Liverpooligan kirjoitti:Ja kyllähän God on avauksessa!!! Suurempi yllätys sen sijaan on Gerrardin aloittaminen penkiltä.
Steviellä on lievä puujalka, minkä takia ei ole avauksessa.
Liverpooligan kirjoitti:Ja kyllähän God on avauksessa!!! Suurempi yllätys sen sijaan on Gerrardin aloittaminen penkiltä.
Kuvernööri kirjoitti:.
Nyt pitää sitten latoa pari maalia kotona, tältä jengiltä se ei ole mikään ongelma.
Olen kanssasi kyllä osin samaa mieltä. Eihän nuo Moron näytöt kovin vahvia ole, mutta pieni osa minusta uskoo edelleen Moron vastaavan huutoon. Eihän Moron pelissä maaleja (ei tosin strikerille mikään pieni puute) lukuunottamatta vikaa ole, taistelee palloista ja luo hyvin tilanteita. Viimeistely tökkii vain pahemman kerran. Voi vain kuvitella sitä henkistä kipsiä Morientesin pään ympärillä. Cissen kohdalla taitaa tilanne olla se, että hän on totaalisen vääräntyylinen pelaaja Rafan systeemiin, eikä pysty nopeudestaan huolimatta pelaamaan rennosti korkealla itseluottamuksella. Ranskassa Cisse haastoi puolustajan lähes poikkeuksetta ja paineli usein helposti ohi. Nykyinen Cisse tuskin uskaltaa lähteä haastamaan ketään.Immortal kirjoitti:Pool tarvii uuden hyökkääjän tulevaksi kaudeksi. Tämä alkaa olla jo varma tässä vaiheessa. Morientes on edelleen maailmanluokan pelaaja, mutta en vaan jaksa uskoa hänen enää nousevan liekkeihin Poolissa.
Cisse puolestaan on hyvä vastahyökkäyspelaaja, mutta ei todellakaan riittävän monipuolinen Poolin tarpeisiin.
Sen mitä tuosta koosteesta näin, niin eipä Cityllä tosiaan juuri paikkoja ollut. Crouch oli jälleen lähellä tehdä parikin kassia. Matsin voisi oikeastaan typistää kahteen sanaan: kolme pistettä.Voittaja kirjoitti:Tänään tuli helppo voitto huonosti vieraissa pelaavasta Citeehistä. Tai no eihän ne poijjaat juuri jalkapalloa olleet pelaamassa vaan enemmänkin potkimassa Liverpool pelaajia kintuille. Joka tapauksessa tärkeät 3 pistettä lakkarissa ja jälleen pysyi oma maali puhtaana. Tulokkaat Agger ja Kromkamp pelasivat molemmat koko ottelun ja täytyy olla tyytyväinen molempien esityksiin.
Toppariosaston vahvistumisen myötä hyökkääjien ohella se oikean laiturin paikka on myös vailla täydennystä. Sinne on tosin reserveissä tarjolla parikin vaihtoehtoa, ehkäpä jo ensi kaudeksi. Paul Anderson ja Adam Hammill tulee lähinnä mieleen. Varsinkin 17-v. Anderon vaikuttaa kerrassaan lupaavalta pelimieheltä. Oikeaan laittaan ei siis välttämättä tarvitse ostaa ketään..
Onhan tuota David Villaa spekuloitu muuallakin. Villa on kuitenkin käsittääkseni melkoisen puhdas hyökkääjä ja jos Villa Pooliin kesällä siirtyisi, niin ennekaikkea hyökkäjäksi; ei oikeaan laitaan. Eipä silti, mielelläni Villan Liverpooliin ottaisin!!! Pannaan Cisse/Moro vaihdossa toiseen suuntaan niin saadaan siirtosummaa inhimillisemmäksi. Huonompi juttu tässä on se, että jos Villa onnistuu kesällä hyvin Espanjan paidassa MM-kisoissa, niin hänen arvo nousee taivaisiin ja silloin tämä siirto on käytännössä mahdoton kuvio. Ennen kisoja kun miehen pääsisi nappaamaan...Ruma lapsi kirjoitti:Tota öö...kyllä sinne oikeeseen laitaan on PAKKO joku valmis pelimies saada. En oikeen usko ihmejunnun tuovan tähän ratkaisua. Valencia-Getafe matsin selostaja spekuloi Valencian David Villaa ratkaisuksi Puulin oikeaan laitaan. Joku sinne nyt on vaan pakko saada.
Kuvernööri kirjoitti:Oikealle laidalle ihan kuka vaan, kunhan nyt joku tulee. Itse pidän kaikkein tärkeimpänä kärkiosastoa, ja erityisesti se "toinen" kärkimies. Minun mielestäni (nyt kun ajattelee ihan järkevästi) Owenin voisi poimia takaisin N'castlesta. Tulisi pomminvarmasti, olisi varma 15-20 maalin valioliigapommittaja, eikä mitenkään erityisen kallis. Mutta se TOINEN, tukeva kärki...
Jermain Defoe, please. Älä Jol peluuta, luota Midoon ja Keaneen...toivon toivon.
Edit: Kaikkea sitä tulee kirjoitettua, anteeksi hetkellinen hairahdukseni. Michael pysyköön luoteen jättiläisissä, toivotan hänelle onnea pokaalijahtiin, minkä perässä hän maailmalle lähti.
eagle kirjoitti:Ihmettelen jos Pool-fanit tosissaan kuvittelivat uudistavansa mestaruuden. Samanlainen "kerran 20/30-vuodessa" temppu kuin ManU'n voitto. Joskus vähän pomppii ja tähdet suosii. Itse olisin ennemmin nauttinut siitä kunnolla ja ollut rakentelematta liikaa pilvilinnoja.
Voittaja kirjoitti:Totta helvetissä odotin meidän voittavan sen uudelleen. Mitä järkeä on mennä mihinkään kilpailuun sillä asenteella että katotaan mitä tulee? Kyllä itse ainakin odotan ja uskon että voitetaan kaikki kilpailut mihin osallistutaan. Mutta sen verran tietenkin pitää rehellinen olla, ettei nykyisen kaltaisella viimeistelyllä tämän pitemmälle kuulukkaan, paskaa mikä paskaa.
Kuvernööri kirjoitti:Olen vahvasti sitä mieltä, että puolustuksen ja keskikentän osalta maailmasta löytyy 4 joukkuetta (Barca, Milan, Juve, Chelsea), jotka pystyvät kilpailemaan Liverpoolin kanssa. Tämä siitä huolimatta, että vieläkään meillä ei ole mitat täyttävää oikeaa laituria.
Näin on. Tämä seura ei tähän kaadu eikä fanius tähän lopu. You'll Never Walk Alone!!!Kuvernööri kirjoitti:Tärkeintä on kuitenkin se, että on olemassa Liverpool Football Club!
Tätä peräänkuuluttamaasi objektiivisuutta saa etsiä omista viesteistäsi kyllä kissojen ja koirien kanssa. Liverpoolia kohtaan ei osaltasi ole riittänyt mitään muuta kuin erittäin negatiivista vuodatusta (ja eipä niitä positiivisia kirjoituksia taida osaltasi olla kyllä juuri mitään muutakaan kohtaan..), joka tuskin on vain pelkän objektiivisen tarkastelun tulosta, ilman minkäänlaista vihaa/katkeruutta Liverpoolia kohtaan..? Omalta osaltani olen kritisoinut Rafaa/pelaajia niissä asioissa, joissa olen sitä nähnyt tarpeelliseksi. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että tämän hetken Liverpool pelaa paremmin kuin 15 vuoteen ja voitti Rafan komennossa (tätä kautta huonommalla joukkueella) viime vuonna sen suurimman eurooppalaisen pokaalin. Ainakin minulla tuosta yksinkertaisesti on vain todella vaikeaa hakea mitään isompaa aihetta kritiikkiin. Lähinnä tulee mieleen tämä oikean laidan ongelma, joka jäi sittenkin ratkaisematta tämän kauden osalta. Hyökkääjien maalinteko-ongelmat tuskin ovat suoranaisesti Rafan vika (peli pyörii paremmin kuin pitkiin aikoihin ja paikkoja tulee joka ottelussa), joskin ei niitä keinoja kipsin murtamiseen ole kauheasti esillä. Paperillahan tuolla hyökkäyskvartetilla pitäisi laittaa verkot laulamaan, mutta tuskinpa Rafaa voi syyttää ennustuskyvyn puuttumisesta (eli ettei nähnyt tätä Cissen ja Moron tehottomuutta jo vuosi sitten).eagle kirjoitti:Suosittelen joskus tarkastelemaan seuroja objektiivisesti.
...
Tottakai sitä pitää pelaajian uskoa itseensä, samoin toivoa parasta ja kannustaa, mutta pitää olla realistinen. Liverpool ei millään osalueella ole maailman/euroopan kärkeä. Ainoa missä se jotenkin pärjää on keskikentän keskusta. Ja siinäkin menee moni vielä edelle. Noh maalivahti(ykkönen) on ihan pätevä kyllä myös, muttei hänkään läheskään maalman huippua.
...
Ihmettelen jos Pool-fanit tosissaan kuvittelivat uudistavansa mestaruuden. Samanlainen "kerran 20/30-vuodessa" temppu kuin ManU'n voitto. Joskus vähän pomppii ja tähdet suosii. Itse olisin ennemmin nauttinut siitä kunnolla ja ollut rakentelematta liikaa pilvilinnoja.
eagle kirjoitti:Suosittelen joskus tarkastelemaan seuroja objektiivisesti. Esim. Valencia pesee keskikentän&puolustuksen osalta Liverpoolia mennen tullen ja vielä kerran. HSV pesee puolustuksen osalta myös toisena esimerkkinä, keskikenttä on hiinä ja hiinä. Nämä nyt parina nopeana esimerkkinä.
Liverpooligan kirjoitti:Näin on. Tämä seura ei tähän kaadu eikä fanius tähän lopu. You'll Never Walk Alone!!!
Tätä peräänkuuluttamaasi objektiivisuutta saa etsiä omista viesteistäsi kyllä kissojen ja koirien kanssa. Liverpoolia kohtaan ei osaltasi ole riittänyt mitään muuta kuin erittäin negatiivista vuodatusta (ja eipä niitä positiivisia kirjoituksia taida osaltasi olla kyllä juuri mitään muutakaan kohtaan..), joka tuskin on vain pelkän objektiivisen tarkastelun tulosta, ilman minkäänlaista vihaa/katkeruutta Liverpoolia kohtaan..? Omalta osaltani olen kritisoinut Rafaa/pelaajia niissä asioissa, joissa olen sitä nähnyt tarpeelliseksi. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että tämän hetken Liverpool pelaa paremmin kuin 15 vuoteen ja voitti Rafan komennossa (tätä kautta huonommalla joukkueella) viime vuonna sen suurimman eurooppalaisen pokaalin. Ainakin minulla tuosta yksinkertaisesti on vain todella vaikeaa hakea mitään isompaa aihetta kritiikkiin. Lähinnä tulee mieleen tämä oikean laidan ongelma, joka jäi sittenkin ratkaisematta tämän kauden osalta. Hyökkääjien maalinteko-ongelmat tuskin ovat suoranaisesti Rafan vika (peli pyörii paremmin kuin pitkiin aikoihin ja paikkoja tulee joka ottelussa), joskin ei niitä keinoja kipsin murtamiseen ole kauheasti esillä. Paperillahan tuolla hyökkäyskvartetilla pitäisi laittaa verkot laulamaan, mutta tuskinpa Rafaa voi syyttää ennustuskyvyn puuttumisesta (eli ettei nähnyt tätä Cissen ja Moron tehottomuutta jo vuosi sitten).
Ja näistä Liverpoolin osa-alueista verrattuna muihin voisi todeta sen verran, että arviossasi on kyllä totuutta mukana. Huomioon tulee kuitenkin ottaa se, että Liverpoolin pelissä (varsinkin viime vuonna Champion Leaguessa) kokonaisuus on enemmän kuin vain osien yhteenlaskettu summa. Ja tämä kokonaisuus asettuu mielestäni vielä oikeaan suhteeseen, kun huomioidaan hyökkääjistön epäonnistumisen vähentävän suuren osan kokonaisuudesta. Eli siis toisin sanottuna maalivahti-, puolustus- ja keskikenttäpeli on (tilastojenkin valossa) kuosissa. Hyökkäys on se, mikä pettää; ja pettääkin sitten todella rankasti. Eli siis mitä yritän tässä sanoa on se, että jalkapallo on joukkuepeli, eikä yksilölaji. Arsenal antoi tästä loistavan esimerkin kukistamalla suuren ja mahtavan Realin. Samanlaiseen joukkuepelaamiseen Liverpoolinkin menestys viime vuonna perustui. Ja tulee perustumaan tulevaisuudessakin.
Ja tuo viimeisin tekstintuotoksesi on itsessään jo niin huvittava, ettei se edes ansaitsisi kommentointia, mutta menkööt nyt... "KERRAN 20/30-VUODESSA TEMPPU"... Buhahaaaaa. Laitetaan tämä nyt siihen tietämättömyyden piikkiin, niin ei tarvitse sinullakaan hävetä niin kovasti... (vinkkinä vain: tarkistapa sitä jalkapallohistoriaa pikkuisen tarkemmin ennen tuollaisia sammakoita).