VIHANNESKAAPPI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ilman muuta tervetuloa suomeen ja raumalle,odotamme yhteistä ottelua.Onneksi olkoon
cool,cool,cool.
cool,cool,cool.
Viestin lähetti TosiFani
Voi olla kaverit ovat sen arvoisia, mutta kovan riskin Lukko ottaa.
Viestin lähetti TosiFani
Olen esittänyt kritiikkiä hankintoja kohtaan tai oikeastaan toisen näkökannan, koska täällä on ilman kritiikkiä nostettu sekä Kron että Cisar sateentekijöiden rooliin. Voi olla kaverit ovat sen arvoisia, mutta kovan riskin Lukko ottaa. Kateellinen olen sillä Ässien kassavarat tietäen tänne ei hankinta yhtään lisää pelaajia, jollei he tuo omaa sponsoria mukaan. Olemme liigan Minardi talli !!!
Mitä kannattajia?Viestin lähetti Yuppi
Ainakaan Lukko ei petä kannattajiaan ja kausikorttilaisiaan kuten joillain muilla seuroilla on silloin tällöin ollut tapana! Olkaamme kiitollisia.
Viestin lähetti Kotkafani
Hankintoja tehdessä on aina mahdollisuus huonoihin ostoksiin. Näin on käynyt jokaiselle SM-liigaseuralle tällä kaudella. Lukekaa vaikkapa viimeisin Veikkaaja ja miettikää asiaa.
Eihän amerikassa ihmiset kiekkoa mene katsomaan vaan tappeluita ja oheisohjelmaa. Eihän ne edes tunne jääkiekon sääntöjä...Viestin lähetti masaman
eihän tämä mikään vitun amerikka ole!!! Siellä katotaan kiekkoa, vaikka siellä pelaisivat sammakot shortseissa... kyllä näio!
Se on hyvä, että hankitaan vahvistuksia! Silloin näkee, että seurajohto on tosissaan. Hankintoja tehdessä on aina mahdollisuus huonoihin ostoksiin. Näin on käynyt jokaiselle SM-liigaseuralle tällä kaudella. Lukekaa vaikkapa viimeisin Veikkaaja ja miettikää asiaa.
Viestin lähetti aaa
Mitä kannattajia?
Ainakaan porilaiset eivät lopeta kannustamista kuten jollain muiden seurojen "faneilla" on tapana!
Viestin lähetti Footless
Eikös JYPilläkin ole onnistuttu aikasta hyvin?
Viestin lähetti Yuppi
No johan... itse ajattelin lähinnä tämän kauden Ilvestä ja viime kauden Saipaa noina kausikorttilaisten vedättäjinä, mutta voinhan nyt toki Ässätkin tuohon sakkiin liittää. Porissahan tunnetusti se nahkatakki kääntyy nopeammin kuin Pasi Peltonen maalin takana.
Ässät-Jokerit tänään ja katsojia 3297... vetääköhän HPK enemmän Raumalle sunnuntaina? Ans kattoo.
Viestin lähetti Belander
Huh ja Wau. Nyt on lupa Lukolta odottaa vaikka mitä, sanon minä. Nyt jengiä vaan pirusti hallille joka ikiseen kotipeliin ja ne ketkä kykenevät vieraspeleihinkin niin sinne vaan. Nyt alkaa pinnoja ropisemaan Raumalle, tai ainakin kovasti toivon sitä. Hyvä Lukko.
Viestin lähetti uusiaika
Ei kai yksi mies voi noin paljon vaikuttaa,
jos tähänkään asti ei olla saatu juuri
mitään tehtyä paremmin kuin viime vuonna,
veikkaan että sama tahti taitaa jatkua tästä eteenpäinkin.
Itse kylläkin seuraan lehdestä enemmänkin Englannin liigaa. Ja kerrohan muuten Carlos, mikä siellä ei pidä paikaansa. Ainakin sarjataulukot futiksessa ovat kunnossa. Kyllä Veikkaaja taitaa sittenkin olla ainoa kunnon laaja urheilulehti Suomessa niille jotka peleja pelaavat. Ja jos ei lehti miellytä, ei sitä kannata silloin tilata.