Ei vieläkään mitalia, oikeasti miten ihmeessä Suomessa oikein valmistaudutaan olympialaisiin kuin näin pahasti feilataan hiihtomatkoilla?
Ei vieläkään mitalia, oikeasti miten ihmeessä Suomessa oikein valmistaudutaan olympialaisiin kuin näin pahasti feilataan hiihtomatkoilla? Roposelle ainoastaan puhtaat paperit, kuumeilun jälkeen pääsi lähelle mitalia. Noh miesten hiihdossa ja luistelussa vielä mahikset.
Enemmän hiihtoa seuranneet, minkälaisia sijoituksia miesten 15 kilsalta on realistista odottaa suomalaisilta, lähinnä Heikkiseltä? Itse en ole juuri seurannut miesten sivakointia tällä kaudella.
Enemmän hiihtoa seuranneet, minkälaisia sijoituksia miesten 15 kilsalta on realistista odottaa suomalaisilta, lähinnä Heikkiseltä? Itse en ole juuri seurannut miesten sivakointia tällä kaudella.
Muilta 20 joukkoon pääseminen on onnistuminen, vaikka Kattilakoskelta enemmän toivonkin.
Tähän tulokseen olen itsekin tullut. Sitä vain alkaa uskomaan tuohon kotiinpäin vetävään mediaan, joka näkee mitalikandidaatteja joka nurkan takana. Ja unohtaa sen että nämä kisat ovat päätavoitteena kymmenille muillekin lajin ammattilaisille kuin Heikkisille, Mannisille, Ahosille ja Roposille. Toisin sanoen sitä alkaa aina itsekin jo uskomaan epärealistisiin asioihin ja sitten pettyy.Eli tästä lähtien en saatana usko ainoaankaan mitaliin, Heikkinen sippaa aivan täysin ja Poutala kaatuu ekassa kaarteessa.
Jos kyseessä olisi jonkun muun maalainen, kuin Suomalainen niin voisin hyvinkin mainita mukaan mitalitaisteluun mutta kisojen trendin mukaisesti taitaa Heikkinen nousta juuri ja juuri 10 sakkiin.