Liverpool FC 2023–2024

• 66 187
  • 531

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kaikki aikanaan :) Runko näyttää olevan ihan hyvässä kunnossa joten kiire ei taida olla. Varmasti ekana keskitytään muutaman pelaajan jatkosoppareihin.
Jatkosopparit ovat tärkeitä, mutta uusista hankinnoista tärkein on laadukas keskikentän pohja. Endo ei vaan riitä tuohon ja Mac Allisterille se ei ole oikea paikka pelata. Myös toppari ja vasen pakki olisi hyvä hankkia.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Joko @Andi pian avaat perinteiseen tapaan uuden ketjun tälle kaudelle?
Mä oon täysin tynnyrissä elänyt (yhtään haastattelua/matsia/uutista en ole nähnyt tai ainakaan sisäistänyt) kesän ajan siihen mitä on seurassa tapahtunut, joten parempi jos joku muu ottaa asiaan kantaa ja kertoo mullekin mitä sieltä voi odottaa.

Työt ja perhe haittaa harrastuksia niin pahasti, ettei ole mitään käryä edes siitä miten jengi pelaa tai pitäisi pelata Slotin mielestä. Mielenkiinto on kyllä korkealla kun ihmettelee kohta pelejä ja muistelee verrokkina viime vuosien ”rollercoasteria”.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mä oon täysin tynnyrissä elänyt (yhtään haastattelua/matsia/uutista en ole nähnyt tai ainakaan sisäistänyt) kesän ajan siihen mitä on seurassa tapahtunut, joten parempi jos joku muu ottaa asiaan kantaa ja kertoo mullekin mitä sieltä voi odottaa.

Työt ja perhe haittaa harrastuksia niin pahasti, ettei ole mitään käryä edes siitä miten jengi pelaa tai pitäisi pelata Slotin mielestä. Mielenkiinto on kyllä korkealla kun ihmettelee kohta pelejä ja muistelee verrokkina viime vuosien ”rollercoasteria”.
Aika tynnyrissä tässä olen itsekin Slotin suhteen. Mutta voin värkätä uuden ketjun avauksen perjantai-illan sateiden aikana, jos joku muu ei ehdi ennen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy