Sama kysymys on mielessä mullakin. Kaikki paska kaadetaan Kurrin niskaan, miehen, joka otti vetovuoron vähän niinkuin pakon edessä, kun ei ketään muuta hommaan löytynyt. Se suurin syypää Jokereiden nykytilanteeseen patsastelee nykyään eduskunnassa, hän joka omien intressiensä takia möi Jokerit venäläiselle propagandakoneistolle.
Mä olen vanhana Jokeri-kannattajana (sieltä alusta asti) erittäin surullinen Jari Kurrin osasta tässä näytelmässä.
Iloinen olen siitä, että nyt tämä KHL-painajainen on viimeinkin lopussa! En tiedä missä sarjassa tai missä hallissa Jokerit aloittaa paluunsa suomalaiselle kiekkokartalle, mutta sen tiedän, että mä tulen olemaan paikalla, kun se tapahtuu.
Tervehdys!
Tämä on kovin epätavallista, mutta:
Huomasin, että olit 25.2 palannut pitkästä aikaa palstalle ja olisin laittanut viestiä jo heti tähän ketjuun silloin mikäli olisin tiennyt asiasta.
Et kuitenkaan ollut vastannut mitään aiempiin yksityisviesteihini 15.6.2020, 11.9.2020 tai nyt vielä 29.9 tänä vuonna kun tuon huomasin joten luulin, että sinulle olisi sattunut jotain ja kenties ikävääkin!
Lähetin silloin aiemmin tietysti kyselyt noista Jokereiden TV-lähetyksistä sarjakausista 1969-1970 ja 1970-1971 puhuttaessa yksityisesti.
Puhuin tuolloin myös noista Jokereiden sarjakausien otteluista puhuttaessa sinulle tarpeen tullen lähetettävänä listana jälleen yksityisesti.
Tämä on edelleen kovin epätavallista, mutta etkö saanut edes yksityisesti viestejäni vai onko ollut muita kiireitä?
Ja tietenkin vähän enteillen jatkoa kysyn, että muistatko mitään vai onko muistot niille vuosille sitten kuitenkin hieman liian ohuita/epämääräisiä ollakseen avuksi?
Tietenkin kun puhutaan hyvin vanhoista Jokereiden varhaisvuosista TV-puolelle niin ei ole ihme mikäli ei sitten kuitenkin avuin kerakaan välttämättä mitään/melkein mitään mieleen muistuisi.
Anteeksi jo etukäteen myös toistetusta kyselystä, mutta kun et vain aiemmin ollut vastannut kerta kaikkiaan mitään.
Olen kyllä edelleen valmis laittamaan nuo SM-Sarjan sarjakauden 1970-1971 muut TV-lähetykset heti omaan ketjuun tai Jokereiden mahdolliset, tämän hetken oletusarvoisesti tiedossani näytetyt TV-Ohjelma 2:n/TV2:n kotiottelut/vierasottelut listana tähänkin ketjuun mikäli muistoja/tietoja muiltakin käyttäjiltä löytyisi mikäli sitten kuitenkin sinulta ei niitä löytyisi.
Olisin muuten tuon sarjakauden tiedot TV-lähetyksistä laittanut jo toista vuotta sitten heti vaan kun Jokereiden mahdollinen ylimääräpuoli lähetyksiin uhkaa kenties jäädä tietämättä joten varmuuteen on sitä ennen päästävä.
Pahoittelut toki mikäli olen ollut jotenkin häiriöksi jo näillä puhein!
Itse viestin muuhun aiheeseen voisi todeta, että hienoa oli kyllä Jokereiden irtautuminen sentään tästä kuvottavuudesta kaikki tyynni.
Vielä parempi kun ei olisi tietysti alkujaan mennyt ollenkaan tai ehkä takavuosina, Jeltsinin aikaan olisi mennyt silloiseen RHL:n pariin kokeeksi olemaan vuodeksi, pariksi-kolmeksikin.
Ei kuitenkaan sen enemmäksi.