Liput ja kausikortit

  • 75 192
  • 276

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Jyväskylässä takana erittäin vaikea kausi ja kuinka ammattitaitoisesti ja asiakaspinnassa työskennellen tämäkin asia saatiin hoidettua mallikkaasti maaliin saakka. Miten nämä asiat saadaakin täällä Mikkelissä näyttämään näinkin puuhastelulta. Pitäisi olla hype ihan jossain muualla kuin kehnon pelaajamateriaalin ja toki koronan tuottaman kauden lippukorvauksisssa. Miksi?
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jyväskylässä takana erittäin vaikea kausi ja kuinka ammattitaitoisesti ja asiakaspinnassa työskennellen tämäkin asia saatiin hoidettua mallikkaasti maaliin saakka. Miten nämä asiat saadaakin täällä Mikkelissä näyttämään näinkin puuhastelulta. Pitäisi olla hype ihan jossain muualla kuin kehnon pelaajamateriaalin ja toki koronan tuottaman kauden lippukorvauksisssa. Miksi?
Juurikin näin, ei vaikea homma. JYPillä henkilö soitellut ja kysellyt kausarin omistajalta että tässä vaihtoehdot, mitä haluat tehdä - meillä toimitusjohtaja sanonut käytännössä että aikaisemmat lupaukset eivät pidä paikkaansa jotta otappa tuosta kansalainen almuja ja nekin saat vain jos ostat uuden kausikortin.

Hifkillä tarjottu myös rahaa takaisin päin jokaisen koronarajoitusajankohdan jälkeen. Väittäisin että ei muissakaan kaupungeissa tällaista tilannetta ole kuin täällä mitä pienellä scouttauksella Jatkoaikaan saa selville.
 

Gameson

Jäsen
Hiljaista on ollut muualla asian suhteen. Kärppien kohdalla ainakin oli jossain vaiheessa vääntöä, etteivät he olisi palauttamassa tai hyvittämässä otteluita kausikorttilaisille. Nyt sivuille ilmestynyt tietoa, että hyvittävät kyllä, mutta samalla ovat kiitollisia, jos hyvitykset jätetään käyttämättä. Tuolla oli myös mielenkiintoisia tuotepaketteja,(Kausikortti - Oulun Kärpät)

Varmaan kuukauden päästä ollaan viisaampia, miten eri seurat oikeasti toimivat.

HPK esim. linjasi ennen kauden alkua, että 1-3 pelin pelaaminen tyhjille ei oikeuta korvauksiin. Tämä tieto edelleen samalla sivulla, mutta en löytänyt nyt tietoa mahdollisista hyvityksistä.

Katsellaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tässähän on aika raskauttavana tekijänä se että Jukurit on julkisesti aiemmin antanut vaihtoehdot miten asiakas saa toimia ja luvannut esitetynlaiset hyvitykset asiakkaalle omilla sivuillaan ja nyt sitten perunut ne. Ei tässä Jukurit kovin vahvoilla ole jos tästä vaikka kuluttaja-asiamiehelle menee kanteluja. Jos mitään ei olisi julkisesti luvattu, olisi tilanne todennäköisesti Jukureiden puolella.


Kyllä taitaa olla niin että aiemmin luvatut hyvitykset yritetään näppärästi sivuuttaa. Parempi olisi olla lupaamatta mitään, jos ei lupauksia pystytä pitämään. Tuota lupausta on kuitenkin käytetty markkinoinnissakin ja joku jopa saattanut kausarin noilla lupauksilla ostaakin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet

Kyllä taitaa olla niin että aiemmin luvatut hyvitykset yritetään näppärästi sivuuttaa. Parempi olisi olla lupaamatta mitään, jos ei lupauksia pystytä pitämään. Tuota lupausta on kuitenkin käytetty markkinoinnissakin ja joku jopa saattanut kausarin noilla lupauksilla ostaakin.
Miten noilla on oikeasti pokkaa... Joku toimittaja nyt voisi soitella ja kysellä että mikä homma tämän asian kanssa. Jos joku on kyselemässä noiden hyvtysten ja palautusten perään niin laittakaapas sähköpostilla menemään suora kopio Jukureiden omasta julkaisusta, katsotaan mikä on kommentti asiaan. Tiedän että siellä nyt jo nyt tällä hetkellä muutamat yhteistyökumppanit vetäneet tästä asiasta herneen nenään ja lisää on varmasti tulossa jos kohta ollaan taas otsikoissa.
 

Gameson

Jäsen
Mikä olisi mielestänne sopiva kompensaatio? Jos käyttäjä x on katsonut jokaisen ilman yleisöä pelatun kotipelin koodin avulla, onko hän oikeutettu täysimääräiseen korvaukseen ottelukohtaisesta hinnasta? Tästä varmaan väännetään.

Pelicans oli ilmoittanut,että vain 1/3 haluaa kausikortistaan hyvityksen. Eri seurojen sivuilla puhutaan eri tavoilla kompensaatioista. Aila harva on kertonut ainakaan nettisivuilla, että jokainen peli korvataan. On puhuttu aika ympäripyöreästi kompensaatioista ja hyvityksistä, joiden laatua ei ole tarkasti määritelty.

Olen sinänsä sitä mieltä, että tuotteen hinta pitää palauttaa, jos tuotetta ei ole voinut käyttää. Nyt on kinkkisempi tilanne, kun tuotteen on voinut nähdä (käyttää) eri tavalla niin hyväksyäkseen. Vertautuu mielestäni eri tavalla siihen, että tapahtuma perutaan kokonaan. Toki sekin vaihtoehto pitää olla, että rahat saa kokonaan takaisin, jos ei ole tällaista koodivaihtoehtoa käyttänyt ja katsonut otteluita.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Mikä olisi mielestänne sopiva kompensaatio? Jos käyttäjä x on katsonut jokaisen ilman yleisöä pelatun kotipelin koodin avulla, onko hän oikeutettu täysimääräiseen korvaukseen ottelukohtaisesta hinnasta? Tästä varmaan väännetään.

Pelicans oli ilmoittanut,että vain 1/3 haluaa kausikortistaan hyvityksen. Eri seurojen sivuilla puhutaan eri tavoilla kompensaatioista. Aila harva on kertonut ainakaan nettisivuilla, että jokainen peli korvataan. On puhuttu aika ympäripyöreästi kompensaatioista ja hyvityksistä, joiden laatua ei ole tarkasti määritelty.

Olen sinänsä sitä mieltä, että tuotteen hinta pitää palauttaa, jos tuotetta ei ole voinut käyttää. Nyt on kinkkisempi tilanne, kun tuotteen on voinut nähdä (käyttää) eri tavalla niin hyväksyäkseen. Vertautuu mielestäni eri tavalla siihen, että tapahtuma perutaan kokonaan. Toki sekin vaihtoehto pitää olla, että rahat saa kokonaan takaisin, jos ei ole tällaista koodivaihtoehtoa käyttänyt ja katsonut otteluita.
Tämä onkin kyllä sinänsä hankala kysymys. Jukureiden omat lupaukset ennen kauden alkua (puhutaan pelaamattomista peleistä) versus se mitä muut seurat ovat luvanneet versus se että Jukurit oli nyt kuitenkin ilmoittaneet että julisteet ovat lähteneet postissa niille ketkä ei hyvitystä halunneet (Jukureiden omat lupaukset ennen kauden alkua, eli käytännössä nyt ovat toimineet kuitenkin niiden mukaan) versus se että keltäkään ei ole edes kysytty mitä haluaa tehdä - eli ovat siis itse tehneet päätöksen että kausikorttilaiset ovat hyväksyneet hyvityksen pyytämättömyyden koska lähettävät julisteet, mitkä tuli "palkinnoksi" jos ei mitään hyvityksiä halua. Ja siis edelläänkään minkäännäköistä kyselyä asiasta ei ole tullut. Nykyinen -20% hyvitys vedettiin ässäkorttina vaan hatusta kun joku täällä palstaveljistä rupesi kyselemään asian perään.

Mielestäni kausikorttilainen on oikeutettu jonkinlaisiin hyvityksiin näin halutessaan, ilman että on velvollinen ostamaan uutta kausaria saadakseen hyvityksen silloin. Siellä jo näköjään ensimmäiset toimittajat olivat asiaa nostaneet esille niin saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Omalta / firman kohdalta hyvitykseksi olisi riittäneet aiemmin luvatut irtoliput tuleviin tämän kauden peleihin jotka oltaisiin laitettu hyväntekeväisyyteen ja käytetty palkintoina erilaisissa kisoissa. Mutta ehdottomasti pitäisi olla myös vaihtoehto jos joku haluaisi rahapalautuksen joko täydellä summalla tai ainakin osasummalla.

Eihän nyt etelänmatkan järjestäjäkään voi vedota siihen että kun ei tämä korona nyt ole Aurinkomatkojen vika niin emme palauta rahoja tai korvaa jotenkin muuten asiaa mutta hei saat seuraavasta Marbellan matkasta -20% alennuksen. Lähetimme sinulle kuitenkin sähköpostiin livelähetyslinkin aurinkorannikolta mistä pysyit katsomaan aaltojen helmeilyä ja aistimaan tunnelmaa näytön välityksellä...kärjistettynä sama asia. Quo vadis Jukurit?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Todella moni vastaava tuote on korvattu samoin hyödykkeen etäkäyttömahdollisuudella. Maksoin esimerkiksi vuoden oikeudesta osallistua yliopiston liikuntapalveluihin ja siinä missä normaalitilanteessa tämä tarkoittaa pikkurahalla todella hulppeaa määrää mm. eri palloilulajien vuoroja joka päivä mistä valita, oli tämän liikkakauden tarjonta korvattu sitten marraskuusta lähtien etäzumbailuilla tms, jotka eivät siinä määrin omaan scopeen osuneet että olisin niitä hyödyntänyt. Joka tapauksessa järjestävä taho ilmoitti että koska edes näitä järjestetään, ei mistään korvauksista edes neuvotella. Hieman tylyä mutta toisaalta ymmärrettävää kun on ne kukkaronnyörit tiukoilla organisaatioidenkin puolella.

Itsehän olen ostanut sponssimielessä Jukureiden kausikortin viimeiset olisiko nyt 7 vuotta ja nyt oli jo kolmas menossa etten edes asu paikkakunnalla ja näin ollen käyttö on joka tapauksessa vähäistä. Eli sinänsä en ole mitenkään paras henkilö sanomaan että otetaan nyt se luoti jengin puolesta kun persnettoa ovat tehneet ilman kausarihyvityksiäkin ja ensi kaudelle ovat pistämässä vielä selkeän isosti seuran (vaikkei ehkä omistajiston) ulkopuolista rahaa kiinni rosteriin. Luonnollisesti toimiston tulisi olla yhteydessa kausarilaisiin muutenkin kuin kolmisen viikkoa sitten tulleen kiitosviestin merkeissä. Tuollahan on toki jälleen se että kausari jatkuu automaattisesti jos sen haltija ei peru tilausta 16.5. mennessä, mutta itse ainakin seuralle myyntiä tekevänä panostaisin sen verran että laittaisin jokaiselle kausarin haltijalle kyselyn tuosta jatkosta ja tarjoaisin myös mahdollisuuden olla yhteydessä seuraan.

Oliko muuten porukkaa vappuaattona jututtamassa Aaltoa aiheesta?

edit. Laaksoa siis toki tarkoitin tuossa viimeisessä kysymyksessä. Tosin nyt kun tuota meiliä lukee, niin siinä puhutaan perjantaista 30. toukokuuta, mutta vappuaattoa toki tarkoittinevat.
 
Viimeksi muokattu:

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Itsehän olen ostanut sponssimielessä Jukureiden kausikortin viimeiset olisiko nyt 7 vuotta ja nyt oli jo kolmas menossa etten edes asu paikkakunnalla ja näin ollen käyttö on joka tapauksessa vähäistä. Eli sinänsä en ole mitenkään paras henkilö sanomaan että otetaan nyt se luoti jengin puolesta kun persnettoa ovat tehneet ilman kausarihyvityksiäkin ja ensi kaudelle ovat pistämässä vielä selkeän isosti seuran (vaikkei ehkä omistajiston) ulkopuolista rahaa kiinni rosteriin. Luonnollisesti toimiston tulisi olla yhteydessa kausarilaisiin muutenkin kuin kolmisen viikkoa sitten tulleen kiitosviestin merkeissä. Tuollahan on toki jälleen se että kausari jatkuu automaattisesti jos sen haltija ei peru tilausta 16.5. mennessä, mutta itse ainakin seuralle myyntiä tekevänä panostaisin sen verran että laittaisin jokaiselle kausarin haltijalle kyselyn tuosta jatkosta ja tarjoaisin myös mahdollisuuden olla yhteydessä seuraan.

Oliko muuten porukkaa vappuaattona jututtamassa Aaltoa aiheesta?
Tässä koko hommassa oikeastaan korostuu yksi asia, viestintä. Ollaan viestitty ennakkoon tietyllä tavalla ja nyt ei viestiä ollenkaan. Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Laaksollakin oli ensimmäinen esiintyminen "julkisuudessa" niin tästäkin olisi nyt voinut jonkun kuvan tai livelähetyksen tehdä, jotain q&a juttua vaikka niille ketkä tuohon aikaan pääse käymään jutulla.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Kyllä siellä toimistolla hieman Jatkoaikaa mahdollisesti lueskellaan ja otetaan vinkeistä vaaria. Kausarilaisille ruvennut nyt lähtemään puheluita tulevasta kaudesta, peukku tälle hommalle.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Jos minä olisin maksanut kausikortista, jolla olisi tarkoitus nähdä otteluita paikan päällä, ei mikään määrä etäkatselukoodeja korvaisi menetystä. Kyseessä on kaksi ihan eri asiaa. Jukurien syytähän tämä tilanne ei ole, mutta se, miten siihen reagoidaan, ja luvataanko ensin yhtä ja sitten annetaankin toista... Se on Jukurien päätettävissä. Ja vähän kurjalta näyttää.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jos minä olisin maksanut kausikortista, jolla olisi tarkoitus nähdä otteluita paikan päällä, ei mikään määrä etäkatselukoodeja korvaisi menetystä. Kyseessä on kaksi ihan eri asiaa. Jukurien syytähän tämä tilanne ei ole, mutta se, miten siihen reagoidaan, ja luvataanko ensin yhtä ja sitten annetaankin toista... Se on Jukurien päätettävissä. Ja vähän kurjalta näyttää.
Jonkinlaista pakoiluahan tuo toiminta on loppuviimein. Nykyisestä -20% hyvityksestä uuden kausarin oston yhteydessä ilmoitetaan Ylen haastattelussa tai silloin kun joku asiasta kyselee.. Ja siis nuo ylempänä kommentoidut puhelut ovat olleen uusien kausareiden myyntiä - ei niitä että kerrottaisiin myös muista mahdollisuuksista. Hyvä että kannattajiin ollaan yhteyksissä ja aktiivisesti kaupataan lisää mutta tämän kausarigaten olisi kyllä voinut hoitaa aivan toisella tavalla.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukureista soitetaan/on soitettu kaikille viime kaudella kausarin omistaneille. Ihan hyviä hyvityksiä sieltä on saanut, mitä olen muutamilta kuullut ja tyytyväisiä ovat olleet. Onkohan jatkoajassa taas vedetty asiaa överiksi, niin kuin niin usein tapana on...
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jukureista soitetaan/on soitettu kaikille viime kaudella kausarin omistaneille. Ihan hyviä hyvityksiä sieltä on saanut, mitä olen muutamilta kuullut ja tyytyväisiä ovat olleet. Onkohan jatkoajassa taas vedetty asiaa överiksi, niin kuin niin usein tapana on...
Nämähän soitot taisi lähteä sen jälkeen kun asiaa ihmiset alkoivat sekä täällä että kylillä kyselemään ja hommaa kyseenalaistamaan. Ensimmäinen vastaushan oli seuralta että hyvitys -20% jos ostaa uuden kausarin, en tiedä mitä hyvityksiä nyt tarjotaan vai onko tuo sama vielä - meille ei ole ainakaan vielä soittoa kuulunut.

Ja siis loistava homma on että jos asiasta ollaan "otettu opiksi" ja lähdetty sitä korjaamaan. En nyt toisaalta oikein ymmärrä tuota sinun kommentia överiksi vetämistä jos henkilöt täällä kyselevät oikeuksiensa perään ja vähän kyseenalaistavat hommaa jos se ei aina mene ihan maaliin asti.

Ihan mielenkiinnosta, mitä nämä hyvät hyvitykset ovat @Tuusa olleet? Missäänhän näitä ei taida julkisesti olla esillä, ei edes sitä -20% alennusta.
 
Jukureista soitetaan/on soitettu kaikille viime kaudella kausarin omistaneille. Ihan hyviä hyvityksiä sieltä on saanut, mitä olen muutamilta kuullut ja tyytyväisiä ovat olleet. Onkohan jatkoajassa taas vedetty asiaa överiksi, niin kuin niin usein tapana on...
Sitä en ymmärrä että miksei noilla mahdollisilla hyvitteillä voi tulla Jukurit ulos ihan julkisesti. Tuommoinen tiskinalus/ vain kysyvä saa-tyyli ei oikein pitemmän päälle kanna. Sitten jos vielä menee niin että toinen saa ja toinen ei niin soppa sakenee.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Nämähän soitot taisi lähteä sen jälkeen kun asiaa ihmiset alkoivat sekä täällä että kylillä kyselemään ja hommaa kyseenalaistamaan.
Meinaatko ihan tosissasi ettei noita olisi muka muuten hoidettu? En tiedä oletko huomannut, mutta toimistolla on varmasti ollut myös muita töitä ja niiden jälkeen kausari asiaa on sitten alettu hoitamaan. Toimarikin aloittanut virallisesti vastikään, niin en kyllä usko että tekemisen puutetta olisi tarvinnut valitella.
Toisaalta tämähän on nykynormi. Kaikkimullehetinyteilenmieluummin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Meinaatko ihan tosissasi ettei noita olisi muka muuten hoidettu? En tiedä oletko huomannut, mutta toimistolla on varmasti ollut myös muita töitä ja niiden jälkeen kausari asiaa on sitten alettu hoitamaan. Toimarikin aloittanut virallisesti vastikään, niin en kyllä usko että tekemisen puutetta olisi tarvinnut valitella.
Toisaalta tämähän on nykynormi. Kaikkimullehetinyteilenmieluummin.
No siis vastaushan oli toimistolta ollut että -20% uuden kausarin hinnasta, ei muuta hyvitystä. Nyt niitä muitakin hyvityksiä onkin alkanut tulla (otaksuen Tuusan viestin) kun porukka on ruvennut kyselemään ja kirjoittelemaan asiasta - sattumaako?

Edit. Ja siis kausarimyynti aloitettiin ennen kuin näitä puheluita / hyvityksiä alettiin tekemään, suurin osahan olisi voinut jo ostaa, maksaa ja varastaa uuden kausarin "täyteen" hintaan. Ja muutaman viikon päästä olisi sitten tullut puhelu että hyvitykset mahdollisia
 

Anyukov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Toisaalta tämähän on nykynormi. Kaikkimullehetinyteilenmieluummin.
Sitähän se nykyisin on ja kuuluu olla, asiakas edellä mennään. Siinä monesti ne pienet erot tulee esiin ostopäätöstä tehdessä firmojen välillä.

Itsekin ihmettelin sitä, että kausarikauppa lyödään julki, mutta täälläkin mainituista hyvityksistä ei ilmeisesti ollut julkisesti mitään tietoa ennen kuin kausarit olivat olleet jo jonkin aikaa myynnissä. Ihmetystä lisää se, että uuden poppoon toimesta on erikseen painotettu avoimuutta ja tiedottamisen tärkeyttä.

Onko Jukurit edes itse maininnut alennusmahdollisuudesta missään kanavassaan? Ylen uutisessa taisi olla lyhyt maininta -20% alennusmahdollisuudesta, mutta eihän seura voi olettaa ihmisten kaivavan tiedon muista kuin organisaation omista viestintäkanavista. Parempihan se olisi nyt, että täällä mainituista hyvitysmahdollisuuksista tiedotettaisiin julkisesti, niin jokainen hyvityksiä vailla oleva kausarin uusija tietäisi kupletin juonen.

Jos ja kun ei itse hyvityksiä kaipaa, on helppo sivuuttaa asia oman kuplan sisällä, mutta objektiivisesti asiaa tarkastellessa varmasti voi päässä ynnäillä tapauksia löytyvän esim. kalleimmilta istumapaikoilta, joille ei pelkkä CMOREn katselukoodi (jo mahdollisen oman katseluoikeuden lisäksi) riitä hyvityksenä. Siksi näistä erinäköisistä alennuksista olisi varmastikin hyvä tiedottaa. Hatunnosto kuitenkin joka tapauksessa niille kohtalontovereille, ketkä menevät pelkkä seuran talous edellä ja jättävät hyvitykset käyttämättä.
 

MakeT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukureista soitetaan/on soitettu kaikille viime kaudella kausarin omistaneille. Ihan hyviä hyvityksiä sieltä on saanut, mitä olen muutamilta kuullut ja tyytyväisiä ovat olleet. Onkohan jatkoajassa taas vedetty asiaa överiksi, niin kuin niin usein tapana on...
Siis osa saa parempia hyvityksiä kuin toiset? Sinällään nämä hyvitykset pitäisi olla linjassaan sen mukaisesti, että toinen kausikortti on maksanut alle 200e, toinen 750e! Mielellään kuulisin mitä nämä hyvät hyvitykset ovat olleet.
Jos olisin 200e:n kausikortin ostanut, en paljoa viitsisi itkeä hyvitysten perään. Kun kortti on sieltä hintahaitarin toisesta päästä, on se vähän eri asia.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siis osa saa parempia hyvityksiä kuin toiset? Sinällään nämä hyvitykset pitäisi olla linjassaan sen mukaisesti, että toinen kausikortti on maksanut alle 200e, toinen 750e! Mielellään kuulisin mitä nämä hyvät hyvitykset ovat olleet.
Jos olisin 200e:n kausikortin ostanut, en paljoa viitsisi itkeä hyvitysten perään. Kun kortti on sieltä hintahaitarin toisesta päästä, on se vähän eri asia.

No tottakai nuo hyvitykset on suhteessa kausarin hintaan. Maalaisjärki on vanha keksintö.
 

Kalske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
No tottakai nuo hyvitykset on suhteessa kausarin hintaan. Maalaisjärki on vanha keksintö.
Jos 750 euron kausarista saa 20% hyvityksen, kuten @MakeT :lle on ilmeisesti tarjottu, niin saako 200 euron kausarista vielä pienemmän hyvitysprosentin? Saako peräti 5%? Jos näin on, niin vielä hullummaksi menee. Vai mitä tarkoittaa tuo "suhteessa kausarin hintaan"?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jos 750 euron kausarista saa 20% hyvityksen, kuten @MakeT :lle on ilmeisesti tarjottu, niin saako 200 euron kausarista vielä pienemmän hyvitysprosentin? Saako peräti 5%? Jos näin on, niin vielä hullummaksi menee. Vai mitä tarkoittaa tuo "suhteessa kausarin hintaan"?

Tulisiko hyvityssumma eri suuruiseksi, jos 20% otetaan kalliista kausarista tai jos se otetaan halvasta kausarista... ei voi olla näin vaikeeta.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Tulisiko hyvityssumma eri suuruiseksi, jos 20% otetaan kalliista kausarista tai jos se otetaan halvasta kausarista... ei voi olla näin vaikeeta.
Onko se hyvitys nyt ollut siis se -20% jos ja vain ainoastaan jos ostaa uuden kausarin vai jotain muuta? Kommentoit että tuttusi ovat saaneet hyviä hyvityksiä ja olleet tyytyväisiä, onko heillä ollut sama hyvitys vai miten on mennyt?
 

Kalske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tulisiko hyvityssumma eri suuruiseksi, jos 20% otetaan kalliista kausarista tai jos se otetaan halvasta kausarista... ei voi olla näin vaikeeta.
Tätä vastausta odotinkin. Tuolla aiempana otaksuttiin, että nyt toimiston soittokierroksella olisi tarjottu eri kausarilaisille eri suuruisia hyvityksiä. Jos se on kuitenkin kaikille 20%, niin sama hyvityshän se on, mitä lähtöpelissä on tarjottu ja sitä ovat monet täällä kritisoineet. Eikä tuo 20% vastaa suhteellisesti sitä pelimäärää, joka on jäänyt paikan päällä näkemättä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sanotaanko näin, että niiltä keneltä olen kuullut tästä ovat olleet tyytyväisiä lopputulemaan. Hyvitys on voinut olla muutakin kuin prosentteja. En näe tarvetta omasta puolesta tätä sen enemmän enää täällä jauhaa. Aina löytyy vastarannan kiiskejä, joille mikään ei ole hyvin, oli asia mikä tahansa. Se pitää tässäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös