raisu kirjoitti:
Mielestäni asia on juurikin päinvastoin, maskin takana ei ole milloinkaan yritettykään väittää olevan yhtään mitään kiinnostavaa.
Ja sehän Putaansuun kasvoista tekeekin mielenkiintoiset, koska hän itse sanoo yhdessä lauseessa, ettei halua tuoda kasvojaan julki ja toisessa lauseessa hän sanoo, ettei hänen kasvoissaan ole mitään ihmeellistä.
Tästä syntyy ainakin minun päässäni jännä tunne siitä, että haluan nähdä, mitä naamion takana on. Kyse on siis mielikuvan ja todellisuuden kohtaamisesta. Ja tässä ajatuskulussa pitää erottaa se, että Putaansuulla on oikeus yksityisyyteensä. Minulle on yksi lysti, paljastaako Putaansuu omat kasvonsa vai ei. Se on hänen oma ratkaisunsa.
Mielestäni yksi olennainen osa Mr. Lordin (ja muun bändin) imagoa on se, ettei tarkkaan tiedetä, mitä naamion takana on. Olkoonkin, että on pääteltävissä, että ihan keskiverto suomalainen mies siellä kyselee, että kuka sun isäs on...
Sen kummemmin en kuitenkaan haluaisi tähän kasvojen paljastamiskeskusteluun upota, koska tämä on käyty niin moneen kertaan eri viestiketjuissa.