Lintujen tunnistus-visa

  • 4 282
  • 77

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kiitokset visasta ja onnittelut muille menestyjille!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voisi hupina pistää jonkun kala/pohjaeläinvisailun joku kerta pystyy
Olen aikoonaan opiskellut kalojen tunnistusta... Suomujen määrä kylkiviivalla, evien sijainnit ja väritykset jne... Kyllähän lähes kaikki ahvenen ja hauen tunnistaa mutta ne särkikalat... Ja tietenkin Suomessa esiintyy paljon kaloja joita en tunnistaisi tai pahimmillaan jopa etten ole edes kuullut, pohjaeläimista puhumattakaan.

Voisit järjestää seuraavaksi eläin tunnistusvisan tai koirarotu/kissa- tunnistusvisan.
Jaa-a, itselleni lähinnä olisi kyllä kukat. Niistä minulla on tuhansia valokuvia jossain koneen uumenissa ja muutama sata parasta on kerätty muistitikulle. Siitä varmaan lähtisi seuraava visa jos jostain... mutta levätään nyt ensin.

En ole eri mieltä, mutta täytyy todeta, että tuo satakielen määrittäminen harmaasiepoksi oli kyllä meikäläiseltä hirvittävä kardinaalimunaus.
Niin sattuuhan näitä. Näistä viimeisistä linnuista olisin kuvista tunnistanut varmaan vain puolet ja satakieli ei olisi kuulunut niihin (jotka tunnistan).Niin ruskeanharmaa lintu mutta vahva ääni. Minä lähinnä tunnen lievää "antipatiaa" lintua kohtaan koska sellainen on muutaman kerran päätynyt kailottamaan ikkunan taakse kun olen yrittänyt nukkua.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jaa-a, itselleni lähinnä olisi kyllä kukat. Niistä minulla on tuhansia valokuvia jossain koneen uumenissa ja muutama sata parasta on kerätty muistitikulle. Siitä varmaan lähtisi seuraava visa jos jostain... mutta levätään nyt ensin.

No kyllä sekin käy(Y).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös