Aftonbladetin sivut olleet jo pitkään täysin kyykyssä.
Joo, menivät heti kun Livin poismeno varmistui. Kova paikka myös ruotsalaiselle kiekkoyleisölle.
Missä vestissä on tuo lista? Itse yritin hakea aika monesta venäläismediasta, muttei löydy. Edelleenkin Salein kohtalosta on kahtalaista tietoa, tosin hätätilaministeriön paikallisosaston mukaan olisi ollut koneessa.
Kyllä nuo sivut minulla toimii hyvin pitkälti normaalisti.
No kaiva faktaa, veikkaan että löydät vuoden jolloin ei ole tippunut..
Yleisesti nyt vaan kuitenkin sanon, että venäjä on yksi väkirikkaimmista maista ja maan koon puolesta maailman suurin. Joten siellä nyt lennetäänkin sitten "aika vitusti".
Käykää itse venäjällä (tai jossain vastaavassa, esim. afrikasta löytyy vaihtoehtoja montakin) ja kommentoikaa sitten. Ei ne koneet nyt niin paskoja ole.
Kuten joku jo sanoi, fortuna näytti nyt vaan persettä.
Lokomotivin taholta on nimettömänä tiedotettu seuraavaa (tosin tällekin jää tulkinnanvaraa):
"A Lokomotiv official who requested anonymity confirmed to RIA Novosti that all the club’s top players, including Vasicek, Demitra, Marek and the coaching staff were on board the plane." (lähde: Factbox: Lokomotiv Yaroslavl ice-hockey team | Russia | RIA Novosti)
No nyt vaadittiin yhden joukkueellisen kuolema. E.Seppäsen twitteroinnin mukaan ainakin osa suomalaisista pelaajista ei enää suostu lentämään ennen kuin tämä asia on tutkittu juuriaan myöten.