4
444
Luvalla sanoen, mä en itsekään tiedä, miksi tekisit niin. Mutta samalla mä en keksi yleisesti ottaenkaan ainuttakaan syytä, järkevää syytä, miksi kukaan kirjoittaisi interwebiin vaihtoehtoista totuutta. Siksi luotan lähdekritiikkiin enkä osta suoralta kädeltä juttua, jonka yksi ventovieras ihminen kertoo. Eikä se tarkoita sitä, että sinä valehtelisit tai olisit edes väärässä, vaan ainoastaan sitä että minä en ole täysin vakuuttunut.Väärin sommiteltu. Lessio oli tulossa läpykierroksen jälkeiseltä lenkiltä vaihtoaitioon ja naama kohti katsomoa astumassa vaihtoaitioon kun tämä tapahtui. En nyt juuri keksi syytä miksi tästä paskaa puhuisin tai edes totuutta värjäisin.
T. ventovieras ihminen
Mistä muuten tulikin mieleeni eräs Raumalla kuulemani huhu, jonka kertoja vannotti minua pitämään asian omana tietonani. En ottanut sitä kovin vakavasti, sillä hän oli siinä kunnossa, että hädin tuskin pysyi tolpillaan ja minä IFK:n pelipaita päällä, tapahtumapaikkana vieraspäädyn katsomon takana oleva baari. Hän kertoi tuolloin ikään kuin varmana tietona, että Vahalahden ura on ohi. Kuului kuulemma ”sisäpiiriin”. En uskonut asiaa silloin, vaikka toki tiesin, että pitkä kuntoutus on ollut päällä eikä paluu ole varma. Reilun kahden viikon kuluttua asia tuli julkisuuteen. Tämä vain esimerkkinä siitä, että ei minun tarvitse uskoa asioita niiden ollakseen totta.