Stigu kirjoitti:
miksi helvatassa meidän pitäisi hankkia jotain jämä- tai mestispelaajia, jotka eivät auta meitä mitenkään matkalla mestaruuteen?
Itse olen taas ihmetellyt sitä, että miksei käytetä Mestistä enemmän hyödyksi siirtomarkkinoilla, pois lukien LostEd, jonka hyödyllisyydestä ollaan montaa mieltä, ja kuuluukin olla. Olisi nyt edes koukannut Vopatin mukaansa ainoassa Areena-vaihdossaan viime viikolla.
Sieltä luulisi aivan saman tason miehiä löytyvän kuin nämä Scissons, Treille, Lambert, White, Murphy, _lisää tähän oma suosikkisi_, ...
Miten vi*ussa näiden ulkkareiden kanssa on haukattu paskaa niin kauan kuin minä muistan? Ei siellä ole pelimiehiä pörrännyt sitten ekan Beny-kauden jälkeen.
Jopa Spanhelia tulee ikävä pikku hiljaa, kun näitä ukkoja katselee tällä hetkellä. Pahemmin vedetään selkä suorassa kuin Niemisen Mika loppuaikoina.
Ei see oo häpee palkata Mestis-jamppaa, vaikka se on halvempi kuin white. Kalliita aloituksia ovat nuokin olleet (herran ainoa apu).
Kuka vi*tu muuten on Rahikainen, koskaan kuullutkaan. Taas joku farminfarminfarminfarmin tappelija, josta vain Cairns ja cobol ovat kuulleet.
Pena, haista huilu. "Näillä mennään", kuulostat ihan Virmas Masalta.