Maailmancupeissa ei podium sijoilla olla pahemmin juhlittu, joten mitali olisi pieni yllätyskin. Mutta toivotaan.
Tapsa säästeli selvästi vielä. Varma kulta tulossa.
Aika alhaisilta näyttivät pisteet Pelkosenniemen miehellä.Niinköhän Talu mahtuu finaaliin?
Sanoisin, että mitali olisi hemmetin iso yllätys. Muuuutta annetaan kavereiden näyttää.
BTW, on kumpareissakin meno vähän muuttunut noista Lahtelan kulta-ajoista. YLE näytti tänään aiemmin Lahtelan Olympiakultaa tuoneen laskun Salt Lake Citystä 2002. Tämän päivän hypyt ovat kuin eri lajista.
Sanottakoon senverran tuosta lajimuutoksesta, että 2002 ei ollu nämä voltit ja "korkit" sallittuja hyppyjä.
Kuka tuo selostaja on?! On aika aneemisen kuulosta. Miksei tälläsen lajiin laiteta jotain nuorta selostajaa. Sopii hiukka paremmin mun korvaan nuori selostaja. Kun on vielä tällänen nuorekas laji. Tai olis edes joku kommenttaattori, joka tekis "tiukat analyysit hypyistä."
Uskomatonta, että molemmilla Luusualla ja Ronkaisella alahyppy feilannu aika pahasti näihin karkeloihin. Kiramo ei oo itelle korvaan hirmu tuttu nimi, mutta antaa Kiramon yllättää.
Ainakin minulle on aivan yksinkertaisen yhdentekevää se, onko suomalainen kumparelaskussa 5. vai finaalin viimeinen. Riskillä vain mitalia hakemaan!Minä en halua suomalaisilta näissä kisoissa mitään neljännen sijan tavoittelua vaan kunnianhimoisesti kohti yllätyksiä ja menestystä!