Antakaa tämän huhun olla totta, vaikka en usko siitä sanaakaan, että Rafa oikeasti haluaisi Lucasin ja Aquilanin Interiin. : ) Hodgsonin huhutaan päivän tabloideissa esim. hylkäävän Liverpoolin kosiskelut tai haluavan 48 tunnin sisällä seuralta vastauksen, että onko oikeaa kinnostusta vai ei.
Lucas saa lähteä ihan vapaasti ja kaikki punnat tai eurot plussaa, jota miehestä saisi kiskottua. Aquilanilla voisi olla käyttöä terveenä pysyessään, mutta kunnon korvausta vastaan voi jatkaa matkaa Rafan perässä.
Ja jos Mourinho ja Real aivan välttämättä haluavat SG:n riveihinsä, niin ei tämä omasta näkökulmasta olisi mikään maailmanloppu, vaan voisi toisaalta antaa molemmille osapuolille tervettä vaihtelua. Tässäkin tietenkin siirrosta saatavalla korvauksella merkitystä, ettei aivan ilmaiseksi lähde. Soppari tosiaan voimassa ja toisaalta, jos sattuu nyt suht kivasti pelaamaan skaboissa, niin ehkä hinta voisi jopa hiukan noustakin.
Jäisikö joku kaipaamaan jos Dirk lädeistä lähtisi? Minä en.
Kuyt on saanut tällä palstalla ajoittain aika perkeleesti arvostelua, mutta itse en pysty tätä oikein ymmärtämään. Oma näkemykseni jalkapallosta on täysin amatöörimainen ja ehkä siksi en ymmärrä kaikkia niitä kommentteja, joiden perusteella Dirk-setä olisi se kaiken pahan ruummillistuma Poolissa ja jonka takia tässä on jo suurin piirtein vuosia Valioliigan mestaruuksia hävitty. Pitäisin siis edelleen rosterissa.
Muuten tästä sopasta täytyy vielä todeta, että olen edelleen tyytyväinen Rafan lähtöön ja nyt pitäisi seuraavaksi saada vain tarpeeksi vahva osaaja tilalle. OK, talous on aivan viturallaan, mutta kyllä toi urheilullinen puoli pitää saada näyttämään paremmalta, jotta usko koko touhuun säilyy. Jenkithän pitäisi saada lähtemään ja uutta omistajaa kehiin, mutta tämä lienee pikaisella aikataululla olevan pelkkää unelmointia.
Pitkällä tähtäimellä talous pitää saada ehdottomasti kondikseen, mutta ei noita pelastajia ihan joka oksalla istu ja kuten todettua, millä saada Jenkit lähtemään.