavan highlight-videoscouttauksen perusteella pelaa puolustuspäässä aika paljon paikkaa ja mailalla puolustamista, yrittää pelata vastustajan mailaa ja kiekkoa. Voi auttaa isompaan kaukaloon sopeutumisessa, jos ei tarvitse tottua tuomarilinjaan ja ei eksy hakemaan taklauksia. Toisaalta odotan jo palstakommentteja siitä, että seurasi omiin mennyttä maalia vain katseella. Luistelukommentit kiinnostivat, kun kuvailut kokoisekseen hyvästä riippuvat aina siitä, kuinka huonoiksi isot pelaajat oletetaan. Suoraluistelu vaikuttaa vähän repivältä, mutta menee jonnekin Kotkansalan ja Motinin porukkaan. Kiekollista puolustajaa en odottaisi, mutta pitäisi pystyä viivalla ainakin parempiin suoritukseen kuin Larsson.
Pystyy kiekolla hieman eri juttuihin kuin mainittu Larsson. Riittää että katsoo kaudet 2021-2023 joissa 125 peliä pakin paikalta ja tehot 21+63=84.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Pinna per peli viime kaudelta herättää mielenkiintoa. Varmasti hyvä aihio. Isoa roolia on tarjolla.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Siis 40 sekunnin videopätkä ja mä olen ihan myyty. Tässä on Grillforsin manttelinperijä suosikkinani. Mikä nöyryys, mikä aito kunnioitus seuraa ja sen työntekijöitä kohtaan. Jumalauta mä sytyn tolasesta. Luke Martin on ihana!
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Usein kun nuoret tulevat Suomesta Yhdysvaltoihin niin Atlantin yli lentäessä massa nousee muutamalla kilolla. Näköjään tämä toimii toiseenkin suuntaan.

Jätkä menetti näköjään lennolla 8kg. Ehkä ihan hyvä, Suomessa tarvii luistella ketterämmin.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoinen vastakkainasettelu saadaan muotoiltua Martinin ja meidän pakkivahvistuksen eli Josh Brookin välille. Herrat varattiin 2017 NHL-draftissa vuoroilla 52 ja 56. Martin meni aiemmin, vaikka junnutehonsa olivat paljon vaatimattomammat kuin Brookilla. Toki Yhdysvaltain lahjakkuuksien kehitys-sarja on hyvin erilainen paikka pelata kuin Länsi-Kanadan junnuliiga, jossa Brook tehoili.

Brook pääsi edustamaan Kanadaa vielä U20-kisoihinkin, kun taas Martinilla junnumaajoukkueura jäi U18-kisoihin. Saas nähä kummasta on enempi iloa Liigassa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Eivätkö Martinit ole usein kuivia? Toivottavasti ei tule kuiva kausi. Tervetuloa kuitenkin Luke ”Dry“ Martin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidetään kuitenkin mielessä että Skywalker on aikoinaan varattu kakkoskierroksella NHLään joistain muista syistä kuin kiekollisen osaamisen takia.

Ei se ECHL mikään bisseliiga ole, mutta eräskin IFK-legenda nimeltään Jardine onnistui siellä tekemään muutama vuosi takaperin reilusti yli 40 pinnaa.

Joten ei tästä Remystä meidän omaa Lancasteria tai Gregoirea tule, mutta ei tarvitsekaan.

Kyllä mulle kelpaa myös IFKn oma Brett Pesce.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Siis 40 sekunnin videopätkä ja mä olen ihan myyty. Tässä on Grillforsin manttelinperijä suosikkinani. Mikä nöyryys, mikä aito kunnioitus seuraa ja sen työntekijöitä kohtaan. Jumalauta mä sytyn tolasesta. Luke Martin on ihana!
Riisui lippiksen, ennen ku meni goutsien huoneeseen, se lämmitti kans mieltä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riisui lippiksen, ennen ku meni goutsien huoneeseen, se lämmitti kans mieltä.
Erittäin hyvin merkillepantu sieltä takarivistä. Näin vanhemman tieteenharjoittajan sydäntä lämmitti, että jonkinlaiset tavat vielä jollakin nuorukaisella on kotona opetettu. Nykyään varmaan syömisen lisäksi lippis pidetään päässä bylsiessäkin, mutta tämän jannun kotona on opetettu, että hattu päästä kun mennään pomoja tervehtimään. Ensimmäinen irtopiste Deanille ansaittu. Varmaan helvetin hyvä pelaajakin, siis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Joku nyt syyttää turhasta romantoinnista, mutta yhdyn edellisiin kommentteihin, että pelkkä olemus sai hyvät vibat aikaan.
Jösses! Tuohan kossi näytti ihan premium-versiolta David Hasselhoffista.

Nordiksen piipuhyllyltä huudellaan: Olenko sokea, kun en näe Lukea

Okei, I’ll get my coat…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös