Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 768
  • 1 546

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
No siinä tapauksessa Radek Dvorak Buffaloon.
 

Ralph

Jäsen
mennyt hitaasti. olen paikalla joten voin itse varata
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Joo, päivittelin itsekin, että prkleen hidasta :)
sä oot kellon tarkka mies, ku lupasit tulla klo 19.
 

Ralph

Jäsen
2min Nashvillen vuoroa jäljellä. Sitten seuraavat 10:
423. WSH
424. PIT
425. BUF
426. NYI
428. COL
429. SJS
430. FLA
432. MIN
433. LAK
434. COL

Onko jossainpäin Suomea kovaa ukkosta ja sähköt poikki vai miksi meno on näin hiljasta/hidasta?

Edit: Täällä alko tuleen vettä kuin saavista kaataen. Toivotaan ettei tule ukkosta..
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Jotain mätää tässä hommassa on. Tai sitten porukka ajattelee, että tiimin runko on kasassa ja ottaa rästeillä haalariosaston miehet. Paha sanoa.
Itse luulin pääseväni töiden jälkee pikaisesti varaamaan ja sitten kauppaan. Kuinka väärässä olinkaan :)
 

Ralph

Jäsen
Kiitos mun ja anatsun, kierroksen 17 loppupuoliskolla on mielenkiintoinen treidivuorovyöry..

499. NJD - (from COL, BOS)
500. NSH - (from DAL, COL, ATL)
501. SJS - (from COL, ATL, TOR)
502. NJD - (from CGY, VAN, ATL, COL, ATL, CGY)
503. CHI - (from PHI, ATL, COL, ATL, CAR)

Pistkäkääs Speed ja kumppanit noi vielä lisää myyntiin :)

502. ohella myydyin vuoro oli 340. jolla Bäcks otti Carey Pricen.
 
Pittsburgh on pirun tyytyväinen varatessaan, 35-vuotiaan, 201cm/116kg puolustavan puolustajan, hitaan mutta kankea Hal Gillin. Syystä tai toisesta, Gill nousee vuosi toisensa jälkeen playoffeissa kaveriksi, jota vastaan ei ole tähtien kiva pelata.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on sellanen kala koukussa, että kyllä se mulle näiltä kierroksilta kelpaa ;) No, ei nyt mikään superstara kuitenkaan. :D
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mun vuoro vissiin, joten otetaan kokenut stay-at-home Ruslan Salei.
 

Ralph

Jäsen
Nyt on sellanen kala koukussa, että kyllä se mulle näiltä kierroksilta kelpaa ;) No, ei nyt mikään superstara kuitenkaan. :D

Ennen kuin drafti alkokaan, mulle tuli mieleen sellainen jämpti jätkä jonka tulen varaamaan vikalla vuorollani. Toivotaan ettei kukaan tule häntä ottamaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös