Lipunmyynti

  • 217 605
  • 1 102

Dead Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Duoda Duoda kysymys kausikortista. Halliin tuli portaiden kohdelle lisä kaiteita/tukia ja kas kummaa se saatanan tuki tuli suoraan mun kohdalle ja oikealle ei näe kunnolla, Joten kysynkin onko tämä paikka, kuten hifk hallissa luokiteltu näkyvyys esteeksi? Ja saisiko kausari paikasta alennuksen kun on NÄKÖESTE?
Mulla sama ongelma, lisäkaiteesta tuli todella paha näköeste. Mutta eipä siitä alennusta saa, kun Kärppien mielestä vain vaihtopenkin takana olevat paikat luokitellaan sellaisiksi. Ja sitten jos haluaa vaihtaa kausarin paikkaa tämän takia, niin siitä ilosta saa maksaa 15 €.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Mulla sama ongelma, lisäkaiteesta tuli todella paha näköeste. Mutta eipä siitä alennusta saa, kun Kärppien mielestä vain vaihtopenkin takana olevat paikat luokitellaan sellaisiksi. Ja sitten jos haluaa vaihtaa kausarin paikkaa tämän takia, niin siitä ilosta saa maksaa 15 €.

Milloin nämä lisäkaiteet on asennettu? Mistä tiedän tuliko minun paikalle sellaista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös