Itse muistelisin, että konsonanttihirviö oli hyväkin silloin aikoinaan Aggerin kanssa toppariparina,Skrtel oli paskimpia Pool toppareita kautta aikojen
mutta onko aika kullannut muistot.
Itse muistelisin, että konsonanttihirviö oli hyväkin silloin aikoinaan Aggerin kanssa toppariparina,Skrtel oli paskimpia Pool toppareita kautta aikojen
Arvostan mielipidettäisi, vertaus Skrteliin oli ehkä liikaa. Silti VVD ja Matip ovat olleet parina parhaimpia koko liigassa useampia vuosia joten Konaten peliaika on jäänyt aika vähiin. Silti omasta mielestäni Konate on ollut todella pettymys kun hommattiin Pooliin ja sen vuoksi ei peliaikaa.Olen kyllä eri mieltä Konatesta. Eilen oli epävarma, mutta omasta mielestä jopa Liverpoolin varmin toppari tämän ja viime kauden otannalla.
Agger oli loistava aikoinaan ja paikkasi Skrtelin mokia, Skrtel oli hasardi joskus. Välillä pelasi todella hyvin, mutta se ei riittänyt ja siksi myytiin. Todennäköisesti Konaten epävarmuus johtuu vähästä peliajasta? Tykkään miehen nopeudesta toppariksi.Itse muistelisin, että konsonanttihirviö oli hyväkin silloin aikoinaan Aggerin kanssa toppariparina,
mutta onko aika kullannut muistot.
Pelasihan Skrtel Liverpoolissa kuitenkin yhdeksän kautta, eli kyllä se taso nyt on kuitenkin tainnut ainakin seurojohdolle riittää.Agger oli loistava aikoinaan ja paikkasi Skrtelin mokia, Skrtel oli hasardi joskus. Välillä pelasi todella hyvin, mutta se ei riittänyt ja siksi myytiin.
Se oli ennen Kloppia. Se riitti silloin kun ei voitettu mitään. Peukku sille, että joku jaksaa puolustaa keskinkertaista.Pelasihan Skrtel Liverpoolissa kuitenkin yhdeksän kautta, eli kyllä se taso nyt on kuitenkin tainnut ainakin seurojohdolle riittää.
Okei. Samaan aikaan tosin se Aggerkin lähti eli ehkä hänelläkään ei sitten riittänyt.Se oli ennen Kloppia. Se riitti silloin kun ei voitettu mitään.
Aggerilla tuli vuodet täyteen, hän halusi lähteä kasvatusjoukkueeseen. Toki hän lähti ennen Kloppia joten sinun pointti?Okei. Samaan aikaan tosin se Aggerkin lähti eli ehkä hänelläkään ei sitten riittänyt.
No lähinnä mä ihmettelin tässä vaan väittämääsi, että Skrtelillä ei riittänyt, kun pelasi kuitenkin 9 kautta avauksen topparina. Sitten perustelit tätä sillä, että ennen Kloppia riitti, eli toisin sanoen siis riitti kuitenkin. Ja sama juttu oli tosiaan Aggerillakin.Aggerilla tuli vuodet täyteen, hän halusi lähteä kasvatusjoukkueeseen. Toki hän lähti ennen Kloppia joten sinun pointti?
No kumpikaan ei ole pelannut Kloppin alaisuudessa. Agger olisi kelvannut avaukseen, Škrtel ei, ei todellakaan. Tarpeeksi selvää?No lähinnä mä ihmettelin tässä vaan väittämääsi, että Skrtelillä ei riittänyt, kun pelasi kuitenkin 9 kautta avauksen topparina. Sitten perustelit tätä sillä, että ennen Kloppia riitti, eli toisin sanoen siis riitti kuitenkin. Ja sama juttu oli tosiaan Aggerillakin.
Nooh, siltä osin kyllä, että Skrtel ei ole mieleesi ja Agger sen sijaan on. Mutta joo, mennään näillä.No kumpikaan ei ole pelannut Kloppin alaisuudessa. Agger olisi kelvannut avaukseen, Škrtel ei, ei todellakaan. Tarpeeksi selvää?
No joo, hieno nousu taas, mutta itse sanoisin, huolestunein mielin eteenpäin. Kolme viimeistä peliä on ollut aika kuraa. Ja saatu niistä kuitenkin täydet pisteet. Mutta jos peli ei parane, turpaan tulee kohta ihan varmasti.Hyvillä mielin eteenpäin!
Liverpool. Entäs Mypa? Ei sen kaunista tarvi olla. Riittää vain että voittaa kaikki pelit.Kuka johtaa liigaa?
Heh, pistää hymyilyttämään tuo "Kloppomainen, eli puolustetaan miten sattuu"-kommentti. Kun Kloppin "koneisto" toimii, se on totaalista jalkapalloa todella aggressiivisella paineella. Kun joukkue ei toteuta valmentajansa pelityyliä ja on liian laiska, silloin tulee 1-1 tasureita esimerkiksi Lutonia vastaan kuten aikaisemmin. Kloppin mentaliteetti lähtee puolustamisesta, sen vuoksi kova paine heti ylhäältä. Kai sinäkin sen jo tiedät näin monen vuoden jälkeen?mutta sitten näissä jälkimmäisissä oli taas mentaliteetti Kloppomainen, eli puolustetaan miten sattuu kunhan tehdään yksi enemmän.
Nooh, siltä osin kyllä, että Skrtel ei ole mieleesi ja Agger sen sijaan on. Mutta joo, mennään näillä.
Sinun mielestäsi siis Skrtel oli hyvä toppari? Meikän mielestä Skrtel oli todellakin huonoimpia avauksen toppareita varmaan pariin kymmeneen vuoteen ja olen seurannut Poolia kymmeniä vuosia. Teki myös neljä omaa maalia kaudella 2013/2014 kun mestaruus oli lähellä. Mies ei ollut yhtä hasardi kuin Sakho tulevaisuudessa, mutta aika lähellä. Pool oli lähellä mestaruutta kaudella 2013/2014, mutta puolustus vuosi kuin seula Skertelin johdolla. Agger pelasi vain 20 peliä kyseisellä kaudella kun oli loukkaantunut, välillä avauksessa välillä ei eli ei voinut johtaa puolustusta kuten aikaisemmin.Nooh, siltä osin kyllä, että Skrtel ei ole mieleesi ja Agger sen sijaan on. Mutta joo, mennään näillä.
On se Salah tosi hyvä, mutta kyllä mä pidän Hålandia vielä parempana tässä hommassa.Liverpoolilla sarjan paras maalinero