Voisi muuan torniolainen urpo karoliinassa ja edmontoonissa sekoillessaan ottaa mallia meidän Skywalkerista…Sivistynyt ja erittäin vastaanottavaisella asenteella liikkeellä oleva mies. Ensimmäisen erän perusteella hyvässä kunnossa ja luisteluvoimainen pelaaja.
Martinin haastattelu muistuttaa siitä, että uuteen maahan ja vieraaseen kulttuuriin sopeutuminen on pitkälti itsestään kiinni. Kielitaito ja ymmärryksen lisääntyminen yhteiskunnasta ovat arvoja, jotka kulkevat mukana ja ovat ikuista arvokasta pääomaa.
Joo hyvät pelaajat ei tarvii 10 pelin etappeja :)Todella hyvää yleispelaamista Martinilta. Toistaiseksi on ylittänyt odotukset.
Tässähän se (alkaa ajassa 1:00:56):Onko jossain tuota haastattelua? Meni ohi kokonaan
Joo, tälle ei tarvii edes antaa sen perinteiset kymmenen peliä aikaa. Kaveri on valmis.
Juu. Mä ymmärrän nyt mitä se viime aikoina muodissa ollut bi-curious tarkoittaa.Tiedoksi teille muille, että minä näin Luken ensimmäisenä. Luke on minun ihastus ja mä en jaa. Harkitsen vaimon vaihtamista tähän jenkkiin.
Voiko laittaa jo mottipäistä sisään. Vaikuttaa todella mukavalle ja hienolle persoonalle. Ei voi kuin toivoa menestystä tälle herralle. Tobias muista että Luke pukee pelkästään punaista päälle kun Suomessa pelaaEi ollut arpa. Pelimies
Voiko laittaa jo mottipäistä sisään. Vaikuttaa todella mukavalle ja hienolle persoonalle. Ei voi kuin toivoa menestystä tälle herralle. Tobias muista että Luke pukee pelkästään punaista päälle kun Suomessa pelaa