Kyllä se näin taitaa olla, että tänään julkistetaan Hodarin soppari. Ihan ok. Ei ollut suosikkini tehtävään missään nimessä, mutta saa toki täyden tukeni. Saattaa olla kokeneena ja rauhallisena managerina hyvä ja vakaa valinta pariksi kaudeksi.
Samanlaiset fiilikset tuli itsellenikin. "ok valinta".
Pelaajakaupoista: Mielestäni Torres, Mascherano ja Gerrard lihoiksi, jos kaikki niistä saatavat rahat saadaan suoraan uusiin pelaajaostoihin. Näistä herroista saa yhteensä varmaankin noin 80-100 miljoonaa, jolla saisi ostettua 5-6 laatu pelaajaa. Ei mitään järkeä mielestäni pitää kiinni Torresista, vaikka onkin joukkueen paras pelaaja, niin jos ei kentälle saada saman tason kavereita, niin lihoiksi..
Samaa mieltä, että Torres on joukkueen paras pelaaja tällä hetkeelä, ainakin arvokkain markkinahinnaltaan. Varmasti houkuttaa laittaa lihoiksi.
Tarkoititko viimeisellä virkkeellä sitä, että jos ei saada Torresin tason pelaajia, niin Torres myyntiin ja pari hieman Torresta heikompaa pelaajaa rosteriin?
Tavallaan Torres menisi hukkaan pelatessaan itseään huonompien kanssa?
Voi olla, että tulkitsin viestiäsi väärin, mutta tälläinen käsitys jäi.
Itse en myisi Torresta kovin helposti. Aiemmin olin sitä mieltä, että Gerrard on joukkueen tärkein pelaaja huolimatta (koko seuraa ajatellen, ei pelkästään peliesityksiä) viime kaudesta.
Olen alkanut kallistumaan kuitenkin siihen suuntaa, että jopa Gerrard voidaan myydä ennen Torresia, jos Gerrardista saatu rahanippu on sopiva. Tämä siitäkin huolimatta, että uskon Gerrardin pystyvän vielä viime kautta parempiin esityksiin.
Miltä kuulostaisi manageri 1stAprilin ehdotus:
Mascherano ja Torres pidetään rosterissa, jos vaan mahdollista.
Myydään Gerrard ja Kuyt ainakin aluksi. En haluaisi kumpaakaan pois rosterista, mutta tässä tilanteessa lienee luovuttava jostakin.
Tilalle pari potentiaalista (suom. halvempaa pelaajaa pienemmillä kannuksilla) tulevaisuuden pelaajaa.
Muitakin pelaajia saatetaan joutua myymään. Toivottavasti Hodaria kuunnellaan jenkkien puolelta.