Luke Martin HIFK:ssa

  • 102 032
  • 597

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Sivistynyt ja erittäin vastaanottavaisella asenteella liikkeellä oleva mies. Ensimmäisen erän perusteella hyvässä kunnossa ja luisteluvoimainen pelaaja.

Martinin haastattelu muistuttaa siitä, että uuteen maahan ja vieraaseen kulttuuriin sopeutuminen on pitkälti itsestään kiinni. Kielitaito ja ymmärryksen lisääntyminen yhteiskunnasta ovat arvoja, jotka kulkevat mukana ja ovat ikuista arvokasta pääomaa.
Voisi muuan torniolainen urpo karoliinassa ja edmontoonissa sekoillessaan ottaa mallia meidän Skywalkerista…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pää ylhäällä koko ajan ja avaukset napsuvat hienosti lapaan. Myös paineen alta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Todella hyvää yleispelaamista Martinilta. Toistaiseksi on ylittänyt odotukset.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kertoo paljon, kuinka Martin on ylittänyt odotukset ensimmäisessä pelissä: pakkiparina MM-karkeloissakin meritoitunut Sund ja ottaisin tämän perusteella omaan joukkueeseen Martinin mielummin
 
Viimeksi muokattu:

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Hieman vieraaseen pöytään huudellen, olipa muuten hyvinkin tyylikkään ja osaavan oloinen kaveri jäällä. Tauolla esitetyn haastattelun perusteella, tyylikkyys sen kuin vaan kasvoi.

Todella hienon kaverin olette napanneet!
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Tiedoksi teille muille, että minä näin Luken ensimmäisenä. Luke on minun ihastus ja mä en jaa. Harkitsen vaimon vaihtamista tähän jenkkiin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Minäkin vähän huutelen vieraille palstoille, mutta..
Olipa miellyttävä kaveri tuossa haastattelussa, arvostan tuollaista paneutumista uuteen maahan, kieleen ja porukkaan.
Erittäin sympaattisen ja fiksun vaikutelman kaveri kyllä antoi ja osaa vielä pelatakin.

Hyvän tyypin olette ainakin saanut jengiin, varmaan on myös pelillisesti tärkeä jätkä kun pelit alkaa.
Jos ei, niin meillä Pelsussa on aina tilaa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei ollut arpa. Pelimies
Voiko laittaa jo mottipäistä sisään. Vaikuttaa todella mukavalle ja hienolle persoonalle. Ei voi kuin toivoa menestystä tälle herralle. Tobias muista että Luke pukee pelkästään punaista päälle kun Suomessa pelaa
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Näin äsken vasta Luken haastiksen.
Nyt on sanottava, että Hirvosen Kari on saanut arvoisensa manttelinperijän, sympaattisissa ja fiksuissa amerikkalaispelaajien jatkumossa. Mancrush on lievä ilmaus, omista fiiliksistäni Martinin Luukasta kohtaan.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voiko laittaa jo mottipäistä sisään. Vaikuttaa todella mukavalle ja hienolle persoonalle. Ei voi kuin toivoa menestystä tälle herralle. Tobias muista että Luke pukee pelkästään punaista päälle kun Suomessa pelaa

Jeba, mut ekan pelin perusteella moni voi näyttää McDavidilta tai Makarilta. Mä luulen, että jäbällä on vielä kasvukipuja tulossa, mutta siitä kasvaa kyllä hyvä pakki meidän vakiokokoonpanoon. Oli hyvä hoki sens ja syötöt napsu lapaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös