Edit: Tarkastin kaikesta huolimatta itse tuon 200m finaalin alkamisajankohdan. 20.55 näyttäisi alkavan.
Ettei olisi paikallista aikaa tuo. 22:55 teksti-tv:n mukaan.
Edit: Tarkastin kaikesta huolimatta itse tuon 200m finaalin alkamisajankohdan. 20.55 näyttäisi alkavan.
Ettei olisi paikallista aikaa tuo. 22:55 teksti-tv:n mukaan.
Laitoin huvikseni eilen äänestyksen pystyyn siitä, juokseeko Bolt kakkosella alle 19 sekunnin haamuajan ja tällä hetkellä 12,5% uskoo näin tapahtuvan. Uuteen ME-aikaan näyttäisi uskovan 55%. Äänestys löytyy ohesta.
Lontoon olympialaiset 200m - Alittuuko 19.00?
Tänään illalla päästään jännittämään naisten pikaviestin alkueriä. Poimin Ateenan kisoista lähtien ne maat, jotka ovat joutuneet hylätyksi tai keskeyttäneet viestin. Otin mukaan MM- ja olympiakisat, maanosan mestaruuskisoja en huomioinut. Jenkit erottuvat tuolta moneen kertaan.
Aika käsittämättömiä muuten nuo muutamat tulokset miesten ottelussa. Ensinnäkin Eatonin 803 pituudessa...
Tjaa, Eatonhan oikestaan alisuoritti, sillä miehen pituusennätyshän on paljon kovempi. Mm. ME-sarjassa hyppäsi yli 820. Joitakin muitakin kivikovia pituushyppääjiä ottelijoista löytyy, ennätykset reippaasti yli 8m.
Keihäsfinaalin heittojärjestys on arvottu ja julkistettu
1. Genki Dean
2. Mannio
3. Lebesis
4. Vesely
5. Walcott
6. Yego
7. Pitkämäki
8. Pianitsja
9. Farquhar
10. Haber
11. Thorkildsen
12. Ruuskanen
Kyllähän nyt on suomalaisilla kovat saumat ottaa vähintään se pronssi.
Onko kellään tietoa mistä näkisi tuon keihään karsinnan suomalaisheitot ja kärkiheitot (Thor, Vesely jne)?
Jees, löysin itseasiassa nuo yksittäisetkin heitot sieltä muut videot -kohdasta.Pelkistä heitoista en tiedä, mutta Areenastahan löytyy YLEn lähetys sekä siinä nähdyt heitot. Joutuu tietysti itse etsimään haluamansa heitot jos ei halua koko lähetystä katsoa.
Onko muuten mistään tullut tietoa, miksi kaikki venäläiset jäivät pois karsinnasta?
Junioreiden MM-kullan pari viikkoa sitten voittanut Walcott on kyllä kova kaveri. Mielenkiintoista on seurata miehen kehitystä, koska merkit siitä, että mies nousee 85 metrin kastiin ensi kesänä ovat vahvat.