SG8 Rangersin manageriksi. Melkoinen ylläri, ainakin mulle.
Toivottavasti vain hakemassa kokemusta ja jossain vaiheessa löytää paikkansa Liverpoolin organisaatiossa.SG8 Rangersin manageriksi. Melkoinen ylläri, ainakin mulle.
Olin melko toiveikas, että SG olisi ottanut Buvacilta vapautunutta roolia. Ei sitten.Toivottavasti vain hakemassa kokemusta ja jossain vaiheessa löytää paikkansa Liverpoolin organisaatiossa.
Toivottavasti vain hakemassa kokemusta ja jossain vaiheessa löytää paikkansa Liverpoolin organisaatiossa.
Minä lähtisin vahvalla kokoonpanolla ottamaan sen tarvittavan tasapelin, jolla jätetään Chelski lopullisesti taakse. Viimeisessä pelissä Brightonia vastaan voisi sitten lepuuttaa ykkösmiehistöä. Olisi mukavaa varmistaa Mestarien liigapaikka jo ennen viimeistä kierrosta. Kiovan finaalin varaan ei voi paikkaa jättää Realin tuomariedun takia.Mikä mahtaa olla päivän avaus tänään? CHE-pelillä kun ei niin hirveän paljon merkitystä ole..
Minä lähtisin vahvalla kokoonpanolla ottamaan sen tarvittavan tasapelin, jolla jätetään Chelski lopullisesti taakse. Viimeisessä pelissä Brightonia vastaan voisi sitten lepuuttaa ykkösmiehistöä. Olisi mukavaa varmistaa Mestarien liigapaikka jo ennen viimeistä kierrosta. Kiovan finaalin varaan ei voi paikkaa jättää Realin tuomariedun takia.
Minä lähtisin vahvalla kokoonpanolla ottamaan sen tarvittavan tasapelin, jolla jätetään Chelski lopullisesti taakse. Viimeisessä pelissä Brightonia vastaan voisi sitten lepuuttaa ykkösmiehistöä. Olisi mukavaa varmistaa Mestarien liigapaikka jo ennen viimeistä kierrosta. Kiovan finaalin varaan ei voi paikkaa jättää Realin tuomariedun takia.
Liverpool tippui siis neljänneksi, joten sunnuntaina on otettava voitto tavalla tai toisella. Toisaalta olisiko tuo neljäs sija hirveä pettymys, jos CL:n pyttyä pääsisi nostamaan. No, pallo on pyöreä. Tässä nähdään, että muutamat turhat tappiot olisivat nyt kultaakin kallimpia.
Mane on kokoonpanossa. Huh. Liverpoolille tuhannes valioliigaesiintyminen.Laitetaan sellainen tieto tännekin, että Mane ei pysty pelaamaan nyt ainakaan Brightonia vastaan huomenna. Jonkun osuman saanut Chelskiä vastaan ja treenejä on jäänyt väliin. Kukakohan on seuraava?
Pieni lihasvamma. Varotoimenpiteenä sivussa ja pitäisi olla pelikunnossa Kiovassa.Missä on Milner? Onko mitään tietoa tihkunut mistään?