Ruma lapsi kirjoitti:
Crouchin hintalappu oli jo aika häkellyttävä.
Ranskasta tai Espanjasta hankittu paikallinen "Crouch" olisi maksanut se 3-5 miljoonaa puntaa, mutta niinkuin sinisten Jose-setä sanoi: "English transfer market is grazy".
Rafakin sanoi tänään, että Crouch oli hänen listallaan ensimmäisenä ja parasta miehessä oli kansallisuus. Rafan mukaan englantilaisessa joukkueessa täytyy pelata myös oman maan miehiä. Ja nämä perinteisesti maksavat.
Mutta jos Crouchista jatketaan vielä, niin olen aivan varma, että kukkakepistä on enemmän iloa Poolille kuin esim. 35m£ Didier Drogbasta Roman Empirelle. Mites vertaatte esim Crouchia 7m£ ja Yakubua 7.5m£. 16 valioliigamaalia maksavat ja Rafa katsoi Poolilla olevan tämän verran hilloa sijoittaa kyseiseen pelaajaan. Hyvä niin. Niin ja olen aikas varma, että tabloidit eivät tästä miehestä saa irti paljon juttua, vertaa esim 5m£ Graig Bellamy. Joukkueen on helpompi olla yhtenäinen, ilman että täysin turhiin asioihin täytyy kiinnittää enemmän huomioita.
Rafalution on hyvässä vauhdissa. Keskuspuolustukseen yksi ukko lisää rotaatioon (Milito mahtava hankita, Upson hyvä) ja se oikean laidan uusi mies. Jos Figo tulee, niin saadaan taitoa kentälle ja erikoistilanteisiin. Saadaan myös kitinää ja kiukuttelua. Kumpi sitten painaa vaa' assa enemmän. Tai sitten Rafa vetää hihasta uuden miehen, tiedä häntä. Itse kaipaisin vielä oikeaa laitapuolustajaa Finnanin kanssa kilpailemaan peliajasta. Josemi Nunezin seuraksi takaisin Espanjaan.
Niin ja toivottavasti Baros saadaan myytyä ulkomaille kunnon korvausta vastaan. Sanoisin, että tuo 7m£ olisi minimi, mutta luulen että siirtokorvaus jää pienemmäksi. Tai sitten vaihdetaan päittäin Lyonin Sidney Govouun (jee jee, perfect world). Sitten Neil Mellor penkille odottamaan vuoroaan ja kyykyttämään Arsua.
StevieY