Yritin katsoa 10 min ja alkoi vituttamaan jo niin paljon, toivotaan että joku edes paskoo vessat tukkoon.
Hyvä käytännön pila olisi myös boolimaljaan virtsaaminen.
Eipä jäänyt paljon näistä bileistä käteen:
-Kaisa Mäkäräinen, Jenni Vartiainen > jes!
-Psykoottinen äijä, joka kävi steppaamassa bändin edessä naama peruslukemilla > wtf ?
-Ylen selostajien "anssikukkoset" eli pitkä hiljaisuus, kun ei oikeasti tunnettu ketään kättelyjonossa. Melko viiltävää toimintaa. Ylen naistoimittaja kertoi viikkoa aikaisemmin, että ennen Linnan juhlia käydään läpi kovat treenit ja opetellaan mahdollisimman monta vierasta..no, myös Jan Lundell on tunnollinen treenaaja, eikä treenaaminen aina auta itse suorituksessa.
Kelasin muutamia hyviä iskurepliikkejä bileisiin.
Kaisa Mäkäräiselle: -Hei, saisinko olla tänä iltana sun aseesi ? Luulen, että sulla on luisto kohdallaan.
Minna Kaupille: -Moi, miten nopeasti osaisit suunnistaa mun kanssa vessaan pikapanolle?
Jutta Urpilaiselle: -Kato, sulla on aika kelluvat valuutat tänä iltana, lähdetkö katsomaan kun kasvan korkoa?
Tellervo Koivistolle: -Mistä vetoa, että äijäs ei huomaa, vaikka vedän sua ihan tässä ja nyt! Ja itse asiassa tuskin huomaisit itsekään.
Arvostan myös tökeryyttä ja musta olisi ollut mainiota, jos Tawja olisi sanonut eräälle pyörätuolissa istuneelle suurlähettiläälle:
-Meillä on hei täällä muitakin teikäläisiä ja tuskin tarvitsette esittelyjäkään, tehän tunnette kaikki toisenne, eikös vaan?
Botswanan suurlähettiläälle:
-Hyvää iltaa! Kiva nähdä aito Afrikan neekeri, meillä on vain näitä janitoivoloita täällä. Pitääkö muuten paikkansa, että teikäläisillä on aivan järjetön jorma?