En tiedä mihin ketjuun tämä kuuluisi mutta on Hyypiällä kyllä tilannetajua.
Tarjoilijaksi sopisikin paljon paremmin kuin jalkapalloasiantuntijaksi.
En tiedä mihin ketjuun tämä kuuluisi mutta on Hyypiällä kyllä tilannetajua.
Jalkapalloilijanakin ihan merkittävä. Ehkä jopa parempi kuin tarjoilijana.Tarjoilijaksi sopisikin paljon paremmin kuin jalkapalloasiantuntijaksi.
Jalkapalloilijanakin ihan merkittävä. Ehkä jopa parempi kuin tarjoilijana.
Mutta peliäly on säilynyt uran jälkeenkin.Joo saattoi joskus olla
Mutta peliäly on säilynyt uran jälkeenkin.
Minä olen Punaisen ristin kuukausilahjoittaja ja toivottavasti osa tuestani menee myös sokeille.No siitä en ole nähnyt näyttöjä
Minä olen Punaisen ristin kuukausilahjoittaja ja toivottavasti osa tuestani menee myös sokeille.
En sano että manu:n (pienillä kirjaimilla tietysti) kannattaminen rikos olisi mutta kyllä kai se rikollispiireissä meriitti on. :)Minä maksan joka vuosi YTK:n jäsenmaksua ja toivottavasti osa tuestani menee myös työttömille valmentajille.
Näin minäkin pitkälti pelin koin, mutta kun katsoo virallista Xg (maaliolettama) tilastoa, niin ne menee aika tasan.Kloppo taisi muuten sanoa ennen matsia että pitää olla kliininen voittaakseen tänään, ja kliinisyys oli ehkä ainut asia missä Citya parempia tänään oltiin, koska olihan kotijoukkueella tukku huikeita saumoja pistää peli nippuun, siinä missä vierailla ei oikein paikkoja edes ollut maalien lisäksi.
Kova on penkki, mutta eikö veskaria ole ollenkaan?Illan otteluun Klopp iskee kyllä aikamoisen muutospatteriston edellisiin peleihin nähden:
Gomez-Matip-Konate-Tsimikas
Milner-Keita-Henderson
Jota-Firmino-Diaz
Joten penkille jää kyllä ihan hyvin nimeä supersubeiksi. Liekö yrittää säästellä lauantain City peliä silmällä pitäen. Toivottavasti ei käy hassusti.
Pieni kierrätys on ihan hyvä tähän paikkaan ja tuokin kokoonpano riittää kyllä jatkopaikkaan.Joten penkille jää kyllä ihan hyvin nimeä supersubeiksi. Liekö yrittää säästellä lauantain City peliä silmällä pitäen. Toivottavasti ei käy hassusti.
Näkyy olevan Alisson maalissa. Ei tuo huono avaus ole. Linja lienee hieman matalammalla kuin VvD:n johtamana. Benfican tässä pitää hyökätä, joten vastaiskun paikkoja tulee Poolille paljon.Kova on penkki, mutta eikö veskaria ole ollenkaan?
FA Cup City lauantaina ja ManU tiistaina?Pieni kierrätys on ihan hyvä tähän paikkaan ja tuokin kokoonpano riittää kyllä jatkopaikkaan.
Cityä vastaan pelattiin jo ja lauantaina on Unitedia vastaan.
Joo, nyt meni sekaisin itseltäni.FA Cup City lauantaina ja ManU tiistaina?
Pelipäivä ja avaus näyttää tuollaiselta. Toivottavasti keskikentällä riittää jalat tänään ja otetaan 2-1 voitto. Nollapeliin en usko kun Hesus tekee Citylle sen kiintiömaalinsa näissä matseissa.Liverpool: Alisson, Alexander-Arnold, Konate, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Thiago, Keita, Diaz, Mane, Salah.
Subs: Kelleher, Milner, Firmino, Gomez, Henderson, Jones, Jota, Tsimikas, Matip.
Saa nähdä miten tuo Edwardsin lähtö kesällä tulee vaikuttamaan jengiin pitkässä juoksussa. Ei ole helpoimmasta päästä seuraajan astua noihin saappaisiin.Liverpoolin kokoonpano on kyllä tajuttoman kova, ottaen huomioon käytössä olevat rahavarat.
Toki tuo kalpenee täysin Citylle, mutta katsokaapa vaikkapa ManU:n vaihtopenkkiä tänään. Se on suorastaan surkuhupaisa, vaikka siirtoihin on käytetty hiacellinen rahaa Liverpoolia enemmän.
Edwardsille voisi rakentaa patsaan Anfieldille.