Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 775
  • 1 546

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mä ajattelin ottaa sen +70 maalin snaipperin 15-17 rundilla.

(tyyliin Cheechoo)

Super-C mennyt jo!!!!

Itsellä vielä tärkeä palanen tulossa tällä kierroksella ja sen jälkeen vedän pari rundia henkeä.

Toki voi meikän pickistä vielä tehdä tarjouksia..
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Vuoro ilmeisesti siirtyy tännepäin ja Nashville varaa sen ensimmäisen asennevammaisen itäeurooppalaisen:

Welcome, Anton Babchuk

e. ja vuoro Vancouverille
 

Ralph

Jäsen
Voi perse arvasit, toivottavasti kukaan ei vie nenän edestä ku vasta 15. kierroksella seuraava vuoro. ;)

Katotaan nyt otanko.. on mun listassa toisena (edellä vain George Parros).

Jompi kumpi näistä toivottavasti Gaborikin rinnalle ykköseen..
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Sen verran pitää Recchiä puolustaa että onhan kaverilla vieläkin potentiaalia 20+ maaliin vanhoilla päivillään (18 maalia viime vuonna Bostonissa) joten Recchin' Ball on vielä kova sana.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
menihän olympialaisiin riittämätön Jussi Jokinenkin jo.

Jokinen toki tuli, näki ja melkein voitti jopa MM-kisoissa. Nyt jätkät vauhtia niin pääsee rannalle. Ottaako joku multa kumminkin listaa?
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katotaan nyt otanko.. on mun listassa toisena (edellä vain George Parros).

Jompi kumpi näistä toivottavasti Gaborikin rinnalle ykköseen..

Parrosin luontaisesta maalintekijän vaistosta kertoo sekin, että kaveri naputti viime kaudella 4 kertaa enemmän maaleja kuin syöttöjä.
 

Ralph

Jäsen
Parrosin luontaisesta maalintekijän vaistosta kertoo sekin, että kaveri naputti viime kaudella 4 kertaa enemmän maaleja kuin syöttöjä.

Ivanansista kertoo se, että jätkä on tehnyt 6 maalia enemmän kuin syöttänyt koko NHL-uralla. Tosin viime kausi vähän vaisummin (61 ottelussa 0+0)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Parrosin luontaisesta maalintekijän vaistosta kertoo sekin, että kaveri naputti viime kaudella 4 kertaa enemmän maaleja kuin syöttöjä.
Pitää myös muistaa, että jos Parrosin pelaamasta 57 ottelusta vähennetään 53, niin hän pelasi piste per peli -tahtia, joten on käsittämätöntä että hän on vielä vapaana.
 

Ralph

Jäsen
Miksikäs muuten treidaaminen loppui kuin seinään? Onko kaikki tyytyväisiä vuoroihinsa?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Varaan Floridaan Rait... anteeksi Georg... anteeksi Artem Anisimovin, joka oli mömmöm-kisoissakin mukana.

Vuoroon St. Louis
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Hei mä haluun varaamaan tällä kierroksella, muuten viiään mun koko lista tyhjäks. Mulla on esim. kolme peräkkäistä varausta kierroksella 15.
Tarjotkaahan jotain fiksua. Toisaalta saahan sitä kai vielä 15. kierroksella pari helmeä. Tarvittais ykköskentän maalinsylkijä :D
 

Ralph

Jäsen
Hei mä haluun varaamaan tällä kierroksella, muuten viiään mun koko lista tyhjäks. Mulla on esim. kolme peräkkäistä varausta kierroksella 15.
Tarjotkaahan jotain fiksua. Toisaalta saahan sitä kai vielä 15. kierroksella pari helmeä. Tarvittais ykköskentän maalinsylkijä :D

Katotaan nyt jääkö Parros sulle ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös