Lipunmyynti

  • 209 581
  • 1 082

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksittäisen playoff-ottelun keskihinnaksi muodostuu 29,5€.
Olisit ostanut irtolipun, niin olisit säästänyt 0,50€ kärkkäriin. :D

Ei ole Ticketmasterissa kuhina huomisen osalta käynyt Oulun pelin suhteen. Mietinnässä on jopa lähtö Raksilaan? Hyviä istumapaikkoja on pilvin pimein, joten ei tarvitsisi piippuhyllyltä matsia kiikaroida?
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Edelleen lipunmyynti näyttää todella paljon tyhjiä, jopa vierekkäisiä paikkoja pitkille sivuille. Kulmissa vapaana onkin sitten satamäärin istumapaikkoja.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
"Peruskatsojat" eli ne, jotka käy kerran pari kauden aikana katsomassa peliä, mielellään kevätkaudella ja pleijarien aikana, mielellään vain finaalipelejä, sellaiset katsojat ei jaksa innostua jostain säälipleijarikierroksesta. Oululaiset ovat tottuneet liian hyvään. Sitten on toki onneksi se joukko, jotka käy katsomassa pelejä kiinnostuksesta Kärppiin.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
"Peruskatsojat" eli ne, jotka käy kerran pari kauden aikana katsomassa peliä, mielellään kevätkaudella ja pleijarien aikana, mielellään vain finaalipelejä, sellaiset katsojat ei jaksa innostua jostain säälipleijarikierroksesta. Oululaiset ovat tottuneet liian hyvään. Sitten on toki onneksi se joukko, jotka käy katsomassa pelejä kiinnostuksesta Kärppiin.

Noissa määrissä, mitä on vapaita paikkoja, on myös pakostakin iso määrä kausikorttilaisia, jotka ovat jättäneet pudotuspelikortin hankkimatta. Joko firmoja tai yksittäisiä katsojia, mutta en ole vastaavaa tilannetta ihan heti nähnyt, että parhailla paikoilla siniviivojen välissä on noinkin paljon paikkoja vapaana.

Ymmärrän monia, jotka päätyivät runkosarjan jälkeen ratkaisuun, että luopuvat kausarista. Tämä kevät ei ole välttämättä kauhean pitkä ja pudotustuspelikausarin kompensaatiot saa sitten ensi kauden kortin alennuksessa - ja se tuote on ihan hämärän peitossa, millainen onkaan.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieman kyrsii se, että nuo parhaat paikat (rivit 4-12, BCDKLM-katsomoissa) on saatu myytyä firmoille yms. kausikorttilaisille ja silti itse matseissa siellä on penkkejä tosi paljon tyhjillään. Tai siis lähinnä kyrsii nuo firmoille myydyt paikat, ei niinkään yksityishenkilöt (koska he ovat useimmiten paikalla).

Olishan se mukava käydä peleissä, mutta paikat piippuhyllyltä tai ekasta rivistä ei paljon houkuttele. E- ja F-katsomoissa olen yleensä istunut tai joskus M-katsomossa, mutta näkyvyys koko pelin ajan ei ole paras mahdollinen.

Täytynee vain tyytyä kurjaan kohtaloonsa ja ostaa liput E-katsomoon. Sieltä löytyy kutakuinkin siedettävät paikat peliä katsoa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tulee itellä ostettua yleensä 9 € lippu jääntasalle ja katselen sitten mukavan istumapaikan.
Ohan tuo periaatteessa aika perseestä tollanen toiminta, mutta tuskimpa oon ainoa joka tota harrastaa.

Eipä noita loppuunmyytyjä pelejä oon liiemmälti viimeaikoina ollu.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ei taida pudotuspeleissä saada enää alennuksia. Ticketmasterista sen varmaan näkee, kun liput tulevat myyntiin.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No ei siinä mennyt kuin kymmenisen minuuttia kun Raksila myytiin täyteen huomiseksi.

Tulta munille ja Kärpät finaaliin huomenna!

Nooo niiin... Oululaisia ei siis näemmä kiinnosta tulla hallille kuin vasta tilanteessa, jolloin omakin tippuminen on pienestä kiinni / veitsi on kurkulla. Ts. isot pelit vetää yleisöä hallille, ja välieräsarjan viides ottelu ei sellainen näemmä ollut. No, onhan se vissiin kevään lämpimin päivä luvattuna ja toki lauantai, niin Kainuunkin perukoilta ehtivät kannattajat liikenteeseen.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Nooo niiin... Oululaisia ei siis näemmä kiinnosta tulla hallille kuin vasta tilanteessa, jolloin omakin tippuminen on pienestä kiinni / veitsi on kurkulla. Ts. isot pelit vetää yleisöä hallille, ja välieräsarjan viides ottelu ei sellainen näemmä ollut. No, onhan se vissiin kevään lämpimin päivä luvattuna ja toki lauantai, niin Kainuunkin perukoilta ehtivät kannattajat liikenteeseen.
Itse pidän isoimpana tekijänä lauantaipäivää. Eipä itsellänikään ole mahdollisuuksia lähtä ajamaan täältä kauempaa arkisin ja tällaisia katsojia on aika paljon.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse pidän isoimpana tekijänä lauantaipäivää. Eipä itsellänikään ole mahdollisuuksia lähtä ajamaan täältä kauempaa arkisin ja tällaisia katsojia on aika paljon.

Vähän sama homma, ja itse kuljen junalla aina kun käyn Oulussa katsomassa matseja. Se on sellainen satanen about pelkästään lippuihin ja sitten kaikki muu siihen päälle, niin ei pysty kovin montaa kertaa kauden aikana käydä katsomassa. Toinen rajoittava tekijä nimenomaan tuo aika. Se on koko päivän reissu, jos itse lähden katsomaan. Mutta onneksi on jo heti saatu tupa täyteen huomiselle.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Itse pidän isoimpana tekijänä lauantaipäivää. Eipä itsellänikään ole mahdollisuuksia lähtä ajamaan täältä kauempaa arkisin ja tällaisia katsojia on aika paljon.

Sama. Keskiivikon peliin ois ollu periaattessa mahdollisuus tulla, mutta kyllä lauantaipeliin on helpompi täältä kauempaa saapua.

Kevätlauantai, auringonpaiste ja Game seven. Pakkohan se oli lippu ostaa ja huomenna valua maakunnista maalikylille.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Kellään tietoa milloin alkaa finaalien lipunmyynti?
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Lippujen hinnat jatkavat nousuaan. Muistaako kukaan näiden hintoja keväällä -14, tai -15? Melko kartellihinnat mielestäni.

No enpä sanois. Ihan hyvät on hinnat, kyseessä kuitenkin finaalit!

Mm. täällä Vaasassa normaaliin runkosarjapeliin joutuu pulittaa 14-17€ seisomapaikalle, Oulussa finaaliin 12-14€ joten ei paha. Pyörätuolilla 18€ Vaasassa runkkismatsiin, Oulussa finaaliin 12€ hinnalla joten kyllä mä sanoisin, että liput on mielummin halvat kuin kalliit!
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lippujen hinnat jatkavat nousuaan. Muistaako kukaan näiden hintoja keväällä -14, tai -15? Melko kartellihinnat mielestäni. Linkki Kärppien kotisivuille koskien lipunmyyntiä.

Lipunmyynti käynnistyy maanantaiaamuna - Näin finaaleissa pelataan! | Uutiset | Kärpät
Piti ihan kaivella 14-15 kauden seiskapelin hinnat esille. 14.50€ näytti olevan lipun hinta silloin seisomapaikalle kenttätasoon, joten alaspäin tulleet puolellatoista eurolla ainakin noiden lauantaipelien osalta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Piti ihan kaivella 14-15 kauden seiskapelin hinnat esille. 14.50€ näytti olevan lipun hinta silloin seisomapaikalle kenttätasoon, joten alaspäin tulleet puolellatoista eurolla ainakin noiden lauantaipelien osalta.

Älä vertaa seiskapelin hintaa kolmospelin hintaan. Hinnat nousee tänäkin vuonna sitä mukaa kun sarja etenee.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Istumapaikkoja näyttäisi tänään olevan vielä jäljillä +500 ja siihen päälle seisomapaikkojen tyhjät paikat niin katsojamäärä tänään lienee jotain 5000-5500
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Piti ihan kaivella 14-15 kauden seiskapelin hinnat esille. 14.50€ näytti olevan lipun hinta silloin seisomapaikalle kenttätasoon, joten alaspäin tulleet puolellatoista eurolla ainakin noiden lauantaipelien osalta.
Joo ja verrattuna noihin Tapparan ryöstöhintoihin tässähän päästään halvalla. Hallille siis!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös