BigRedCat kirjoitti:Nyt Nielikäiselle kontrahtia käteen
Taidettiin Isakssonin kanssa olla oikeassa.
BigRedCat kirjoitti:Nyt Nielikäiselle kontrahtia käteen
king k kirjoitti:Nielikäinen IFK:n ja Häppölä tekee tilaa ja lähtee Ruotsiin -> Timrå. Samoin taitaa lähtee ruotsinmaalle Saarela Lukosta sekä K.Kapanen Kalpasta, kaikki -> Timrå. Vallu Krykov tulossa sieltä poispäin ja suuntana luultavasti Tappara.
Myös Miska Kangasniemi tyytymätön Malmössä, kelpaisiko Penalle?
Voi tietysti olla noinkin, mutta allekirjoitustodennäköisyys kasvaisi huomattavasti, jos jättäisi tarjouksen.Q kirjoitti:Nortonin lähtö(halut) oli selvillä jo pari viikkoa sitten. Paluumuuttaja Espoosta oli tuolloin ensisijainen korvaaja.
Le Banner kirjoitti:Ei saaneet Timråhån meidän Luigia,vaan joutuivat tyytymään Adam Svobodaan.
Nic42 kirjoitti:Tiedätkö että Svoboda on maalivahti? Voisi sanoa että eivät saaneet Kapasta(Kimmo), koska hänet halusivat maalille. Tuskin ne Häppölää maalille suunnitteli laittavansa...?
sixtus kirjoitti:Eli Pasi siis siirtyy meille, joten tämän kaverin siirtymisestä aiheutuneet spekulaatiot voinette unohtaa.
Kyllä vain, Lasse kelpaisi vallan mainiosti. Entisestä lepo/laiska/löysä-Lassesta ei ole tietoakaan. Ainahan mies on taitava ollut, kokoisekseen varsinkin, mutta Pohjois-Amerikassa miehen asenne on parantunut ja tätä nykyähän hän on mainio kulmapelaaja ja rouhija. Kyllä, Lasse kiitos!Apassi kirjoitti:Tosiasiahan on, että jos Lasse eurooppaan palaisi niin tuskin osoite löytyisi SM-liigasta, mutta minulle ex-lötkis pisti jauhot suuhun viime kaudella hyvillä esityksillään.
keigykedy kirjoitti:Miten olis Antti Aarnio ? Mies lähdössä Brynäsistä ja haluaa välittömästi palata suomeen
keigykedy kirjoitti:Miten olis Antti Aarnio ? Mies lähdössä Brynäsistä ja haluaa välittömästi palata suomeen
Buccaneer kirjoitti:Hinta lienee liian korkea säästökuurilaisille, joten Suomessa Lassen vaihtoehdot olisivat maksukykyisemmät joukkueet Jokerit, Blues ja Kärpät.
Freadrich#43 kirjoitti:Itselläni ei kyllä tule Löysä Lassea ikävä. Kovuutta sen sijaan pitäisi edelleenkin saada lisää nyrkkiosastolle, Helenius tuntuisi nyt ainoalta kotimaiselta vaihtoehdolta jos Pasi menee HPK:oon.
Freadrich#43 kirjoitti:Itselläni ei kyllä tule Löysä Lassea ikävä. Kovuutta sen sijaan pitäisi edelleenkin saada lisää nyrkkiosastolle, Helenius tuntuisi nyt ainoalta kotimaiselta vaihtoehdolta jos Pasi menee HPK:oon.
Stenkka kirjoitti:PS. Mitä jos opetettais Larry knekkaamaan? Mahtuisko sit jengiin?
king k kirjoitti:Pirjetähän on sanonut haastettelussa, että farmiin ei enää tällä iällä lähde tahkoamaan. Tässäkö se kauan kaivattu kakkossentteri IFK:hon?
Freadrich#43 kirjoitti:Kyllähän HIFK:lla näyttää tällä hetkellä ihan hyvin tuo pelillinen puoli sujuvan, joten siinä mielessä lisäyksiä sille osa-alueelle ei välttämättä tarvi. Sen sijaan nyrkkiosastolle tarvitaan lisäyksiä. Jos Lassen halvalla saisi niin mikäs siinä, kyllä hänelle varmaan paikka esim.kakkosen keskeltä irtoaisi.Itse toivoisin näkevän tuon kokoisen miehen pelaavan todella kovaa ja tappelevan, mutta olen huomannut ennenkin että mielipiteeni ei välttämättä mene yksiin keskimääräisen jääkiekon seuraajan kanssa.