Lippu jääkiekko-otteluun, vapaus tehdä mitä vaan

• 24 769
  • 173

PalleK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juulia kirjoitti:
Tämähän tarkoittaa myös sitä, että kaikilta niiltä otetaan henkilötiedot ylös, ketä ratkaisevissa otteluissa heittävät kesäiset pallot ym. jäälle, kun joukkue joutuu kesälomalle. Vaikka otteluhan on jo päättynyt, niin onhan se edelleen vaarallista jos joku kentälle irtotavaraa heittelee, koska pelaajat siellä vielä luistelevat. Onpahan hommaa järkkäreillä kattella ketä on heittänyt ja mitä. Tämä siis kärjistetysti sanottuna...

Itseasiassa ero on nimenomaan siinä, että ottelu on jo päättynyt ja vauhti jäältä kaikonnut. Eli kyllä tuossa 0-toleranssissa oma logiikansa on, mutta en ole sitä halukas sen kummemmin puolustamaan. En myöskään usko tuossa ikävässä episodssa järjestysmiesten toimineen erityisen mallikkaasti.

Sensijaan halusin tuoda esiin kaksi asiaa: 1) pipon heittäjää ei heitetty hallista ulos, 2) Pääsyyllinen koko episodiin löytyy ylemmältä taholta kuin järjestysmiehistä. He noudattivat ainoastaan saamaansa määräystä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hallikäyttäytymiseen hieman liittyen, jos kukaan katsoi eilen Akkaa Päälle -jakson, jossa P-P Petelius esitti sinänsä hyvätapaista koulunrehtoria, jossa pääsi piru irti jääkiekkomatsissa ja teki varmaankin kaikki mahdolliset törkeydet, mitä kuviteltavissa on. Jakso oli muuten aika kehno, mutta kuvasti osuvasti, miten ihmisessä voi viihteellä päästä patoumat irti ja siten muuttua pedoksi.

Jossain määrin tuo paineidenpurku on ihan suotavaa, jos se laukaisee stressin, eli kyllä minä huutelemisen ja meuhkaamisen sallin jääkiekossa, mutta toisiin kajoaminen on sitten jo täysin tuomittavaa.

Edit: Kas, täällä olikin jo puhuttu aiheesta, enpä katsonut tarkempaan. No, anyway, tuo elementti siinä jaksossa oli loisto, vaikka muuten se oli aika tylsä tarina.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Tähän voisin lyhyesti kommentoida HPK-Ässät pelin ns. "sylkemis"-episodia. Itse en usko kenenkään sylkeneen tuossa tilanteessa ässäpelaajia/vaihtoaitioon. Se mikä taas on 100% varmaa on se, etteivät tilanteessa videollakin näkyvät kaksi herrasmieskatsojaa tehneet moista. Toinen lähti "pakoon", jonka olisi varmasti suurin osa katsojista tehnyt kun jääkiekkoilija antaa ymmärtää tulevansa mailan kanssa päälle, toinen taas nousi seisomaan. Tunnen herroista molemmat, ja heidän mukaansa yläpuolella olevasti aitiosta oli lennellyt ottelun ajan kaikenlaista, piirakan palasia, olutta jne. Ilmeisesti kys. aitio oli porilaismielisten miehittämä. Joka tapauksessa, kaikkien todisteiden valossa totean sylkemispuheiden olevan sitä itseään, eli hevonpaskaa.

Hyvää viihdettähän tilanne toki oli, luultavasti kaikille osapuolille. Nickersonilla on showmiehen elkeet ja ilmeisen riehakas luonne. Hauska setä. Harmi ettei Rinkelinmäellä ole enää runkosarjaottelua Ässiä vastaan.

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Sylkeminen

JAT kirjoitti:
Harmi ettei Rinkelinmäellä ole enää runkosarjaottelua Ässiä vastaan.

Kyllä uskoisin finaalissa olevan vielä kiihkeämpi tunnelma. Sitä odotellessa kaikki hallille sylkemään. Itse ainakin aion mennä, koska mielestäni sylkeminen ihmisten naamoihin on parhainta huvia ja ottelulipun ostaneena minulla on oikeus ja jopa velvollisuus sylkemiseen.

JanJ

Jäsen
C.Simon kirjoitti:
Itse ainakin aion mennä, koska mielestäni sylkeminen ihmisten naamoihin on parhainta huvia ja ottelulipun ostaneena minulla on oikeus ja jopa velvollisuus sylkemiseen.
Tuollaisen kommentin jälkeen voi Rontti tulla ja Editoida sun videot.

Mutta totta, näinhän se tuntuu olevan. Koivulla on syöpä ja Nickersonia saa räkiä. Pitänee pikkasen miettiä uudestaan tuota Ässien "väriä katsomoon"-tapahtumaa. Jospa se väri olisi vaikka sianverta jota heiteltäisiin vastustajan aitioon. Tai kaikki räkivät erätauolla ämpäriin ja tämä klimppisoppa joko heitetään Jyrki Lumpeen päälle tai sitten lahjoitetaan sikakatsomon pääpossulle.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JanJ kirjoitti:
Taas kerran olen ihan ymmälläni viesteistäsi. Jos nyt olet taas kohta pyyhkinyt tämänkin lainaamani viestin pois ja laittanut taas jotain yhtä onnetonta YV:tä, niin älä nyt ihmettele, jos en jaksa enää vastailla.

Kun joku tuossa kirjoitteli tapauksesta, jossa hattutempun jälkeen lippiksensä jäälle heittänyt katsoja viskaistiin hallista pihalle, niin voin kertoa itsekin nähneeni vastaavan tapauksen Rinkelinmäellä. Koko katsomonosa oli jokseenkin hämmästyneen oloinen, kun jääkiekosta mitään tietämätön järkkäri raahaili innokasta fania pihalle. Koomista toimintaa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
JanJ kirjoitti:

Mutta totta, näinhän se tuntuu olevan. Koivulla on syöpä ja Nickersonia saa räkiä. Pitänee pikkasen miettiä uudestaan tuota Ässien "väriä katsomoon"-tapahtumaa. Jospa se väri olisi vaikka sianverta jota heiteltäisiin vastustajan aitioon. Tai kaikki räkivät erätauolla ämpäriin ja tämä klimppisoppa joko heitetään Jyrki Lumpeen päälle tai sitten lahjoitetaan sikakatsomon pääpossulle.

Mahtavaa. Mielestäni tässä viestissä on löydetty tämän ketjun tarkoitus. Yksi Jatkoajan kovimmista merkityksellisen sisällön tuottajista ei pettänyt taaskaan.

JanJ

Jäsen
Rontti kirjoitti:
Jos nyt olet taas kohta pyyhkinyt tämänkin lainaamani viestin pois ja laittanut taas jotain yhtä onnetonta YV:tä, niin älä nyt ihmettele, jos en jaksa enää vastailla.
Ai, miten mä luulin että se olet sinä joka lähettelet yv:tä kun poistin vastaukseni, menin näet halpaan provoosi. Oh well, Turenki ja muuta ratkiriemukasta.

Ja mitä lakinheittelyyn tulee niin kaikki järkkärit eivät ole kiekkomiehiä. Itseasiassa moni on edelleen niitä makkarapalkkalaisia painonnostoseuran vapaaehtoisia. Heille säännöt on säännöt ja lakinheitto on tavaranheittämistä siinä missä vaikkapa kengän heitto. Tosin ei myöskään Hakametsän takavuosien harmaapukunatsien linjakaan kovin sopiva ole.

Joskus Isomäen jäähallissa oli järkkäri O.Kauraoja jonka mieliharrastus oli heittää pikkunassikoita ulos hallista jos he huutelivat rumia. Eräskin lähti kuin leppäkeppi kun erehtyi huutamaan "pelatkaa perkeleen persereiät". Olin melko lähellä katsomassa kuin Kauraoja repi kurkusta 11-vuotiasta pojannassikkaa. Sitten pikkupoika kannettiin ulos, ja vartin päästä tuli pojan isä ja myllytti Kauraojan keskeytyskuntoon. Siihen loppui O:n pikkupoikien repiminen. Pysyvästi.

Niin ja vanha juttuhan on se kun Lahden järkkäri pysäytti faniseurueemme eikä päästänyt tummaihoista Jimiä sisään, sanoen että "täällä ei neekerit huutele".

Kurppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hartford Whalers
mtmela kirjoitti:
Joidenkin mielestä on hyväksyttävää solvata työtään tekevää jääkiekkoilijaa muttei kaupan kassaa.

Tottakai on hyväksyttävämpää solvata jääkiekkoilijaa hallissa kuin kaupan kassaa kaupassa.

Ei laki ole mikään absoluuttinen käyttäytymiskoodi, joka yksin määrittelee mikä on sopiva tapa toimia ja mikä ei. Haloo!

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JanJ kirjoitti:
Ai, miten mä luulin että se olet sinä joka lähettelet yv:tä kun poistin vastaukseni, menin näet halpaan provoosi. Oh well, Turenki ja muuta ratkiriemukasta.
Tämä debatti on vielä turhempi kuin edes osasin kuvittella, sillä mitä ilmeisimmin uskot itse näihin omiin paltureihesi. Silti aion nyt vielä kerran oikaista tätäkin lainaamaani tekstiä. Sinä olet nyt paukutellut muutamaan otteeseen minulle yksityisviestejä joihin minä olen sitten vastannut, lukuunottamatta viimeisintä, koska siinä nyt ei vaan ollut mitään sellaista mihin en jo olisi vastannut. Laita silti ihmeessä lisää viestejä, minä nimittäin tein niille lisää tilaa. Jaksan kyllä kuunnella hädässä olevia lähimmäisiäni.

Itselläni ei ole juurikaan ollut ongelmia jäähallien järjestysmiesten kanssa ja luulenkin, että omalla käytöksellä voi vaikuttaa myös tähän asiaan. Joskus vaan järkkäreidenkin sekaan mahtuu valitettavasti vähemmän kyvykästä porukkaa, ihan niin kuin jokaiseen muuhunkin ihmisryhmään.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
C.Simon kirjoitti:
Sitä odotellessa kaikki hallille sylkemään. Itse ainakin aion mennä, koska mielestäni sylkeminen ihmisten naamoihin on parhainta huvia ja ottelulipun ostaneena minulla on oikeus ja jopa velvollisuus sylkemiseen.

Nyt mä en ymmärrä. Onko tämä huumoria? Sitä Porilaista hulluutta?

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Ymmärrys

JAT kirjoitti:
Nyt mä en ymmärrä. Onko tämä huumoria? Sitä Porilaista hulluutta?

Jos Hämeenlinnassakin saa valuttaa eritteitä illan pääesiintyjien kasvoille, niin saanhan minäkin. Miksi sinun pitäisi kaikki ymmärtää? Ota ihan rauhallisesti jos et aina kaikkea ymmärrä. Sinua ei ole vaan välttämättä tarkoitettu ymmärtämään kaikkea.

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
C.Simon kirjoitti:
Jos Hämeenlinnassakin saa valuttaa eritteitä illan pääesiintyjien kasvoille, niin saanhan minäkin. Miksi sinun pitäisi kaikki ymmärtää? Ota ihan rauhallisesti jos et aina kaikkea ymmärrä. Sinua ei ole vaan välttämättä tarkoitettu ymmärtämään kaikkea.

Eiköhän tätä sylkeä ollut vain Toivolan pään sisällä, kun kerholle ei mitään rangaistusta asiasta tullut... Mutta toimiva bluffi, kun Nikkeri ei siitä saanut kuin huomautuksen.
http://www.sm-liiga.fi/media/2005_06_033.htm

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Vastauksia

C.Simon kirjoitti:
Jos Hämeenlinnassakin saa valuttaa eritteitä illan pääesiintyjien kasvoille, niin saanhan minäkin.

Valitettavasti olet ymmärtänyt väärin, sylkeminen on typerää ja kiellettyä.

C.Simon kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi kaikki ymmärtää?

Niin, en tiedä.

C.Simon kirjoitti:
Ota ihan rauhallisesti jos et aina kaikkea ymmärrä.

Otan.

C.Simon kirjoitti:
Sinua ei ole vaan välttämättä tarkoitettu ymmärtämään kaikkea.

Rohkenen olla täysin vastakkaista mieltä. Minut on nimenomaan tarkoitettu ymmärtämään kaikki, aivan kaikki. Ymmärrätkö?

JanJ

Jäsen
Pasanen kirjoitti:
Eiköhän tätä sylkeä ollut vain Toivolan pään sisällä, kun kerholle ei mitään rangaistusta asiasta tullut...
Sanotaanko tuossa että Liiga toteaisi sylkeämisen olevan vain satua? Mielestäni siinä todetaan että HPK väittää ettei videonauhassa (enpä vedä nimimerkkiä tähän) oleva henkilö ole sylkäissyt eikä hänen paikaltaan voisi sylkäistä. Kuitenkaan siinä ei oteta kantaa, onko joku sylkäissyt vai ei.
Kehoitan ihan oikeasti lukemaan tämän kohdan ajatuksella:
Ässien lausuman mukaan joku katsojista olisi sylkäissyt Nickerssonia, josta suuttuneena Nickersson halusi pelotella katsojaa. HPK:n tekemän selvityksen mukaan ko. katsoja ei ole sylkäissyt Nickerssonia eikä pleksin välistä edes pystyisi sylkäisemään pelaajaa.

Aika fakiiri tai leikkaaja saa olla jos tuosta saa sen kuvan että ehdottomasti mitään räkimistä ei ole tapahtunut.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
JanJ kirjoitti:
Aika fakiiri tai leikkaaja saa olla jos tuosta saa sen kuvan että ehdottomasti mitään räkimistä ei ole tapahtunut.
Eiköhän se nyt ole kaikille jo pikkuhiljaa selvä, että tämä räkimissyytös menee samaan kategoriaan näiden auton naarmutus-juttujen kanssa. Toivolalta kyllä onnistunut peliliike.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Arttu#29 kirjoitti:
En tiedä onko otettu ylös.Minkälaisissa tilanteissa SM-Liiga tekisi sellasien ratkaisun että pakottaisi joukkueen X pelaamaan tyhjän hallin edessä?Meinaan että jos on yleisö käyttäytynyt huonosti. Tarkoitan rasistisilla herjauksilla kuten "ugh ugh ugh".
No, ei varmaan täällä koska joukkueiden talous ei kestäisi.
Jalkapallo rintamalla Englannissa ja Italiassa ainakin yritetään puuttua tähän.
Arttu hyvä, mitä rasistista on jos valkoiselle ihmiselle huutaa ugh ugh ugh?
Ymmärrän kyllä jos sen kohdistaisi värilliseen ihmiseen, niin silloin se on rasistista. Ugh ugh ugh huutohan nyt on yhtä fiksu kuin tuomari on nuija tai Hjalliksen huora, julli tai ihan mitä tahansa tuolla halleissa tänä päivinä kuuleekin.

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
hull16 kirjoitti:
Arttu hyvä, mitä rasistista on jos valkoiselle ihmiselle huutaa ugh ugh ugh?
Ymmärrän kyllä jos sen kohdistaisi värilliseen ihmiseen, niin silloin se on rasistista.
Ensinnäkin, miksi huutaa valkoiselle ugh ugh ugh?Toiseksi, nämä huudothan kohdistuvat ulkomaalaisiin pelaajiin(?)

Sitten tuo että "valkoisille saa huutaa ugh ugh ugh". Kenelle sitten ei saa? Missä se "raja" menee. SM-Liigassa pelaa (on pelannut) kuitenkin pelaajia joilla on jotain ulkomaista verta veressää ja vahvempi pigmentti kuin muilla. Mainittakoon Ben Amor, Banham, ja Guerriero.

Vähän sääli että tähän ei jakseta puuttua. Tottakaihan kukaan ei siitä rahallisesti hyötyisi jos yritettäisi tehdä asialle jotain, päinvastoin tekisi aika pahasti hallaa.
hull16 kirjoitti:
Ugh ugh ugh huutohan nyt on yhtä fiksu kuin tuomari on nuija tai Hjalliksen huora, julli tai ihan mitä tahansa tuolla halleissa tänä päivinä kuuleekin.
Totta. Yhtä turhia ovat nuo kaikki. Mutta kun kokonainen faniryhmä johon kuuluu monta ihmistä jotka huutavat ugh ugh ugh kun vastustajan ulkomaalainen koskee kiekkoon. Minä ainakin itse näen sen vähän erilaisena juttuna kuin se että joku yksittäinen huutaa jotain tyhmää. Mutta haluatko tosiaan väittää että "nuija" huudot tuomarille on sama asia kun "ugh ugh ugh" ulkomaalaispelaajalle?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselin nelosen IS -urheilu uutiset ja siellä jälleen Sikakatsomo, jepjep...

Täällä avattiin ketju vastustamaan porilaista hurmosta ja sen esittämistä mediassa. No, nyt tuli Hämeenlinna esille.

En nähnyt yhtään HPK fania, jotka olisivat laulaneet (nuotin vierestä) HPK:n kannustus laulua, enkä nähnyt parturia kertomassa Kerhon aiheuttamasta ryntäyksestä. En nähnyt ihmislaumoja, jotka huutaisivat HPK tms.

Mitä näin?? Näin ylpeän fanin, jonka suurin saavutus oli vastustajan pelaajan ärsyttäminen törkeillä huudoilla ja hän oli erittäin ylpeä siitä. Näin kolmen HPK fanin kävelyn hiljaisella Hlinnan kadulla. Surullista. Lipulla saa tehdä mitä vaan.

Olin tänään pelaamassa Porin hallissa jääkiekkoa. Siellä huomisella areenalla, aika hienoa. Jopa meidän pelissä (joka on niin hidasta ettei hidastuksia tarvita, ne on pysäytys kuvia) näkyi porilainen kiekkohuuma. Tämä näkyy kaikkealla porilaisessa elämässä. Ja se näkyy positiivisuutena, iloisuutena.

Miksi HPK fanien tai ainakin sen ydinryhmän tehtävä on negatiivinen?? Miksi pitää olla ylpeä siitä, että osaa huutaa rumia vastustajan pelaajalle?? On aika helppo huutaa syövästä Koivulle tai pulkkamäestä Sykoralle, mutta miksi?? Miksi ei voi olla ylpeä siitä, että on Suomen kovin kannustamaan omaa joukkuetta?? "Me ollaan tehty meidän hommaamme... Melkein on tullut mailasta ja mehupullosta"

Sikakatsomon edustaja kokosi heidän mottonsa kahteen sanaan. "Ei fyysistä". Pelkään, että huomenna tulee fyysistä myös Sikakatsomolle. Pelkoni johtuu kolmesta asiasta:

1. Sikakatsomon käyttäytyminen.

2. Lauantai-ilta Porissa, jääkiekko-ottelu ja otteluparin luomat jänniteet.

3. Paljon ihmisiä yhdessä paikassa eli tyhmiä löytyy aina.

Porilaiset älkää olko tyhmiä huomenna.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jos joku luulee että 'Sikakatsomo' termi on tullut siitä että oltaisiin jotenkin kannustavia on käsittänyt melkoisen väärin. Minusta näissä pudotuspeleissä Sikakatsomo on tavallaan tehnyt paluun juurilleen. Nimittäin ennen vanhaan Rinkelinmäen Jäähallissa muu yleisö kannusti HPK:ta ja Sikakatsomo vittuili vastustajalle. Eikä sen nimi silloin ollut Sikakatsomo, taitaa olla 90-luvun alun keksintö koko termi. Nykyisin muualla hallissa tapahtuva kannustus on lähes kokonaan loppunut, melkoisen suurelta osin siksi että seisomakatsomot on melkein tapettu. HPK:n vaihtoaition takaa seisomakatsomon poistaminen asteittain oli HPK:lta tavallaan kannanotto siihen millaisia seisojakatsojia halliin halutaan. Muualla hallissa pitkälti on sellainen ajatus että metelin pitäminen on Sikakatsomon tehtävä ja yksinoikeus.

Tuossa nyt oli tietenkin liveää törkeämpiä yleistämisiä, mutta eiköhän se pointti sieltä löydy. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut että Sikakatsomo olisi joukolla syyllistynyt mihinkään törkeyksiin. On tärkeää ymmärtää että Sikakatsomoa ei mitenkään johdeta eikä se ole varsinaisesti tietty ryhmä ihmisiä vaan katsomonosa C5. Jotkut siellä ovat näkyvämpiä kuin jotkut muut. Yksittäisten henkilöiden ylilyönnit huutelussa tai muussa ovat yksittäisten henkilöiden tempauksia.

Porissa nähty tunnelma on hienoa. Toivottavasti saatte tunnelman edes jollakin tavalla säilymään myös ensi kaudella. Talven pitkinä loskaisina iltoina jotain ynnämuuporukkaa vastaan ainoa katsomonosa Hämeenlinnassa mistä kuuluu mitään on C5. Sydämestäni toivon että C5:stä ei kuuluisi 'ämmälauma', mutta mikäpä minä sitä toisaalta olen moralisoimaankaan. Huutaisin itse hallissa kovempaa ja urputtaisin jossain nettipalstoilla vähemmän.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Porilaisten jeesusteleminen sikakatsomon ämmälauma-huudoista tai mistä tahansa muusta on kyllä jeesustelua sanan varsinaisessa merkityksessä. Se että porilaisia nyt ärsyttää, kun rumat miehet huutavat typeryyksiä Rinkelinmäellä vierasjoukkueelle on uutta millä tapaa? Ja mitä sellaista sikakatsomossa on tehty, mitä ei olisi tehty jo aikapäiviä sitten Porissa?

Tottakai myös porilaiset ja Ässä-fanit saavat kritisoida, jos sellaiseen aihetta jossain näkevät.

Mutta kun jokaisen pelin jälkeen suurin osa nimimerkeistä jaksaa erikseen kertoa pitkillä kertomuksilla miksi sikakatsomo, ja Rinkelinmäki yleensäkin, on aivan turha ja yliarvostettu paikka, niin pistäähän se vähän ihmettelemään, että miten niin turha paikka jaksaa herättää noin paljon tekstiä.

Kun Porissa nyt kerran on upea tunnelma, mahtava fiilis ja kaikki yhtä suurta perhettä irokeeseineen, niin nauttikaa nyt jumalauta siitä ja antakaa meidän murjottaa.

TosiFani kirjoitti:
Pelkään, että huomenna tulee fyysistä myös Sikakatsomolle. Pelkoni johtuu kolmesta asiasta:

1. Sikakatsomon käyttäytyminen.

2. Lauantai-ilta Porissa, jääkiekko-ottelu ja otteluparin luomat jänniteet.

3. Paljon ihmisiä yhdessä paikassa eli tyhmiä löytyy aina.
Selittelyjä jo etukäteen porilaisten idiotismille. Sikakatsomon vikahan se luonnollisesti on, että palkkanyrkit käyvät päälle. Mielenkiintoista ja todella säälittävää.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:

Et ilmeisesti lukenut kovin tarkaa tekstiäni?? Ydinkysymys oli, miksi sikakatsomo haluaa nimenomaan haukkua vastustajan pelaajia, eikä kannustaa omia??

Jos väität tätä minun katkeruudeksi, et katsonut illan IS urheilua. Siinä sikakatsomon edustaja kertoi heidän suurimmat saavutukset.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:
Selittelyjä jo etukäteen porilaisten idiotismille. Sikakatsomon vikahan se luonnollisesti on, että palkkanyrkit käyvät päälle. Mielenkiintoista ja todella säälittävää.

Toivottavasti ei palkkanyrkit/eikä muutkaan. Tiedät itsekin, että kun porukka tihenee niin... jos joku rupeaa uhoamaan hvk:n porukasta ,niin tiedät kuinka käy. Sama kuten hämeenlinnassa meinasi käydä esim. minulle. turha sitä on kieltää.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
TosiFani kirjoitti:
Et ilmeisesti lukenut kovin tarkaa tekstiäni?? Ydinkysymys oli, miksi sikakatsomo haluaa nimenomaan haukkua vastustajan pelaajia, eikä kannustaa omia??

Jos väität tätä minun katkeruudeksi, et katsonut illan IS urheilua. Siinä sikakatsomon edustaja kertoi heidän suurimmat saavutukset.
Ensinnäkin, oletko sinä usein käynyt pelejä seuraamassa sikakatsomossa tai Rinkelinmäellä? Toiseksi, jos joku siitä tyydytyksensä saa, että vastustajapelaaja menettää hermonsa a'la Nickerson, niin siinähän saa. Hauskan näköistä kieltämättä on kun täysi-ikäisen pelaajan kuuppa menee nurin ja peli sekaisin jostain ämmä/chicken-huudoista.

En tiedä että mitä sikakatsomon edustaja on telkkarissa kertonut eikä oikeastaan kiinnostakaan, koska ainakaan minua ei kukaan edusta, eikä muuten takuuvarmasti edusta n. 90% siinä katsomossa olevia katsojia.
Kysymykseesi viitaten voin edelleen kertoa, että siellä kannustetaan HPK:a. Se että sinä et sitä suostu myöntämään/ymmärtämään ei sitä tosiasiaa mihinkään muuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy