Mainos

Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010

• 24 116
  • 416

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Pinkut meikälle :) Tuo 16-24 olisi ihan hyvä mielestäni. Toki tuosta pidempäänkin itselläni mahdollista, mutta varmaan kaikille ei ole, joten tuo 24 asti oisi varmaankin hyvä. Päivä aikaankin mahdollista välillä, mutta aina en välttämättä tietokonee ääressä ole.

edittii: Penguinssi tainut mennäkkin joten otetaan vaikka Rangers!

Viimeksi muokattu:

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Selitäpä vielä tyhmälle: mistä ihmeen veto-oikeuksista ja äänestyksistä oikein puhut? Tarvitaanko jokaisen treidin hyväksymiseen muiden managerien ääniä? Nyt täytyy kyllä myöntää että tässä asiassa olen kyllä melkoisen pihalla juuri nyt, vielä kun en muihin fantasyhockey-peleihin ole osallistunut juuri koskaan. Ja Lynxillehän nuo treidit on pakko laittaa yyveenä kun kerran kaveri varannut jo treideille oman viestin omalla nimimerkillään.

Äh, voidaan unohtaa koko juttu. Noita fantasyliigoja jokusen kun yahoolla olen pelannut, niin sääntönä käytetään useasti tällaista vetoa. Eli ensin treidin osapuolet sumplivat sen keskenään. Sitten se julkaistaan, ja jos tietty määrä muita pelaajia äänestää treidiä vastaan, se perutaan. Tai sitten liigan johtaja saa yksinvaltiaana peruuttaa treidin, jos näkee sen liian yksipuoliseksi.
Toivottavasti ymmärsit nyt, mitä tarkoitin.
Mulle kelpaa miten vain. Voidaanhan me päästää kaikki treidit suoraan läpi, tyhmä se on joka maksaa, ei se joka pyytää :)

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
NJAA! Tilaa näyttää olevan ja minähän tahdon ehdottomasti mukaan. Jostain syystä tekee mieli olla Edmontonin GM, eli Oilers mulle!

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Mukavaa touhua tämä draftaaminen, joten ilmoittaudun nyt toistakertaa mukaan näihin kekkereihin. Joukkueeksi Calgary Flames.

Ja onnea näin jälkikäteen viime draftin voittaneelle Hextallille. Kovat sentterit ja puolustus olivat valttia tällä kertaa.

EDIT: Treidejä olen kaivannutkin mukaan, joten hyvä lisäys tuo. Veto säännölle ehdoton ei.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kesähelteillä näemmä tuo päänsisäinen tuuliviiri on vallaton ja päätin sittenkin lähteä mukaan tähän toiseenkin draftiin. Joukkueeksi vaikka: Boston Bruins.

11 joukkuetta enää jäljellä!

Varausketjun ylläpitäjää tarvitaan edelleen. Drafti vaatii kuitenkin (mielellään ainakin lähes) päivittäistä osallistumista, joten kai joku pystyy ottaa hoitaakseen tämän homman.

Se joka homman ottaa hoitaakseen saa siis arpoa varausjärjestyksen ja luoda varausketjun. Tosin vasta kun kaikki joukkueet on mennyt, ettei tule etulyöntiasemaa muille :) Ei niitä hyviä pelaajia kuitenkaan liikaa ole.

Ralph

Jäsen
Colorado Avalanche mulle.

Viimeksi muokattu:

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Melko turha muutos olisi, sillä pelaajista varattaisiin edelleen 95 prosenttia NHL:stä. Itse en myöskään seuraa KHL:ää (josta nuo mahdolliset viisi prosenttia tulisi), joten saattaisi aiheuttaa vähän hiuksien repimistä nuo Mikhail Jakivit tuolla seassa. Änärillä mennään sanon ma.

Ralph

Jäsen
Melko turha muutos olisi, sillä pelaajista varattaisiin edelleen 95 prosenttia NHL:stä. Itse en myöskään seuraa KHL:ää (josta nuo mahdolliset viisi prosenttia tulisi), joten saattaisi aiheuttaa vähän hiuksien repimistä nuo Mikhail Jakivit tuolla seassa. Änärillä mennään sanon ma.

samoin. Pelkkiä NHL-pelaajia mukaan vain. Ja viikonlopun jälkeen voisi heti maanantaina mun puolesta aloittaa.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Philadelphiaa ei ole otettu? Eihän? Hyvä, minulle siis Philadelphia Flyers.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Anteeksi, en tiedä mitä sekoilen, Flyers on sun :D

Burkehan minä olinkin.

Ymmärrän kyllä että näin kesäkuumalla pitää nauttia nestettä mutta muistutan ettei liiemmissa määrissä ;)

Nyt katsotaan onnistunko paremmin kuin Holmgren tänä kesänä.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Jagr ja kumppanit varattavissa vai ei?

Ei jaagereita eikä iigoreita, kiitos. Samoin veto-säännölle ehdoton ei.

Aikaväli 16-24 sopii hyvin. Ja toivottavasti varauksien alkaminen alkaa sitten maanantaina, koska sattumoisin minullekaan ei ensi viikonloppu oikein käy eli maanantaina voisi alkaa draftailemaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Maanantaille KYLLÄ-ääni täältä, muille pelaajille kuin NHL:ssä pelaaville EI-ääni.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Draftaaminen on aina mukavaa, mutta onko tämä pelkkä drafti vain? Eli kun drafti on ohi, niin homma oli sitten siinä? Eli mitään pisteitä ei aleta laskemaan kauden aikana eikä mitään sen kummempaa? Tiedän että kunnon "fantasialiigan" vetämisessä olisi kova homma, mutta omasta mielestäni on aika turhaa nähdä kova vaiva draftatakseen itselle mahdollisimman hyvä joukkue ja sitten noin vain unohtaa se kun drafti on ohi.

Anteeksi kyselyni, tarkoitukseni kun ei ole millään tavalla alentaa tämän draftin arvoa vaikka kyseessä olisikin "vain" pelkkä drafti eikä sen kummempaa. Mutta tuo kysymys vaikuttaa suuresti omaan osallistumishalukkuuteeni. :)

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Voisihan tuota Floridalla lähteä koittamaan.

Snagari

Jäsen
Draftaaminen on aina mukavaa, mutta onko tämä pelkkä drafti vain? Eli kun drafti on ohi, niin homma oli sitten siinä? Eli mitään pisteitä ei aleta laskemaan kauden aikana eikä mitään sen kummempaa? Tiedän että kunnon "fantasialiigan" vetämisessä olisi kova homma, mutta omasta mielestäni on aika turhaa nähdä kova vaiva draftatakseen itselle mahdollisimman hyvä joukkue ja sitten noin vain unohtaa se kun drafti on ohi.

Anteeksi kyselyni, tarkoitukseni kun ei ole millään tavalla alentaa tämän draftin arvoa vaikka kyseessä olisikin "vain" pelkkä drafti eikä sen kummempaa. Mutta tuo kysymys vaikuttaa suuresti omaan osallistumishalukkuuteeni. :)

No saathan sinä suurta mainetta ja kunniaa jos draftin voitat. Ainakin aika kova itseluottamus näyttää olevan ;). Mutta uskoisin että tämä drafti vedetään läpi ilman mitään fantasialiigaa ja sitten syksyllä liigojen alkaessa otetaan mahdollisesti sellainen kunnon liiga. Näin luulisin.

Kyllä me sentään äänestetään keskenämme kenellä on paras joukkue, ettei se ihan siihen jää vaikka huviksemmehan tätä tehdään ilman sen kummempaa "motivaattoria".

Fantasialiiga olisi kyllä hieno juttu järjestää sitten syksymmällä tosiaan ;)

Listanpitäjä pitäisi muuten löytää! Vai heitetäänkö suoraan #1 overalli -varaajan niskaan?

Ralph

Jäsen
Onko se jo päätetty että alkaa maantaina ja varausaika on 16-24?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy