Viestin lähetti Rebel
En paljon kuittivihkon puutumisen piikkiin loukkantumisia laittaisi.
Viestin lähetti JHag
Enkä kiistänytkään, etteikö HIFK taklaa paljon. Paljon taklaava joukkue ilman kuittivihkoa on paha yhdistelmä.
Ja toinen seikka on "telojien" kotiosoite mikä on Ilmala. En olisi uskonut tällaista kautta näkeväni missä Jokerit vetelee HIFK:n jätkiä lasarettiin oikein joukolla ilman senkanottoja.Viestin lähetti JHag
Listastasi puuttuivat:
Vopat - Mäki
Pärssinen - Niemi
Simicek - Strömberg
ja kun sitä täydennetään Ruutu - Sihvosella, ollaan perimmäisten kysymysten äärellä.
...
Viestin lähetti JHag
Listastasi puuttuivat:
Vopat - Mäki
Pärssinen - Niemi
Simicek - Strömberg
Enkä kiistänytkään, etteikö HIFK taklaa paljon. Paljon taklaava joukkue ilman kuittivihkoa on paha yhdistelmä.
Viestin lähetti JHag
Viestin lähetti Snakster
Eli kantani on: uskon spontaaneihin tappeluihin. Kostoon en koskaan. Muulla tavoin on homma saatava toimimaan.
Viestin lähetti Rebel
Vastasin tarkoituksella vain tämän hetken loukkaantumisista. Vopat-Mäki tilanne oli siitä jännittävä, että taklaus oli puhdas mielestäni.
Ai puhdas vai olin itse paikan päällä olen samaa mieltä kuin Suhonen: Mäki eka vaihto vauhtia toisesta päästä tarkoitus tehdä Vopat kylmäksi.
Viestin lähetti Snakster
En kyllä siltikään usko, että esim. Söderholmia taklannut turkulainen olisi ajatellut siinä vajaan sekunnin aikana ennen tönäisyään, että enpä taidakaan taklata kun Sihvonenkin sai silloin kerran nyrkistä. Ei se noin yksinkertaista voi olla.
Toinen juttu on se, että ei mielestäni missään nykyaikaisessa toiminnassa osallistujien terveys voi perustua siihen, että jos satutat toista, saat itsekin turpaani. Kyllä jossain on vika laajemmaltikin, jos pelaajien moraali ja vastustajien kunnioitus kumpuaa ainoastaan mahdollisesta pelosta.
Eli kantani on: uskon spontaaneihin tappeluihin. Kostoon en koskaan. Muulla tavoin on homma saatava toimimaan.
Viestin lähetti JHag
Mutta sinä oletkin idealisti :) Ihminen on yksinkertainen eläin. Kun kusee sähköaitaan, se sattuu. Ei kuse enää. Kun ajelee törkeästi ja tahallisesti vastustajan pelaajan ja saa daijuun, se sattuu. Ei ajele enää.
Viestin lähetti Tormentori
Joo ja Mäen luistimet nousivat reippaasti jäästä taklaus vaiheessa.
Viestin lähetti Mia
Ai puhdas vai olin itse paikan päällä olen samaa mieltä kuin Suhonen: Mäki eka vaihto vauhtia toisesta päästä tarkoitus tehdä Vopat kylmäksi.
Olen aivan samaa mieltä Hifkillä pitää olla peloite niin kuin Kärpillä Nielikäinen!Mutta tällä hetkellä ei löydy!Jos aiot vastata tähän et on viittaen Vopattiin niin se ei riitä sehän pärjää just ja just lonkka Grönmannille!Viestin lähetti JHag
Mäen Vopat -taklaus oli se ensimmäinen siinä matsissa. Jos sen jälkeen olisi noudatettu diplomaatti Nielikäisen neuvoa ja "vedetty pari jätkää jokereista katolleen", voi olla, että Nicce, Pärä ja Rudy olisivat selvinneet ilman loukkaantumista. Itse asiassa pidän sitä todennäköisenä.
Viestin lähetti Mia
Olen aivan samaa mieltä Hifkillä pitää olla peloite niin kuin Kärpillä Nielikäinen!Mutta tällä hetkellä ei löydy!Jos aiot vastata tähän et on viittaen Vopattiin niin se ei riitä sehän pärjää just ja just lonkka Grönmannille!
Ja mä vedän vielä paremmaksi ja pidän sitä varmana. Ja perustelenkin vielä väitteeni.Viestin lähetti JHag
Mäen Vopat -taklaus oli se ensimmäinen siinä matsissa. Jos sen jälkeen olisi noudatettu diplomaatti Nielikäisen neuvoa ja "vedetty pari jätkää jokereista katolleen", voi olla, että Nicce, Pärä ja Rudy olisivat selvinneet ilman loukkaantumista. Itse asiassa pidän sitä todennäköisenä.
Viestin lähetti matti&teppo
Se ottelu oli viimeinen niitti Alpolle ja hänen ajattelumaailmalleen. Epäsopivampaa kaveria HIFK:hon on vaikea kuvitella ja toivottavasti sitä kitisevää ukkoa ei tarvitse katsoa enää kauaa, tämän kauden lopullisesta tuloksesta riippumatta.
Viestin lähetti matti&teppo
Se ottelu oli viimeinen niitti Alpolle ja hänen ajattelumaailmalleen. Epäsopivampaa kaveria HIFK:hon on vaikea kuvitella ja toivottavasti sitä kitisevää ukkoa ei tarvitse katsoa enää kauaa, tämän kauden lopullisesta tuloksesta riippumatta.
Viestin lähetti Johannes
Vaikea lisätä tähän mitään, varsinkaan 14.1.03 jälkeen.