Onko Li Andersson mukana tarkkailemassa "rauhanomaista" ja "väkivallatonta" tilannetta vai onko hän konsertissa?
Termiä "luokkasota" käytetty mielenosoittajien toimesta, tuskin on kyse äärioikeistosta kuitenkaan :)
Pellet osoittaakoot mieltään jos haluavat, mutta jättäkää jumalauta Suomen liput rauhaan !!
Eikös Abba nyt ole kuitenkin sellaista kevyttä, rahvaalle sopivaa musiikkia? Korkeakulttuuri se vasta on sitä oikeaa kulttuuria, eikä Abbaa oikein voi sen piiriin laskea.
Mitenköhän pahoja palovammoja se Suomen lippu sai ja joko se on kiidätetty Acutaan?
Onko Li Andersson mukana tarkkailemassa "rauhanomaista" ja "väkivallatonta" tilannetta vai onko hän konsertissa?
Kättelyä en katsonut ja haastattelut jätän väliin, mutta ohjelmassa on kehumista. Tässä on enemmän tyyliä kuin aikaisemmissa näkemissäni linnan juhlissa yhteensä.
Tarkoitan Benny Anderssonia ja Björn Ulvaeusta, jotka ovat tehneet paljon muutakin, kuin ABBAn biisit, mm. korkeakulttuuria edustavan musikaalin ruotsalaisista siirtolaisista Minnesotassa 1800-luvulla.
Oi se on varmasti ihana musikaali, ja sisältää parempaa musaa kuin Abban biisit, sillä korkeakulttuuri on hienompaa kuin rahvaan kulttuuri.
Poliisi turvautui pippurisumutteeseen äsken uudelleen, mielenosoittajien työntäessä aitaa kumoon ja heittäessä jääkiekkomailan kohti poliisia.
Oi se on varmasti ihana musikaali ja sisältää parempaa musaa kuin Abban biisit, sillä korkeakulttuuri on hienompaa kuin rahvaan kulttuuri.
En ole pahemmin seurannut taustalta soljuvaa juhlaohjelmaa, mutta sen mitä olen noteerannut, niin mielenkiintoisempaa televisioitavaa tämä konsertti on kuin mitä tavanomaiset linnanjuhlat mielestäni ovat olleet. Kyllästyttäviä haastattelupätkiä ja ihmispaljouden hikitungosta ei oikein innosta toljottaa, tällaista ohjelmaa paljon mieluummin. Josko konsertti luotsaisi tuleviakin itsenäisyyspäivän juhlallisuuksia uusiutumaan?Kyllä, konsertin ohjelma on ollut erittäin hieno!
Olen itse asiassa yllättynyt, kuinka hieno on ollut.
Jos heilut pesismailojen kanssa Stockmannin ovia rikkomassa, niin tuskin tilanne ihan täysin "väkivallaton" on..
Ihminen, jonka täytyy kirjoittaa "huutonaurua" ei ole oikeutettu arvostelemaan kenenkään sanomisia edes säälistä.Huutonaurua. Lue ensiksi oma viestisi, sen jälkeen minun vastaukseni siihen ja mieti sen jälkeen kuinka vitun pihalla olet.
Jösses mikä pönttö. En ihmettele miksi olet vasemmalla.
Näin se varmaan porvarillisessa Suomessa sitten on. Itse vaihdoin kanavaa sillä hetkellä, kun Kari Hotakainen alkoi jotain sönköttämään. Ei paljoa kiinnostanut. Eikä tuo korkeakulttuuri nyt muutenkaan ole meille tavan tallaajille se juttu. Mutta hienoa, että pahvi-Sale on nyt saanut muutettua juhlien profiilin elitistisempään suuntaan. Sitähän kokoomuslaiset varmaankin haluavat.
Ei missään, hänen kirjaansa sen sijaan siteerattiin esityksessä.
erku ei vain taida tietää, minkä näköinen on kirjailija Kari Hotakainen.
Toivoa sopii, että tuntee kuitenkin jonkun kirjan nimeltä.
Vuosi 2013 jää historiaan sinä vuotena, kun maineikkan itsenäisyyspäivän vastaanoton arvokkuus tuhottiin. Tuo Tampere-talo sopii aivan helvetin huonosti tällaiseen juhlaan. Kiitos vaan Kokoomus-Suomi Kummolan ja Niinistön johdolla.
Ja mikä vittu tuo maakuntateema oikein on? Ymmärtäisin jos meillä olisi kepulainen presidentti, mutta toivotalkoolaisen isännöidessä juhlia tuntuu oudolta vedolta. No ehkäpä Sale kalastelee jo lantahousujen ääniä vuoden 2018 vaaleja ajatellen.
Mielenosoitukset kiellettävä, jotta verovaroja ei tuhlaannu. Voi helvetti sentään. Luulisi poliisienkin olevan innoissaan, kun saa pyhäkorvaukset ja kaikki. Vielä pääsee mahdollisesti kokeilemaan voimankäyttöä ihan oikeasti. Osaan kuvitella, kun siellä joku yli-innokas poliisispede odottaa pienintäkin syytä siihen, että pääsee retalejengiä retuuttamaan.
Mistäs tuon nyt tietää. Onhan nämä rydmanit ja muut äärioikeistolaiset hihhulit aina jauhaneet jostakin vastenmielisestä demari-Suomesta, joten mistä sitä tietää, vaikka siellä mukaisänmaalliset porvarit olisivat laittamassa kapuloita demari-Suomen rattaisiin.
On muuten aika suloista, että tuosta noin vain sinulle tulee mieleen itsenäisyyspäivän iltanakin pohtia Li Anderssonin sijaintia. Joku voisi puhua jo ihon alle pääsemisestä, mutta mene ja tiedä.
Näissä on kyse vain itsenäisyyspäivän juhlallisuuksista, isäntänä tasavallan presidentti. Eri paikka ja hiukan toisenlaista ohjelmaa kuin tavallisesti. Mene mieluummin vaikka pubiin tai suoraan nukkumaan jos porvarit vituttavat noin pahasti, tai vaihda edes kanavaa. Esimerkiksi Neloselta tulee parhaillaan Hauskat kotivideot.Näin se varmaan porvarillisessa Suomessa sitten on. Itse vaihdoin kanavaa sillä hetkellä, kun Kari Hotakainen alkoi jotain sönköttämään. Ei paljoa kiinnostanut. Eikä tuo korkeakulttuuri nyt muutenkaan ole meille tavan tallaajille se juttu. Mutta hienoa, että pahvi-Sale on nyt saanut muutettua juhlien profiilin elitistisempään suuntaan. Sitähän kokoomuslaiset varmaankin haluavat.
Kyllä, konsertin ohjelma on ollut erittäin hieno!
Olen itse asiassa yllättynyt, kuinka hieno on ollut.
Missä on kyynelkaasu, kun sitä tarvitaan?
Hieno Finlandia ja erityisen hieno lapsikuoro. Hieno kokonaisuus!
Ok. Kai sitten erehdyin. Mutta ihan hirveää paskaa se "siteeraus" joka tapauksessa oli. Jonkun Juoksuhaudantien olen kuullut, mutta en ole varma onko kyseessä Hotakaisen kirja. Joka tapauksessa en häpeä ollenkaan sitä, että en ole pätkääkään kulttuuri-ihminen.