Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010

  • 23 634
  • 416

Ralph

Jäsen
Edellisissä drafteissa on aina menty niin että vastakkaisen konferenssin jengejää pisteytetään. Olikos se sitten niin, että Detroit kuuluu nyt itään?

Lännestä puuttuu jo kaksi joukkuetta, eli paremminkin Atlantan pitäisi siirtyä länteen.

Aivan, mun moka. Läntisestähän joukkueita poistui, ei itäisestä.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Koska keneltäkään ei tullut minkäänlaista kommenttia aikaisempaan viestiini, otin oikeuden omiin käsiini ja laitan ketjut pystyyn.

Säännöt ovat:
14-1 piste parhaasta huonoimpaan joukkueeseen
Atlanta on läntisessä konferenssissa ja molemmissa on 14 joukkuetta
Aikaa äänestää keskiviikkoiltaan 18:00 saakka

Jos teillä on sanottavaa kokoonpanoista tai muusta, pistäkää yksäriä tähän suuntaan.
 

Snagari

Jäsen
Koska keneltäkään ei tullut minkäänlaista kommenttia aikaisempaan viestiini, otin oikeuden omiin käsiini ja laitan ketjut pystyyn.

Säännöt ovat:
14-1 piste parhaasta huonoimpaan joukkueeseen
Atlanta on läntisessä konferenssissa ja molemmissa on 14 joukkuetta
Aikaa äänestää keskiviikkoiltaan 18:00 saakka

Jos teillä on sanottavaa kokoonpanoista tai muusta, pistäkää yksäriä tähän suuntaan.

Kiitokset Kuivalille äänestysketjuista! Hyvä idea tuo, että kokoonpanot ovat suoraan etusivulla nähtävissä :).
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voisinko ehdottaa, että jengiini ('Canes) muokkaisit Richardsin ja Staalin muotoon B.Richards ja J.Staal? Ettei tule sekaannuksia. :)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Häh?

Äänestät vain yhtä konferenssia, sitä missä et ole.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Voisinko ehdottaa, että jengiini ('Canes) muokkaisit Richardsin ja Staalin muotoon B.Richards ja J.Staal? Ettei tule sekaannuksia. :)

Jepa, minä muutan kaikki Staalit ja molemmat Richardsit.

GaDa kirjoitti:
Äänestetäänkö omaa?

Eip, ensin toista konferenssia ja sitten (jos pleijareissa) muut sarjat, ei omaa.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jos jaksaa niin voi kaikki laittaa. On Bergeron, Jones, Stewart, Weber (jos Mike varattu), White, Mason..

Minä muuttelen noita tässä illan mittaan tarvittaessa. Uskon kuitenkin että esim. Bergeronit erottaa toisistaan ilman etunimeäkin :P Mutta voihan sitä olla että menee sekaisin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toisaalta taas sitten. Mitä hyötyä niistä myyntipuheiden kirjoittamisista oli jos kerran kokoonpanot näkee suoraan äänestyssivulta? Itse en ainakaan nyt katso sitä kokoonpanosivua, kun pääsen helpommalla katsomalla suoraan äänestysketjua... :)
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Toisaalta taas sitten. Mitä hyötyä niistä myyntipuheiden kirjoittamisista oli jos kerran kokoonpanot näkee suoraan äänestyssivulta? Itse en ainakaan nyt katso sitä kokoonpanosivua, kun pääsen helpommalla katsomalla suoraan äänestysketjua... :)

Propagandaahan ne myyntipuheet ovat :) Itse ainakin kirjoitin omani siksi että muutkin ymmärtäisivät ajatuksenjuoksuni. Kun rupean rankkaamaan läntistä konffia, tuskin tulen porukan myyntipuheita lueskelemaan. Osa managereistahan ei niitä kirjoittele ollenkaan, joten yleensä ne antavat vain oman säväyksensä draftiin, eikä niillä ole kummempaa merkitystä.

Muuttelin noita nimiä jotka nopeasti huomasin. Huomautelkaa jos on vielä joku joka pitää muuttaa.
 

Rapala

Jäsen
Annetaanko omasta mielestä parhaalle 1 vaiko 14 pistettä? Varmaan lukisi jossain, mutta kun on hidasta etsiä..
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Annetaanko omasta mielestä parhaalle 1 vaiko 14 pistettä? Varmaan lukisi jossain, mutta kun on hidasta etsiä..

Parhaalle annetaan 14 pistettä ja siitä sitten alaspäin, kunnes huonoin saa sen yhden pisteen. Ks. Itäisen ketjun Cjyylin viesti esimerkkinä.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ensimmäisen kierroksen äänestys on päättynyt. Lasken pisteet ja nappaisen tulokset esille tässä illan aikana. Sitten voidaan jatkaa pleijareihin.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Omien laskujeni mukaan voitin läntisen konferenssin kahden pisteen erolla anatsun Atlanta Trashersiin. :)

Siltä tuo vähän haiskahtaa, sulla on 119 pistettä Anatsun 117:sta verrattuna.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Jos sattuu käymään kivasti ja jatkopaikka tulee, niin olisi kysymys: saako ketjuja muuttaa kierrosten välillä?? Eihän oikeastikaan vedä samoilla ketjuilla koko kautta..:)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Omien laskujeni mukaan voitin läntisen konferenssin kahden pisteen erolla anatsun Atlanta Trashersiin. :)

Jahas. Nyt tiedän miltä Bernie Eccelstonesta tuntuu.. :D.. Ensi draftiin 30p konferenssiykköselle ;)

E. Heh, johdin sinua 13p ennen kahta viiimeistä arpojaa. Mitä vittua sitten tapahtui? :D
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jos sattuu käymään kivasti ja jatkopaikka tulee, niin olisi kysymys: saako ketjuja muuttaa kierrosten välillä?? Eihän oikeastikaan vedä samoilla ketjuilla koko kautta..:)

Enpä minä näe syytä sille ettei saisi. Loppujenlopuksi rosteri pysyy ihan samana, joten onko X ykkös- vai kakkosketjussa ei kauheasti muuta lopputulemaa.

E: Sen verran vielä että haluatteko yhden vai kaksi playoff-ketjua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös