Liput ja kausikortit

  • 75 460
  • 276

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Luin pikaisesti lippukeskustelun läpi ja onko siis todella niin, että Jukurit oli jo luvannut tietyn suuruiset hyvityksestä ja sitten peruneet ne? Eipä jotenki yllätä, että Tuusan mielestä Jukurit tarjoaa hyvät korvaukset samalla ku muut täällä tuntuvat olevan vähän toista mieltä. Onkohan muissa jengeissä sama meininki että luvataan ja sit ne lupaukset poistetaan vähän äänin....
 

Kalske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, KaPa-51
Aina löytyy vastarannan kiiskejä, joille mikään ei ole hyvin, oli asia mikä tahansa.
Tietoa ei ole, mutta luulen vahvasti: ne vastarannan kiiskit olisivat varmaan ihan tyytyväisiä, jos hyvitys olisi sen suuruinen, kuin on syksyllä annettu ymmärtää. Sanamuodoilla ja katselukoodeilla voi tietysti savarrella. Myös avoin tiedottaminen tästä varmasti parantaisi asiakaskokemusta.

Joku on joskus sanonut, että yrityksen paras kilpailuetu on luoda positiivisia asiakaskokemuksia. Menetetyn asiakkaan takaisin saaminen on joidenkin tietojen perusteella 27 kertaa kalliimpaa kuin kanta-asiakkaasta kiinnipitäminen. Toivottavasti tässä ei kuitenkaan käy näin, vaan kaikki kausarilaiset palaavat syksyllä uuden kausikortin kera Ikiomalle. Hymy huulillaan he toivottavasti tulevat kokemaan livenä myös odottamattoman kovan joukkueen kautta aikain parhaan Jukureiden liigakauden.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Sanotaanko näin, että niiltä keneltä olen kuullut tästä ovat olleet tyytyväisiä lopputulemaan. Hyvitys on voinut olla muutakin kuin prosentteja. En näe tarvetta omasta puolesta tätä sen enemmän enää täällä jauhaa. Aina löytyy vastarannan kiiskejä, joille mikään ei ole hyvin, oli asia mikä tahansa. Se pitää tässäkin.
No niin, tässähän se ongelma juuri nyt onkin. On tarjottu myös muita hyvityksiä. Eli kärjistettynä voidaan mennä pärstäkertoimen mukaan tai sille parhaat kuka uskaltaa uhkailla kuluttajansuojalla jne. kun missään näitä hyvityksiä ei ole julkaistu, muuta kuin Ylen haastattelussa sanottu se -20%

Ja siis suurin ongelma tulee nyt tässä asiassa: En muista mille nimimerkille toimitusjohtaja oli henkilökohtaisesti soittanut että hyvitys on -20% uuden kausarin hinnasta - mistään muusta ei eides neuvotella - ja mitäs nyt tehdään, no neuvotellaan tietenkin ja muitakin hyvityksiä saa jos älyää pyytää. Ennen tätä muistaakseni toisen toimihenkilön toimesta sanottu että ei minkäänlaista hyvitystä, koska korona ei ole Jukureiden vika.

Ennen kautta luvattiin vaikka mitä (okei sanamuodoista voidaan kiistellä) ja ne on nyt laitettu romukoppaan, tämäkin -20% alennus ilmaistiin vasta silloin kun joku älysi kysyä asiaa.. Etkö nyt @Tuusa nää oikeasti tässä mitään ongelmaa? Tähänkin neuvotteluun ja soittorumbaan Jukurit lähti sen jälkeen kun täällä ihmiset alkoivat kirjoittelemaan ja ottamaan toimistoon yhteyttä asian tiimoilta ja kun toimittaja kyseli hyvitysten perään somessa. Edelleen, sattumaako - en usko.

Ja siis kysymys nyt on vaan että oliko tämä keissi hyvin hoidettu, vastaus mielestäni ei vai voitko olla eri mieltä?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukurien twitteristä kuvakaappaus alla. Eikö tuossa ole jokaisella mahdollisuus neuvotella tyydyttävä lopputulos puhelimitse tai jopa jättää hyvitys tukena seuralle? Mitä muuta @Hoki88 tarvitsisit?
 

Liitteet

  • 20210507_180219.jpg
    20210507_180219.jpg
    96,1 KB · kertaa luettu: 234

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jukurien twitteristä kuvakaappaus alla. Eikö tuossa ole jokaisella mahdollisuus neuvotella tyydyttävä lopputulos puhelimitse tai jopa jättää hyvitys tukena seuralle? Mitä muuta @Hoki88 tarvitsisit?
Et vastannut kysymykseen. Tuohan on vastaus toimittajan kyselyyn, että mikä homma? Missä tuossa lukee että voi neuvotella, eikö siinä lue että olemme yhteyksissä ja tämä sen jälkeen kun äläkkä on alkanut, etkö edelleenkään nää asiassa mitään ongelmaa? Ja toinen ongelma tässä linkkaamassasi hommassa, seuraako kaikki kausikorttilaiset twitteristä twiittejä missä jukurit mainitaan, jotta tietäisi mitä on tulossa, eikö sinun mielestä tässäkään ole ongelmaa?
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jukurien twitteristä kuvakaappaus alla. Eikö tuossa ole jokaisella mahdollisuus neuvotella tyydyttävä lopputulos puhelimitse tai jopa jättää hyvitys tukena seuralle? Mitä muuta @Hoki88 tarvitsisit?
Ai niin, unohdin itsekkin vastata kysymykseen. Tarvitsisin, tai olisin tarvinnut Jukureilta selvää viestintää mahdollisten hyvitysten suhteen. Ensin luvataan yhtä juttua, sen jälkeen ei luvata mitään, sen jälkeen luvataan -20% uuden kausarin hinnasta -jos et osta uutta kausaria niin et saa mitään. Nyt hyvitykset onkin neuvotteluasia ja saa muutakin hyvitystä kuin -20%. Edelleenkin @Tuusa onko tämä sinun mielestä mennyt hyvin?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Et vastannut kysymykseen. Tuohan on vastaus toimittajan kyselyyn, että mikä homma? Missä tuossa lukee että voi neuvotella, eikö siinä lue että olemme yhteyksissä ja tämä sen jälkeen kun äläkkä on alkanut, etkö edelleenkään nää asiassa mitään ongelmaa? Ja toinen ongelma tässä linkkaamassasi hommassa, seuraako kaikki kausikorttilaiset twitteristä twiittejä missä jukurit mainitaan, jotta tietäisi mitä on tulossa, eikö sinun mielestä tässäkään ole ongelmaa?

Jos kerran jokaiselle kausikorttilaiselle soitetaan henkilökohtaisesti, niin ei silloin tarvitse ettiä tietoa twitteristä tai jatkoajasta ym. Sovit asian luurin välityksellä. Minusta ihan ok tapa. Jokainen saa omakohtaisen palvelun. Siinä on ollut erhe, että tuota yhteydenottoa ei mainittu kausareiden julkistamisen yhteydessä. Sen laitan toimiston muutosten piikkiin. Myöhäistä ei ole kuitenkaan nytkään. Kausi alkaa monen kuukauden päästä.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Jos kerran jokaiselle kausikorttilaiselle soitetaan henkilökohtaisesti, niin ei silloin tarvitse ettiä tietoa twitteristä tai jatkoajasta ym. Sovit asian luurin välityksellä. Minusta ihan ok tapa. Jokainen saa omakohtaisen palvelun. Siinä on ollut erhe, että tuota yhteydenottoa ei mainittu kausareiden julkistamisen yhteydessä. Sen laitan toimiston muutosten piikkiin. Myöhäistä ei ole kuitenkaan nytkään. Kausi alkaa monen kuukauden päästä.
Sinusta ihan ok tapa että ensin luvataan asiat X mitkä kuopataan hiljaisuudessa, sen jälkeen sanotaan että ei hyvityksiä ollenkaan, sitten sanotaan että -20% jos ostaa uuden ja sitten asia onkin nyt mahdollisesti neuvoteltavissa? Millä selität tai toimisto voi selittää tuon hyvitysten määrän, tavan jne elämisen. Matkahan on mennyt siitä että ei mitään hyvitystä, siihen että jokainen saa neuvotella omansa.

Myöhäistä ei ole muuta kuin niille ketkä kausarin ovat jo lunastaneet ja onko asia kaikkia kohtaan reilua jos hyvityksestä pitää neuvotella erikseen. Etkö nyt siis yhtään haista edes pientä palaneenkäryä tässä asiassa?
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Joko @Hoki88 sai oman soiton? Oma yritys sai korvauksen, vaikka vähensin viime kauden kortin verotuksessa. Tulevan kauden kortti oli 20 pinnaa halvempi.
Meillä myös neuvottelut käyty. Olisihan tuon voinut järkevimminkin hoitaa monellakin osa-alueella mutta harjoitus tekee mestarin. Ei kun vaan uutta kautta kohti. Saitte myös tuon -20% lisäksi muutakin kompensaatiota?
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minulle myös soitettiin kausikorttieni johdosta. Kyseltiin haluanko alennusta, no en halunnut.

Ei se joukkueemme talous ole missään huippukunnossa ja kaikki pienetkin avut ovat tarpeen. Niin ja viime kauden kausarit on jo maksettu, joten en minä halunnut mitään kompensaatiota.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Minulle myös soitettiin kausikorttieni johdosta. Kyseltiin haluanko alennusta, no en halunnut.

Ei se joukkueemme talous ole missään huippukunnossa ja kaikki pienetkin avut ovat tarpeen. Niin ja viime kauden kausarit on jo maksettu, joten en minä halunnut mitään kompensaatiota.
Juu itse koin kanssa ettei tarvitse alennuksia tai edes shopille lahjakorttia. Lähinnä sponssihengessä olen joka tapauksessa kausaria maksellutkin tosin eikä peleihin ole normikautenakaan monesti ehtinyt, ettei sinänsä vaikuttanut pelien peruutukset itseeni kovinkaan paljoa.
 
Ei se joukkueemme talous ole missään huippukunnossa ja kaikki pienetkin avut ovat tarpeen.

Ei huippukunnossa, mutta paremmassa kuin kertaakaan liigahistorian aikana. Organisaatiolle on tullut reilusti lisää pelivaraa ja siitäkin huolimatta, että Jukurit sai liigan pienimpiä koronatukia on Jukurit selvinnyt korona kaudesta loistavasti, muihin verrattuna jopa kärkipäässä kun suhteutetaan talous lukuihin ennen koronaa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei huippukunnossa, mutta paremmassa kuin kertaakaan liigahistorian aikana. Organisaatiolle on tullut reilusti lisää pelivaraa ja siitäkin huolimatta, että Jukurit sai liigan pienimpiä koronatukia on Jukurit selvinnyt korona kaudesta loistavasti, muihin verrattuna jopa kärkipäässä kun suhteutetaan talous lukuihin ennen koronaa.

Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta missä tuommoinen ajantasalla oleva lista eri joukkueiden taloustiedoista on katsottavissa? Lähinnä toki kiinnostaa KooKoon taloustiedot nyt ja ennen koronaa, mutta mielenkiinnosta toki tutustuisin kaikkien joukkueiden taloustietoihin. KooKoo Hockey Oy:n tilikausi päättynyt 30.4.2021 ja ainakin minulta on kokonaan mennyt ohi, jos taloustiedot on jossain julkaistu. Yhtään en siis epäile, etteikö Jukureilla menisi taloudellisesti paremmin kuin koskaan, mutta asia kiinnostaa, kun vertasit Jukureita muihin joukkueisiin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta missä tuommoinen ajantasalla oleva lista eri joukkueiden taloustiedoista on katsottavissa? Lähinnä toki kiinnostaa KooKoon taloustiedot nyt ja ennen koronaa, mutta mielenkiinnosta toki tutustuisin kaikkien joukkueiden taloustietoihin.
Virallisesti ei ehkä vielä mistään. Suurimmalla osalla (kaikilla?) tilikausi päättyy aina huhtikuun loppuun ja tilinpäätökset valmistuvat sitten kun valmistuvat - kesä aikana yleensä raportit alkavat tippua.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Virallisesti ei ehkä vielä mistään. Suurimmalla osalla (kaikilla?) tilikausi päättyy aina huhtikuun loppuun ja tilinpäätökset valmistuvat sitten kun valmistuvat - kesä aikana yleensä raportit alkavat tippua.

Lähinnä itsekin mietin, miten eri seurojen selviytymistä koronakaudesta taloudellisesti voi vielä vertailla, koska seurat eivät ole vielä ilmeisesti julkaisseet edellisen tilikauden tuloksia ja tunnuslukuja.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siirretäänpä keskustelu asiaan liittyvään ketjuun.
Jukurit Shop on siis huomenna kiinni ja tiistaina pelataan Liigan kärkikamppailu.
Mielestäni lipun hankkimiseen asialla on aika pieni merkitys. Ne ketkä hakevat lipun shopista, saavat sen tiistainakin. Useimmat ostavat sähköisesti lippu.fi verkkokaupasta.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Olisin ostanut liput la peliin, mutta jukureiden verkkosivujen varmenne vanhentunut eikä selain laske sivuille. Ei näin Jukurit..
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Kausarimyynti kaudelle 2022-2023 nyt käynnissä! Sieltä löytyy, jonkin verran nousseet hinnat mutta toisaalta sisältää pari(?) chl matsia.

Äkkiseltään laskettuna viime kaudelta noin 490 seisomakausaria varattuna - päädyttiinkö jonkun tiedon mukaan vajaaseen 1000 kausariin yhteensä sisältäen seisomapaikat. Mielenkiintoista seurata miten lähtee myynti edistymään.
 

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nopeasti katsottuna A7 eli tuttavallisemmin "kaljakatsomo" pomppaa yhden kategorian ylöspäin hinnastossa. Mielestäni huono ratkaisu, koska paikat eivät missään nimessä ole samaa tasoa kuin vastapuolen B6 ja anniskelukatsomon hieman (6e) alhaisempi hinta tulee kyllä takaisin sillä kaljanmyynnillä moninkertaisesti. Runkosarjassa myös tämä katsomo on puolityhjä, joten täydemmäksi se ei ainakaan muutu. Muut muutokset myös ilmeisesti koskevat näitä keskitason kategorioita. Hinnoittelua yksinkertaistetaan ja väli-kategoriat pomppaavat yhden tason ylöspäin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Viikon verran kausarit ulkona ja noin 20kpl myyty istumapaikoille. Ei käsitystä minkälaisissa sykleissä myynti normaalisti menee ja milloin noita ostetaan joten hankala sanoa onko tuo pieni vai iso luku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös