Minä myös!On tämä ihanaa!!!! Taidan ottaa konjakit!
Minä myös!On tämä ihanaa!!!! Taidan ottaa konjakit!
Suosittelen myös LFCTV:n YouTuben livelähetystä tämän seuraamiseen.https://news.sky.com/watch-live
Tuossa linkki josta voi seurailla korvakannun kulkua. Klopp oli kyllä "yhtä hammasta" koko mies koneesta ulos tullessaan.
Tätä samaa olen hokenut siitä lähtien, kun Keitan rajoitteet/sopeutumisvaikeudet kävivät selväksi. Siellä on iso liuta työhevosia, mutta ei yhtään taikuria. Kärjessä on kyllä pallollista taitoa, mutta se moottori puuttuu yhä. Xavin ja Iniestan rakkauslapsi on varmaan kaikkien joukkueiden toivelistalla, joten ei Pool ihan yksin tässä kerhossa ole. Olen muuten melko varma, ettei City enää uusi mestaruuttaan. Sellainen fiilis on, että nälkää ei enää ole ja avainpelaajat vanhenevat käsiin. Tuosta koneesta on jo otettu liikaa irti. Eihän sinne jää kuin yksi vaihtoehto mestarisuosikiksi siinä tapauksessa. Se täsmähankinta keskustaan kyllä auttaisi. Kärki ja alakerta ovat kunnossa. Riippuen Lovrenin tilanteesta, toppareita ehkä yksi lisää, jos akatemiasta ei ole ketään nousemassa peliminuuteille asti. Ja Robbo voisi ansaita paremman stuntin kuin Moreno.Heille kysymys, jotka tarkemmin seuraavat Liverpoolia, että mitä pelipaikkaa LFC:n täytyisi vielä vahvistaa, jotta olisi vielä paremmin mukana Valioliiga mestaruudessa kiinni? Itse veikkaisin keskikenttää. Liverpoolin keskikentällä olisi andreapirlomaiselle klassiselle pelintekijälle tarvetta, mutta näkeekö muut noin?
Äkkiseltään sanoisin, että Liverpool tarvitsisi ennen kaikkea laadukasta syvyyttä joukkueeseen. Minusta isoin ero Cityn ja Liverpoolin väliltä löytyy vaihtopenkiltä, vaikka ei Liverpoolia varmaan haittaisi keskikenttääkään vahvistaa. Henderson on jotenkin aika kankea ja Milner melko iäkäs joten nuoria, työteliäitä Kloppo-palloon sopivia pelaajia avaukseen ja/tai penkille niin hyvä tulee.Heille kysymys, jotka tarkemmin seuraavat Liverpoolia, että mitä pelipaikkaa LFC:n täytyisi vielä vahvistaa, jotta olisi vielä paremmin mukana Valioliiga mestaruudessa kiinni? Itse veikkaisin keskikenttää. Liverpoolin keskikentällä olisi andreapirlomaiselle klassiselle pelintekijälle tarvetta, mutta näkeekö muut noin? Käsittääkseni Liverpoolin sopimustilanne on todella hyvä, avainpelaajilla on voimassaolevat pitkät sopimukset. Liverpool varmaankin vahvistaa joukkuetta kesän aikana, mutta mille pelipaikalle?
Joku voisi pian avata uuden Liverpoolin kausiketjun, alkaa nimittäin jo aika lailla polttelemaan ensi kausi.
En kyllä allekirjoita. Syvyyttä siellä piisaa suurinpiirtein joka pelipaikalle, se ei ole ongelma. Sieltä voi vaihtaa puoli joukkuetta kerralla eikä taso laske. Toki Mane ja Firmino ovat pelaajatyypiltään täysin erilaisia kuin Origi ja Sturre, mutta maalintekovoimaa Poolista on löytynyt koko kauden ajan. Puolustuskin oli betonia, kiitos Virgilin, joka on varmaan joukkueen tärkein yksittäinen pelaaja, ja muutenkin pelipaikkansa parhaita pelaajia koko maailmassa. Käytännössä siis korvaamaton. Mutta ei tuo Poolin peräpää kyllä ole kovin suurissa vaikeuksissa, kunhan ei nyt ihan koko alakertaa tarvitse kerralla korvata.Äkkiseltään sanoisin, että Liverpool tarvitsisi ennen kaikkea laadukasta syvyyttä joukkueeseen. Minusta isoin ero Cityn ja Liverpoolin väliltä löytyy vaihtopenkiltä, vaikka ei Liverpoolia varmaan haittaisi keskikenttääkään vahvistaa. Henderson on jotenkin aika kankea ja Milner melko iäkäs joten nuoria, työteliäitä Kloppo-palloon sopivia pelaajia avaukseen ja/tai penkille niin hyvä tulee.
Olen muuten melko varma, ettei City enää uusi mestaruuttaan. Sellainen fiilis on, että nälkää ei enää ole ja avainpelaajat vanhenevat käsiin. Tuosta koneesta on jo otettu liikaa irti. Eihän sinne jää kuin yksi vaihtoehto mestarisuosikiksi siinä tapauksessa. Se täsmähankinta keskustaan kyllä auttaisi.
David Silva ja Kompany. Joukkueen kaksi melkeinpä tärkeintä pelaajaa. Tosin Kompanyn sopimus on katkolla muutenkin, ei ole vielä tietoa jatkosta. Samantasoista topparia eivät kyllä helpolla löydä. Nuo luetellut ovat hyviä tai erittäin hyviä, mutta eipä oikeastaan mitään sellaista, mitä ei muillakin olisi. Muilla ei ole David Silvan tasoista pelintekijää. Kompany on hiukan sellainen Virgilin tapainen pelaaja, jonka arvo on enemmän kuin henkilökohtaiset peliesitykset. Hän on siis johtaja, jonka korvaaminen on yhtä vaikeaa kuin pelintekijän tuolla tasolla. Voin toki olla väärässäkin. Mutta näin minä Cityn tilanteen näen.Kukas noista vanhenee käsiin?
David Silva ja Kompany. Joukkueen kaksi melkeinpä tärkeintä pelaajaa. Tosin Kompanyn sopimus on katkolla muutenkin, ei ole vielä tietoa jatkosta. Samantasoista topparia eivät kyllä helpolla löydä. Nuo luetellut ovat hyviä tai erittäin hyviä, mutta eipä oikeastaan mitään sellaista, mitä ei muillakin olisi. Muilla ei ole David Silvan tasoista pelintekijää. Kompany on hiukan sellainen Virgilin tapainen pelaaja, jonka arvo on enemmän kuin henkilökohtaiset peliesitykset. Hän on siis johtaja, jonka korvaaminen on yhtä vaikeaa kuin pelintekijän tuolla tasolla. Voin toki olla väärässäkin. Mutta näin minä Cityn tilanteen näen.
David Silva ja Kompany. Joukkueen kaksi melkeinpä tärkeintä pelaajaa. Tosin Kompanyn sopimus on katkolla muutenkin, ei ole vielä tietoa jatkosta. Samantasoista topparia eivät kyllä helpolla löydä. Nuo luetellut ovat hyviä tai erittäin hyviä, mutta eipä oikeastaan mitään sellaista, mitä ei muillakin olisi. Muilla ei ole David Silvan tasoista pelintekijää. Kompany on hiukan sellainen Virgilin tapainen pelaaja, jonka arvo on enemmän kuin henkilökohtaiset peliesitykset. Hän on siis johtaja, jonka korvaaminen on yhtä vaikeaa kuin pelintekijän tuolla tasolla. Voin toki olla väärässäkin. Mutta näin minä Cityn tilanteen näen.
@mikko6000 @Jesus Shaves En toki pidä Cityä mädäntyvänä jenginä, mutta optimistina uskon, että Pool pistää vielä yhden pykälän silmään ensi kaudella ja vie kannun. Noiden kahden panos oli näissä tuoreissa mestuuksissa minusta merkittävä eikä City enää löydä lääkkeitä, millä hattutemppu saadaan täyteen. Se oli nytkin jo todella tiukka taistelu. Jos BS vie tuon porukan vielä ensi kaudella mestaruuteen, niin sitten pitää vain purra hammasta ja myöntää olleensa väärässä.
Vai olenko jo valmiiksi väärässä Silvojen suhteen? Oliko BS oikeasti se moottori? En pannut mitenkään erityisesti merkille keskinäisissä.
Heille kysymys, jotka tarkemmin seuraavat Liverpoolia, että mitä pelipaikkaa LFC:n täytyisi vielä vahvistaa, jotta olisi vielä paremmin mukana Valioliiga mestaruudessa kiinni? Itse veikkaisin keskikenttää. Liverpoolin keskikentällä olisi andreapirlomaiselle klassiselle pelintekijälle tarvetta, mutta näkeekö muut noin? Käsittääkseni Liverpoolin sopimustilanne on todella hyvä, avainpelaajilla on voimassaolevat pitkät sopimukset. Liverpool varmaankin vahvistaa joukkuetta kesän aikana, mutta mille pelipaikalle?
Joku voisi pian avata uuden Liverpoolin kausiketjun, alkaa nimittäin jo aika lailla polttelemaan ensi kausi.