Olin juuri sanomassa että sultakin puuttuu mokke ja silti et meinaa varata millään. Olinkin heti väärässä :)
Joo vähän huono kun oon kännykän varassa :) Olen kuitenkin tyytyväinen kun sain "The Bulin Wall"in.
Olin juuri sanomassa että sultakin puuttuu mokke ja silti et meinaa varata millään. Olinkin heti väärässä :)
5min vuoroa jäljellä.
Hitaasti menee kun alkaa rästejä kertyyn. Oles Cjyyl valmis varaamaan, minä tiedän kenet otan ja ota heti mun jälkeen omas niin menis vähän nopeammin.
Jep, mies on katottu valmiiks. Kuhan et nenän edestä vie. =)
No tänne lähtee iso, kovaotteinen puolustaja. ;)
No sit tuskin on kyseessä sama mies :D Tajuut sitte ku varaan.
No tänne sitten kunnossa ollessaan 30-40 pisteen kaveri. Ja vaikka vähän loukkaantumisiakin olis alla, niin eiköhän Marek Svatos oo ihan riittävä kaveri kolmosen laidalle.
Stna, ukkonen pilaa koko draftin, rästillä Jason Chimera jos on vapaana. Tiedä tosin pääsenkö vaihtamaan kun ukkonen jyrisee niiin perkeleesti. Ens vuoroni saa hyppiä suoraan yli.
Mitäs vittua pojat? Odotin, että saan nyt väh. Abdelkaderin omalla vuorolla. No ei voi mitään. Pitää kattoa mitä tapahtuu...
Siellä odottaa sua 450, 451, 453 tripla kymmenisen vuoron jälkeen. Etköhän jotain saa niillä.
Ps. 452 olisi Columbuksen, mutta..
Saataisko tänään varattua tuo seuraava kierros eli 16? Jos saadaan niin joukkue on tän päivän jälkeen yhtä pelaajaa vaille valmis, ja hänhän on se mun "varma valinta".
Niin jo sinä treidasit ittes 19th kiekalle? Mulla taitaa olla ekana joukkue kasassa?