Viestin lähetti Carlos
Sen sijaan mitä jääkiekon sm-liigaan tulee, mikään ei tunnu olevan kunnossa. Jos Veikkaaja huhuilee jostain pelaajasiirrosta, on aina n. 99,95% varmaa että se ei tule toteutumaan.
Nyt taidat muistella n. viiden vuoden takaisia Veikkaajan ns. Rönkä-vuosia. Niinpä katson asiakseni ilmoittaa, että Jukka Rönkä ei enää pitkään aikaan ole vetänyt Veikkaajaa. Onneksi. Sen sijaan hän on ehtinyt polttaa miljoonia MatchOn-portaalin konkurssiin päättyneeseen saagaan. Ansiolistalle on liitetty myös Suomen perinteikkäämmän urheilulehden Suomen Urheilulehden totaalinen pilaaminen lyhyessä ajassa.
Nykyinen "Hot Line"-osio sisältää erittäin vähän varsinaisia huhuja. Ja jos niitä on, Jatkoajassa nämä on kerrottu jo ajat sitten.
Viestin lähetti Carlos
Nämä heidän "analyysit" joukkueista ja heidän pelaajistaan ovat yleensä kyllä aika kamalaa puppua, joita kirjoitetaan selkeästi riittämättömällä ammattitaidolla.
Tätäkään en nyttemmin halua täysin allekirjoittaa. Eivät nuo analyysit nyt niin pieleen yleensä mene. Useimmiten päinvastoin. Tietty, kun erilaisia rankingeja tehdään, tulee esiin aina jonkinasteisia mielipide-eroja. Mutta jos käsiisi on osunut jokin lähiaikojen Veikkaaja, jossa todella pahoja sammakoita on, voisit ehkä siteerata joitakin niistä.
Minäkin tosin keskityn Veikkaajassa enemmän futis-osastoon. Olen todella tyytyväinen erityisesti siitä, että eurooppalaisesta futiksesta kerrotaan noinkin kattavasti täällä kaukana Pohjolassa. Mielestäni Veikkaaja on kokonaisuudessaan maamme paras urheiluaiheinen lehti.
Mitä sitten ketjun varsinaiseen aiheeseen tulee, olen edelleen tyytyväinen Lukon viimeaikaisiin hankintoihin. Kron tosin ei ole pelannut vielä otteluakaan, mutta luotto on kova. Joidenkin skeptismin ymmärrän, ja floppauksiin olen varautunut itsekin, mutta kun Raumalle tuodaan miltei 800 NHL-ottelun kokemus yhdessä paketissa, en voi olla kuin erittäin tyytyväinen.