Eipä jäänyt paljon näistä bileistä käteen:
-Kaisa Mäkäräinen, Jenni Vartiainen > jes!
Kyllä heitä katsoessa saattaisi jäädä käteen asia jos toinenkin. Siis jos olisi pervo. Siis. Jos. Olisi. Itse en ole.
muaddib
Eipä jäänyt paljon näistä bileistä käteen:
-Kaisa Mäkäräinen, Jenni Vartiainen > jes!
Jenni Vartiainen on kaunis nuori nainen eikä teidän likaisten käteen vetäjien objekti!!1 Jos Jenniä vielä kuolataan tässä ketjussa, potkin kaikkia munille.
PS.
Eikö tämä toimitus tekisi Jennistä käteenvedon subjektin? Sitä vastaan minulla ei ole periaatteessa mitään, kunhan pidät huolen, ettei kuolaa valu tippaakaan toimituksen aikana.En ikinä antaisi Jennin vetää käteeni, missään olosuhteissa. En.
Eikö tämä toimitus tekisi Jennistä käteenvedon subjektin? Sitä vastaan minulla ei ole periaatteessa mitään, kunhan pidät huolen, ettei kuolaa valu tippaakaan toimituksen aikana.
Vaikka jokainen yrittää tehdä varmasti parhaansa omista lähtökohdistaan niin vammaiset kyllä valitettavasti eivät kovin korkealle kohoa, joten ei pitäisi olla top 2000:ssa, jotka kutsutaan linnaan. Sen verran tasoitusta antavat.
Ei....pysty.....keskittymään....asiaan.blaablaablaaSEKSI, blaablaablaaSEKSI, blaablaablaa
Jenni Vartiainen on kaunis nuori nainen eikä teidän likaisten käteen vetäjien objekti!!
- mutta silleen nätisti ihan ajatuksen tasolla ja märässä t-paidassa.
Jos Jenniä vielä kuolataan tässä ketjussa, potkin kaikkia munille.
En kyllä kuvittelisi Jenniä märkään t-paitaan, vaikka olisin keski-ikäinen pervo.
muaddib
Vaimo? Mikä?Toivottavasti vaimot ei nää näitä juttuja..
Jos Jenniä vielä kuolataan tässä ketjussa, potkin kaikkia munille.
Aloitin jo. Itsestäin.Uhkailet vaan...
Pitääkö mennä psykiatrille, kun itse pystyn ilman mitään tuskaa kuvittelemaan Jennin märässä t-paidassa ja stringeissä? Ja stringit ovat oranssit. Ihan sairasta! Haluan takaisin normaaliksi. Haluan taas nähdä kuvitelmissani natsikypäräisen Ransu-koiran nylkyttämässä vuorotellen kaikkia TV2:sen kuuluttajia ja lopuksi vielä Heikki Kahilaa. Kaipaan noita viattomuuden aikoja!
Vaimo? Mikä?
Koska muaddib ei ilmeisesti ole valkoinen, lihaasyövä heterohimonussija, hänelläkään tuskin on vastaavaa ongelmaa.
Jos kaipaat isompia tissejä, niin lihota itseäsi kymmenisen kiloa. Kyllä ne sieltä tulee.
Natsi-kypäräinen Transu-koira kyllä kuulostaa enemmän schollin fantasialta.
Linnan Juhlista natsi-kypäräiseen transu-koiraan plus vitun väliviivat. Hyvä aasinsilta.
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/jatkot190612_lj.jpgEija-Riitta Korholan.
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/jatkot190612_lj.jpg
Kuvasta päätellen Korhola valitsi hiukan meritoituneemman pelaajan, kun MG.
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/jatkot190612_lj.jpg
Kuvasta päätellen Korhola valitsi hiukan meritoituneemman pelaajan, kun MG.
"Ruma huora, en panis."Siis mitä helvettiä? Pitääkö suurin osa jatkoaikalaisista oikeasti Vartiaista hyvännäköisenä? Tuolla juhlissa näytti ylimeikatulta nukelta, jolla oli kasa rumia helyjä lisäpainona. Ei jatkoon.
Natsi-kypäräinen Transu-koira kyllä kuulostaa enemmän schollin fantasialta.
TV2:n kuulttajissa on myös sakkia, jotka voisi pukea märkään T-paitaan oranssien stringien kera, mutta huumorintajuttomia Ilves-faneja on nykyään liikaa, että se menisi Tohlopissa läpi.
Kelasin muutamia hyviä iskurepliikkejä bileisiin.
Kaisa Mäkäräiselle: -Hei, saisinko olla tänä iltana sun aseesi ? Luulen, että sulla on luisto kohdallaan.
Minna Kaupille: -Moi, miten nopeasti osaisit suunnistaa mun kanssa vessaan pikapanolle?
Jutta Urpilaiselle: -Kato, sulla on aika kelluvat valuutat tänä iltana, lähdetkö katsomaan kun kasvan korkoa?
Tellervo Koivistolle: -Mistä vetoa, että äijäs ei huomaa, vaikka vedän sua ihan tässä ja nyt! Ja itse asiassa tuskin huomaisit itsekään.