Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Eihän siellä mitään seisomakausareista puhuttu.
Paas nyt lukien uudemman kerran, seisomakausilipusta siellä mun mielestä kirjoitetaan, laittaisin linkin mutten osaa.
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Eihän siellä mitään seisomakausareista puhuttu.
Tarkoitit varmaan tätä http://www.promenadi.net/kilpailut.phpDeS kirjoitti:Paas nyt lukien uudemman kerran, seisomakausilipusta siellä mun mielestä kirjoitetaan, laittaisin linkin mutten osaa.
metsänpeikko kirjoitti:Saako fan clubiin kuuluva henkilö ostaa niin monta seisomakausaria kuin itse haluaa, eli fan clubiin kuulumattomille kavereille kanssa? Vai onko noiden korttien määrä jotenkin rajattu?
paze17 kirjoitti:No kyllä tuo kädenojennus Ässiltä on nimenomaan faneille, eli vain fan clubin jäsenet, yks per nassu.
Fan Clubiin liittymällä tuostakin selviää.
-paze-
mjarkko kirjoitti:Onkohan tänä vuonna voimassa vielä tuo alennus 2euroa/lippu kun ostaa
1. ennakkoon sokoksesta ja näyttää S-etukorttia (lippupalvelun lisä menee)
L4E kirjoitti:Tämä on voimassa edelleen.
paze17 kirjoitti:No kyllä tuo kädenojennus Ässiltä on nimenomaan faneille, eli vain fan clubin jäsenet, yks per nassu.
ÄssÄ kirjoitti:Seisomakausikortilla yhden pelin hinnaksi tulee 6,25€, eli varsin kohtuullista. Ei taida muilla paikkakunnilla päästä katsomaan pelejä näin halvalla (siis aikuinen töissäkäyvä ihminen).
Crapbag kirjoitti:Jokohan niillä on päivitetty fan-clubilaisten lista toimistolla??? Annuli, joku, kertokaa!!! Ajattelin vaan, kun huomenna viimeistään kai olisi hyvä hetki hankkia se kausari.
Koko halliin myyty n. 1000 kausaria ja se on liigan pienimpiä lukuja. Ettet vaan olisi mennyt helppoon propagandaan. Jätä se osio verolle :DirGGu kirjoitti:eilinen vierailu toimistolle osoitti sen, että A-katsomoiden kausikortteja on myyty vastaava määrä kuin edellisinäkin vuosina. Ehkä jopa hieman enemmän. Korkeasta hinnasta huolimatta.
peno kirjoitti:Pistin tämän nyt tänne kun en muutakaan sopivaa ketjua löytänyt.
Onko tällä hetkellä mahdollista hankkia kausikorttia kun tuo toimisto on kesälomilla, eli voiko niitä mahdollisesti hankkia jotain muuta kautta? Ja olisiko jollakulla tarkempaa tietoa siitä, että onko nuo C4 ja C5 katsomoiden eturivien kausikortit kalliimpia kuin ylempien rivien? Semmoisen käsityksen olen jostain saanut, että eturivien paikat noissa katsomoissa olisi hiukan kalliimpia.
Temp kirjoitti:C4-C5 katsomoihin ei ole 1. riville enää paikkoja jäljellä. Kävin hakemassa oman kausikortin pari viikkoa sitten ja silloin oli jo ensimmäiset rivit myyty. Muutenkin näyttivät myyneen hyvin paikkoja. Myyntikampanjatkin varmaan alkavat jauhaa kunnolla tällä tai ensi viikolla, niin eiköhän ässät saa ennätyksensä kausareita myytyä. Normaalisesonki noille kausikorteille on juuri nyt, joten uskoisin myynnin kasvavan. Tietenkin parhaat paikat on jo myyty mutta näkee sieltä muualtakin.
Off-topic: onko tietoa pääsekö kausikortilla SK-turnaukseen?
irGGu kirjoitti:Saa kyllä. Tämä mahdollisuus onkin lisännyt fanclubin jäsenten määrää huomattavasti. Mutta pitää ottaa huomioon sitten että clulbilaisten alennus koskee vain seisomakatsomoa.