Lipunmyynti

  • 209 508
  • 1 082

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole enää lippuja saatavilla peliin. Sitä kun on näin myöhässä lipun suhteen niin jotenkinhan tuon arvasi. Ei edes yhtä lippua ole saatavilla.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattaa vielä tässä pitkin iltapäivää käydä kurkkaamassa, en yllättyisi vaikka vapautuisi myyntiin..
Joo, näin täytyy tehdä. Jos jollakin olis ylimääränen lippu, niin tuikkaa yv:iä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Mä olin 10.02 ostamassa mut ei saanu enää lippua.
Torissa noita on jos on valmis laittamaan kättä taskuun.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Mä olin 10.02 ostamassa mut ei saanu enää lippua.
Torissa noita on jos on valmis laittamaan kättä taskuun.
Siis kertokaa mulle idiootille mihin tuo trokaus oikein perustuu? Miten helvetissä nuo ehtii saamaan useita lippuja kun itse et kerkeä saada hädin tuskin yhtään vaikka olet ennen 10.00 jo hakkaamassa f5? Mistä ne nuo liput oikein hommaa?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei ole enää lippuja saatavilla peliin. Sitä kun on näin myöhässä lipun suhteen niin jotenkinhan tuon arvasi. Ei edes yhtä lippua ole saatavilla.
Päivitä sivua tiuhaan tahtiin. Just hetki sitten oli kaveri saanut yksittäisiä lippuja pariin eri katsomoon, en tiedä mistä niitä lippuja pomppii, mutta kannattaa vielä yrittää.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivitä sivua tiuhaan tahtiin. Just hetki sitten oli kaveri saanut yksittäisiä lippuja pariin eri katsomoon, en tiedä mistä niitä lippuja pomppii, mutta kannattaa vielä yrittää.
Näin tein ja lippu hommattu! Tänään poikki sarja, perkele!
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Onkos täällä porukalla vinkkiä millä strategialla voisi saada lipun kuudenteen finaaliin Tampereelle?
Kannattaa tsiigailla pelipäivän iltapäivällä kun noita lippuja jostain syystä aina silloin vapautuu. Sillä strategialla sain itse eiliseen matsiin B3-katsomoon istumapaikan, ja niitä lippuja tuli aika paljon joskus klo 14 maissa vapaaksi.
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattaa tsiigailla pelipäivän iltapäivällä kun noita lippuja jostain syystä aina silloin vapautuu. Sillä strategialla sain itse eiliseen matsiin B3-katsomoon istumapaikan, ja niitä lippuja tuli aika paljon joskus klo 14 maissa vapaaksi.

Hyvä vinkki oli. Lippu on plakkarissa. Seisomoon aiheuttamaan pahennusta. :D
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saako lauantaille lippuja jo?
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ehkä tyhmäkin kysymys mutta tuleeko lippuun mitään lisämaksuja jos tiketin ostaa vasta hallin lipunmyynnistä? Onko lipunmyynti hallissa auki aina ottelun alkamiseen asti? Lipputiski lienee siinä pääsisäänkäynnin yhteydessä? Tänään sen verran tyhjä halli taitaa olla että lipun oston ainakin sen puolesta voi huoletta jättää hallille.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ehkä tyhmäkin kysymys mutta tuleeko lippuun mitään lisämaksuja jos tiketin ostaa vasta hallin lipunmyynnistä? Onko lipunmyynti hallissa auki aina ottelun alkamiseen asti? Lipputiski lienee siinä pääsisäänkäynnin yhteydessä? Tänään sen verran tyhjä halli taitaa olla että lipun oston ainakin sen puolesta voi huoletta jättää hallille.
Ei tule lisämaksuja, oikeastaan se on jopa halvempi ostaa ovelta, koska käsittääkseni kaikki muut ostopaikat veloittaa palvelumaksun. Käsittääkseni lipunmyynti on ottelun alkamiseen asti avoinna. Lipunmyyntipistettä et voi olla huomaamatta, eli pääsisäänkäynnistä (tarkemmin sanottuna oikeanpuoleisista ovista, yläpuolella taitaa lukea lipunmyynti) sisään ja lippua ostamaan. Mukavaa otteluiltaa!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä tyhmäkin kysymys mutta tuleeko lippuun mitään lisämaksuja jos tiketin ostaa vasta hallin lipunmyynnistä? Onko lipunmyynti hallissa auki aina ottelun alkamiseen asti? Lipputiski lienee siinä pääsisäänkäynnin yhteydessä? Tänään sen verran tyhjä halli taitaa olla että lipun oston ainakin sen puolesta voi huoletta jättää hallille.
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta varaudu jonottamaan ja jopa myöhästymään ottelusta, mikäli jätät lipun ostamisen ovelle ja saavut paikalle viime hetkillä. Näin, vaikka yleisöä ei varmaankaan hurjasti ole tulossa. Olen huomannut, että jostain syystä ihmiset jättävät CHL-lippujen ostamisen hallille. Tästä syystä hallin lipunmyynti on usein jonoutunut pahasti.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitoksia vaan molemmille vinkeistä. Päädyin kuitenkin ostamaan lipun ticketmasterista kun mahdollinen jonottaminen lipunmyynti pisteelle ei houkuttele kun kerkeän hallille aivan viimetippaan. Hyvää peli iltaa teillekin!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kopsataan eri ketjusta tänne
Niin ja se unohtui sanoa, että nyt sitten joka ikinen oululainen sinne hallille kattomaan suomalaista kiekkolegendaa ja tämmöistä joukkuetta! On kumminkin nimellisesti kovin joukkue pitkiin pitkiin aikoihin Liigassa, ja ei varmasti tule yhtä kovaa olemaan tämän kauden jälkeen pitkiin pitkiin aikoihin. Joten nauttikaa nyt hyvänenaika ja katsomot täyteen!
Tottelevaa kansaa olette. Vilkaisin huvikseni lauantain lipunmyyntiä ja ei siellä enää montaa kymmentä tyhjää paikkaa ollut. Hienoa!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Näyttäs olevan ticketmasterin mukaan vielä 10 istumapaikkaa myymättä huomiselle. Eipä se Jussin kotiinpaluu sitten näytäkkään kiinnostavan oululaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös