Luetko pöntöllä istuessasi lehteä, kirjaa tai jotain muuta?

  • 1 947
  • 29

Luetko pöntöllä istuessasi lehteä, kirjaa tai jotain muuta?

  • Kyllä

    Ääniä: 34 69,4%
  • En

    Ääniä: 15 30,6%

  • Äänestäjiä
    49

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pittsburghin yliopiston gastroenterologisen yksikön psykiatri Gregory Thorkelson kertoo Men’s Health -julkaisulle, että ulostamisen pitäisi hoitua 10–15 minuutissa. Sitä pidemmät ajat voivat kertoa terveysongelmista.
Voi hitsi, mä oon iha liia nopee? Miten kukaan edes viitsii istua pöntöllä paria kolmea minuuttia pidempään... No okei, varmaan monet mutta minä en. Ehdin minä siinä muutamassa minsassa ottaa Roope-setä- lehden käteen ja katsella muutaman kuvan... Ja kun sen tekee muutamana päivänä peräkkäin niin tarina on luettu.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Voi hitsi, mä oon iha liia nopee? Miten kukaan edes viitsii istua pöntöllä paria kolmea minuuttia pidempään... No okei, varmaan monet mutta minä en. Ehdin minä siinä muutamassa minsassa ottaa Roope-setä- lehden käteen ja katsella muutaman kuvan... Ja kun sen tekee muutamana päivänä peräkkäin niin tarina on luettu.

Kyllähän paskalla istuminen on myös tietynlaista vapaata aikaa. Aku Ankka on ehkä hieman yliarvostettu. Alkaa vituttamaan jo eka sivulla ne vitsit. Eri asia on esim. suosikki ja regina. Kyllä näille lämpenee siinä pienessä käryssä ulkohuussissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä on kyllä kummallisin ihmettely viime aikoina. Se riippuu täysin tilanteesta.

Landella on aina joku lehti, kuka tietää kuinka montakymmentä vuotta vanha. Kotona yleensä luuri tai joskus joku tuore paperilehti, jos sellainen on jostain hankittu.

Jos kirjaa rupeaisi lukemaan, niin voisi peräpukamia tulla.

Onko kukaan ottanut huomioon miten voi käydä niinkin, että lukee jotain ja sitten alkaa hieman kakattaa. Menee sen kanssa tarpeilleen, kestää minkä kestää, ja sitten palaa takaisin sohvalle tai missä ikinä kiikkustuolissa kirjojaan ja lehtiään lukeekaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ne lehdet jo haisevat niin kuvottavalle (ei siis peen haju, vaan joku ummehtunut, kun siellä kosteissa tiloissa ovat) mitä vessassa joillain näkee pinossa, ettei tulisi mieleenkään koskea niihin, saati roudata takaisin ulos vessasta, mitä näkee jonkun myös tekevän. Siispä täällä nej tack painetuille lehdille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ne lehdet jo haisevat niin kuvottavalle (ei siis peen haju, vaan joku ummehtunut, kun siellä kosteissa tiloissa ovat) mitä vessassa joillain näkee pinossa, ettei tulisi mieleenkään koskea niihin, saati roudata takaisin ulos vessasta, mitä näkee jonkun myös tekevän. Siispä täällä nej tack painetuille lehdille.

Niin. Kesämökin haju on juuri sitä mitä se on. Ex-vaimo aina kysyi miten on pakko päästä kotiin suihkuun, jos on ollut kolme päivää landella ja saunassa ja järvessä.

Juuri sen takia. Kaupungissa on normaaliolo ja siellä muualla vain käydään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös