Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010

  • 23 635
  • 416

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Pisteet laskettu ja tulokset nähtävillä ketjuissa. Laitan Playoff-ketjuja pystyyn illan mittaan, kunhan käyn ensin saunassa. (Foorumin 60 sekunnin viive on hanurista, koska se estää samanaikaisten viestien lähettämisen.)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tuli toisella yrittämällä menetettyä playoff-neitsyys. Tyytyväinen pitää olla, sillä eräät olivat rankkamassa minua sijoilla 11-13, ja siinä menetin paljon pisteitä. Islanders tulee vastaan, joten tulee tiputtua heti ensimmäisellä kierroksella. Mutta hakkaa tämä viime draftin sijoituksen 28!
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Tuli toisella yrittämällä menetettyä playoff-neitsyys. Tyytyväinen pitää olla, sillä eräät olivat rankkamassa minua sijoilla 11-13, ja siinä menetin paljon pisteitä. Islanders tulee vastaan, joten tulee tiputtua heti ensimmäisellä kierroksella. Mutta hakkaa tämä viime draftin sijoituksen 28!

Pleijaripaikka meni multa sivusuun, ei siinä mitään. Mutta enemmän tässä korpeaa kun Pens meni ja voitti yhdellä ainoalla pisteellä... Argh
 

Ralph

Jäsen
Ei Gaborikin 50 maalia ja Greenin 82 pistettä auttanut yhtään, jumboks jäätiin. Colorado varaa seuraavassa draftissa kolmantena?
1. Edmonton
2. Columbus
3. Colorado jne.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, loppujen lopuks ihan tyytyväisenä voidaan drafti päättää tähän. Ensikertalaisena (ja viimeisenä ilmoittautuneena) mukaan hyppäsin, tuloksena länsilohkon 10. sija. Kiitos draftikumppaneille, Gadalle ja kaikille muillekkin jotka jotain draftin onnistumisen eteen tekivät. Oikein hauskaa oli, seuraavalla kerralla olen ehdottomasti mukana. Kiitos!
 

moge

Jäsen
Jaahas, loppujen lopuks ihan tyytyväisenä voidaan drafti päättää tähän. Ensikertalaisena (ja viimeisenä ilmoittautuneena) mukaan hyppäsin, tuloksena länsilohkon 10. sija. Kiitos draftikumppaneille, Gadalle ja kaikille muillekkin jotka jotain draftin onnistumisen eteen tekivät. Oikein hauskaa oli, seuraavalla kerralla olen ehdottomasti mukana. Kiitos!

Täysin sama täällä. Ihan hyvin mä pisteitä keräsin, taisin jäädä kolme jengiä taakse länsilohkossa. Ekakertalaisena olin myös mukana ja ens kerralla varmasti pistesaldo kasvaa. Millon uutta? ;)
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Kiitokset draftin vetäjille, ihan hauskaa oli draftata suomalaisten joukossa taas pitkästä aikaa.

Vähän tosin jää kismittämään kun tämmöisillä äänestyksillä ei kyllä saada mitään kunnollista paremmuusjärjestystä selville. Jos tämä drafti olisi ollut ihan kunnon fantasialiigaa varten niin sitten olisi kauden mittaan selvinnyt se todellinen paremmuusjärjestys, mutta ehkä joku päivä sellainenkin saadaan pystyyn. ;)
Ja turhaahan mä tietenkin valitan kun tiesin mistä hommassa oli kyse, eli ihan vaan draftista ja äänestyksestä, että se siitä.


Uutta draftia vaan pystyyn ensi viikolla, haaa :D
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tässä tuli katottua noita äänestyssektoreita, niin pudotuspelien ekalla kiekalla lännessä vissiin 18 tai 19 ukkoa(riippuen olotilan laskutaidosta) äänestivät. Eli n. 12 jätti äänestämättä. Ehdottaisinkin, että he jotka jättävät äänestämättä ovat automaatisesti ulkona seuraavasta draftista. Tai ainakin muita henkilöitä otettaisiin ennemmin(ensisijaisesti) kuin heitä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Täytyy olla tähän draftiin tyytyväinen. Hiukan epäilyttää, että matka katkeaa nyt toiselle kierrokselle kivikovaa Islandersia vastaan, mutta ensi kertaa mukana ollessa täytyy olla tyytyväinen toiselle kierrokselle pääsemiseen. Hauskaa oli ja kiitos jo nyt kaikille osallistuneille, vaikka ainakin allekirjoittanut jatkaa ainakin draftin äänestyksien parissa loppuun asti, vaikka (kun) matka nyt katkeaisi.
 

Ralph

Jäsen
Onkos täällä muuten jo varattu joitain paikkoja seuraavaan Draftiin? Tai siis onko se mahdollista varata jo jos vaikka ei satu ratkaisevana päivänä olemaan koneella?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Rauha. Ei ole varattu, eikä varata ennen kuin uusi drafti-ketju sitten lokakuussa on auki.

Hyvää kesänjatkoa vaan kaikille draftiin osallistuneille, katsellaan syksyllä!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Harmi kun en pystynyt itse osallistumaan noihin viimeisiin draftikierroksiin. Mökkireissu venähti odotettua pidemmäksi ja siellä ei ollut mitään mahdollisuutta päästä nettiin. Ei puhelimella tai tietokoneella. Hyvää kesänjatkoa kuitenkin kaikille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös