Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 73 980
  • 1 546

Ralph

Jäsen
Islanders ja Goldeni vuorossa, sitten saan minäkin taas varata :)

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tänne sitten kunnossa ollessaan 30-40 pisteen kaveri. Ja vaikka vähän loukkaantumisiakin olis alla, niin eiköhän Marek Svatos oo ihan riittävä kaveri kolmosen laidalle.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
No tänne sitten kunnossa ollessaan 30-40 pisteen kaveri. Ja vaikka vähän loukkaantumisiakin olis alla, niin eiköhän Marek Svatos oo ihan riittävä kaveri kolmosen laidalle.

Ei helvetin helvetti..taas revittiin mieheltä väkisin detroitin paita päältä :D

Ralph

Jäsen
No nyt saadaan ehkä vauhtia tähän. Vuorossa Florida, sitten Minnesota ja Los Angeles (sama varaaja vissiin), sitten taas minä ja mun jälkeen Detroitin tripla.

Ralph

Jäsen
Saataisko tänään varattua tuo seuraava kierros eli 16? Jos saadaan niin joukkue on tän päivän jälkeen yhtä pelaajaa vaille valmis, ja hänhän on se mun "varma valinta".

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Parhaani mukaan olen yrittänyt päivystää.

Puolustukseen hiukan lisää kovuutta, tervetuloa Bryce Salvador.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kaksi 18. kierroksen varausta olisi kaupan, hakisin jotain 16+20 pakettia. Saa tarjota.

Ralph

Jäsen
vielä vähän Coloradoon taklauksia ja häijyjä katseita. Ben Eager neloseen ja av:lle.

Vuoroon Detroitin tripla.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Detroitin paitaan seuraavat hyökkääjät:

Jos tämän miehen paikat kestävät, tulee monsterikausi: David Jones
Taklaus, Taklaus...ai niin, taklaus: Cal Clutterbuck
Sitten vielä mies, jonka luulisi jo menneen tässä vaiheessa: Raffi Torres

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitäs vittua pojat? Odotin, että saan nyt väh. Abdelkaderin omalla vuorolla. No ei voi mitään. Pitää kattoa mitä tapahtuu...

Rapala

Jäsen
Stna, ukkonen pilaa koko draftin, rästillä Jason Chimera jos on vapaana. Tiedä tosin pääsenkö vaihtamaan kun ukkonen jyrisee niiin perkeleesti. Ens vuoroni saa hyppiä suoraan yli.

Ralph

Jäsen
Stna, ukkonen pilaa koko draftin, rästillä Jason Chimera jos on vapaana. Tiedä tosin pääsenkö vaihtamaan kun ukkonen jyrisee niiin perkeleesti. Ens vuoroni saa hyppiä suoraan yli.

Ok.. Arvasin että joillakin on ukkosen takia ongelmia.

Ralph

Jäsen
Mitäs vittua pojat? Odotin, että saan nyt väh. Abdelkaderin omalla vuorolla. No ei voi mitään. Pitää kattoa mitä tapahtuu...

Siellä odottaa sua 450, 451, 453 tripla kymmenisen vuoron jälkeen. Etköhän jotain saa niillä.

Ps. 452 olisi Columbuksen, mutta..

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Siellä odottaa sua 450, 451, 453 tripla kymmenisen vuoron jälkeen. Etköhän jotain saa niillä.

Ps. 452 olisi Columbuksen, mutta..

Joo siihen minä olenkin tähdännyt, mutta perkule veivät kaikki :D.. Asham ja Abdelkader piti ainakin ottaa.. No ei se auta pitää jotakin stealia alkaa kehittelemään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy