Toivottavasti saisi, joutunut nimittäin boikotoimaan kärppiä hintojen takia.
Pelikin ollut niin persuksista lisäksi että miksipä sitä maksaa itsensä kipeeksi siitä että menee tuohon kirkkoon katsomaan sekoilua.
Hinnat alas ja innokkaat fanit paikalle muumioiden lisäksi!
Se ei ole keneltäkään pois että pienemmillä hinnoilla on enemmän jengiä kun että perus kirkko meininki isommilla hinnoilla.
Tälle kaudelle taitaa olla turhaa odottaa lippujen hintojen alentamista. Kesken kauden lippujen hintojen alentaminen söisi uskottavuutta esim. kausikorttilaisten joukossa.
Olen samaa mieltä, liian kalliita on liput. Tälle kaudelle voisi yrittää halventaa lippujen hintoja myymällä lippuja erilaisilla teemoilla.
Opiskelija pelit joihin lippuja hintaan 15 € . Oulun Energian
Kalevan tai pankkien asiakkaille lippuja alennuksella.
Jokin jippo tuohon lipun myyntiin on tälle kaudelle kehitettävä, jotta saataisi edes se 4000 peliin.
Kaipaisin tietynlaista innovatiivisuutta Kärppien lippujen myyntiin, eikä menemistä sieltä mistä aita on matalin.
Eikö siellä ole pilvin pimein johdossa kaupallisen koulutuksen saaneita pisnis miehiä.
Voisiko ottaa mallia esim. Valioliigasta. Minulla on ManU seniori membership josta olen maksanut 33 €.
Lippu Unitedin peliin maksaa sitten seniori hinnoilla 33 €. Olen maksanut huhtikuun ManU-Newcastle pelistä 33 €. Halvempi kuin Kärppien pitkän sivun liput.
Eli ostamalla Kärppien membership hintaan esim. 250 € saat kausikortin pitkälle sivulle hintaan 400 €.
Kategoriat olisivat sitten aikuinen, lapset alle 16, nuoret 16-20 seniorit ja erityisryhmät.
Joka kategorialle sitten sopivaksi katsottu hinta pitkälle sivulle, päätyyn, seisomaan.
Voit ostaa membership ilman että ostat kausikorttia. esim. hinta aikuinen 250 €. Yksittäislippu sitten esim. pitkä sivu olisi jäsenille 25 €. Sopii niille jotka käyvät otteluissa työn tai muun esteen takia valikoiden.
Eli käymällä 6-7 peliä katsomassa maksat täyden hinnan 39 € jonka jälkeen liput 25 €.
Tietenkin membership kortilla alennuksia liikkeistä, ravintoloiden lounas ruokailuista, ruokailusta.
Pubin oveen tai liikkeiden oviin tarra. Alennuksia Kärppien membership jäsenille.
Tällaista yksitäis ajattelua. Taitaa olla turha toivo Kärppien lippu uudistus. Vaivaahan siitä on. Taitaa olla
helpompi kahvittelun lomassa sopia. Eiköhän laiteta pojat seuraavalle kaudella samat, tai hieman korotetut hinnat, päästään helpommalla.
Käsi kävi tällä nörtillä näppäimistöön, tuli tuo teksti vähän jaksoteltua tälleen. Sellaista se on , yrittäkää saada selvää. Terveisin muumio.